Waarom blijf je niet bij de feiten i.p.v. te denken en dat naar voren te brengen als waarheid. Ik zal mezelf graag nog een keer herhalen.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat dit de waarheid is.
De Molukse wijk wordt in stand gehouden door de Molukkers die er wonen en die speciaal beleid afgedwongen hebben bij de woningbouwvereniging.
Er komt geen rechter aan te pas.
En mocht iemand dit wettelijk aankaarten, is de kans groot dat diegene gelijk krijgt. Je mag mensen namelijk niet beoordelen op hun afkomst. En natuurlijk mogen wijkbewoners dat ook niet zelf gaan doen.
Maar goed, die rechtszaak is er niet. Als je die kan betalen, ben je natuurlijk ook niet aangewezen op een sociale huurwoning. Daarbij zal het geen zin hebben, je kunt het gelijk aan je zijde hebben, maar als je een wijk uitgepest wordt, heeft dat toch geen zin.
[..]
Je herhaalt jezelf, kom maar met een peiling/onderzoek wat dit aantoont.
Deze landelijke daad van racisme waarin in meer dan 50 Molukse wijken Nederlanders niet worden geaccepteerd om te wonen d.m.v. een samenwerkingsverband tussen grote groepen georganiseerde Molukse racisten en racistische woningcorporaties......quote:Op maandag 3 februari 2020 11:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar spreekt Mark Rutte zich uit voor de Molukse wijken?
Welk goed doel?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef Oceanier het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi om te zien hoe beide partijen, Molukse bewoners en woningcorporatie er samen uit komen ondanks alle ellende, en dat voor een goed doel.
Kijk Maxima opent een manege.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet bij de feiten i.p.v. te denken en dat naar voren te brengen als waarheid. Ik zal mezelf graag nog een keer herhalen.
Vergeet Rutte, onze eige koningin Maxima is 2 x op bezoek geweest in een Molukse wijk. 1 keer om een Molukse buurthuis te openen. En 1 keer om het 50 jarig bestaan van de wijk te vieren.
Als de koningin op bezoek komt om het bestaan van een doodgewone woonwijk te vieren, dan zegt dat wel iets over de betekenis van die wijk.
Waar zegt Maxima dat?quote:Tegelijkertijd zegt dat over Maxima dat zij geen problemen heeft met de Molukse wijk en haar voorrangsregels, evenmin het feit dat zij vindt dat er geen sprake is van racisme in die wijk.
Huizen bekladden en ramen ingooien vanwege mensen hun afkomst is niet racistisch?quote:Als de Molukse wijk racistisch was, hadden ze koningin Maxima allang bekogeld met eieren puur vanwege het feit dat ze blank is.
Jij hebt gewoon je eigen definitie van racisme bedacht. Een Nederlander die iets zegt tegen een Chinees over het coronavirus is in jouw ogen racistisch. Maar Molukkers die mensen vanwege hun afkomst wegpesten zijn dat, in jouw ogen, niet.quote:Verdiep je dus nogmaals in de term racisme. Je hebt namelijk na jaren zeiken over Molukse wijken nog steeds totaal geen idee waar je hebt over hebt, noch wat de werkelijke betekenis van racisme is.
Daar is de jij-bak weer.quote:Dat is pas als een zielig slachtoffertje in de racismerol kruipen, zonder de werkelijke betekenis achter racisme te weten. Zoals ik al zei, de pot verwijt de ketel.
Dit gaat geheel over jou.quote:Door mensen als jou verliest het woordje racisme haar ware betekenis.
Mensen weigeren vanwege hun afkomst is racisme.quote:Geen enkele Molukse wijk is racistisch en geen enkele Molukse wijk of Molukker is er van gediend om vanwege haar speciale wijken als racistisch te worden aangemerkt.
Wie gaat een rechtszaak starten om een woning te krijgen in een sociale huurwijk?quote:En waar is de rechter, zijn we opeens te arm om een rechtszaak voor de oh zo belangrijke racismestrijd te betalen. Kennelijk is racisme toch stiekem geaccepteerd door jou. Want het blijf vooralsnog bij jarenlang blerren op internet.
Oh vermoeiend je bent zo traag van begrip.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk Maxima opent een manege.
https://www.ad.nl/video/k(...)its-noordwijk~p87773
Dat zegt wel iets over de betekenis van deze manege!
En hier opent Maxima een mestvergister!
https://www.gelderlander.(...)en-spannen~a84a64ee/
Dat zegt wel wat over de betekenis ervan!
[..]
Waar zegt Maxima dat?
[..]
Huizen bekladden en ramen ingooien vanwege mensen hun afkomst is ook niet racistisch?
[..]
Jij hebt gewoon je eigen definitie van racisme bedacht. Een Nederlander die iets zegt tegen een Chinees over het coronavirus is in jouw ogen racistisch. Maar Molukkers die mensen vanwege hun afkomst wegpesten zijn, dat in jouw ogen, niet.
[..]
Daar is de jij-bak weer.
[..]
Dit gaat geheel over jou.
[..]
Mensen weigeren vanwege hun afkomst is racisme.
[..]
Wie gaat een rechtszaak starten om een woning te krijgen in een sociale huurwoning?
Als je rechtszaken kunt starten, kun je wel iets beters krijgen dan een woning tussen de racistische Molukkers.
Dit zeg ik niet. Mijn punt is dat je er weinig rechten aan kunt ontlenen dat Maxima ergens een lintje doorknipt. Dat doet ze vaak.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh vermoeiend je bent zo traag van begrip.
Want de mestvergrip is racistisch, en de manege ook...
Zo slim was dat dus niet.quote:‘Koningin laat zich voor karretje spannen’
BELTRUM - Koningin Máxima heeft zich voor het karretje laten spannen van het ministerie van Landbouw en boerenorganisaties. De zogenoemde Groene Mineralen Centrale in Beltrum die ze woensdag opent, is een wassen neus. Dat zegt mestdeskundige Jaap Schröder van de Wageningen Universiteit.
Ik zeg helemaal niet dat iedereen er racistisch. Maar wel dat er racistische Molukkers rondlopen. Mensen die ruiten ingooien en de boel besmeuren omdat er andere mensen willen wonen bijvoorbeeld.quote:Maxima kwam op bezoek in de racistische wijk. Als de wijk racistisch was en Maxima vond dat ook, dan zou ze nooit op bezoek zijn geweest in de racistische wijk om feestelijk een buurthuis te openen voor de racistische bewoners.
Het probleem is dat er mensen worden weggepest en dat Molukkers voorrang krijgen.quote:Rechtszaak om racisme, niet de sociale huurwoning. Racisme is toch zo belangrijk volgens jou, wat kan jou die huurwoning dan schelen...
Heb je al psychische hulp gezocht?quote:Wat ben je toch vermoeiend.
Maxima en ik staan op 1 lijn tegenover jou...
Vind je het niet idioot dat mensen zo over de kook raken dat ze allemaal vernielingen aanrichten als er andere mensen willen wonen?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:33 schreef Oceanier het volgende:
Haha ik moet lachen om jou en mijn laatste reactie luxorobots
Je bent vreselijk irritant dat het gewoon soms grappig wordt
Soms grappig wordt...
Slegs vir (vul in wat van toepassing is)quote:Op zondag 2 februari 2020 22:39 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk toch. Dit.
Je eigen wijk, met eigen kleurtje en je eigen bevolkingsgroep (blijven) claimen.
Vol overtuiging openlijk opkomen voor je ras, je kleur, je afkomst, je tradities, je normen en waarden en meer van dit alles.
En iedereen die je er niet wilt hebben gewoon wegtreiteren met instemming van de overheid.
Volgens velen is dat een nobel en rechtvaardig streven, dat begrijpen ze volkomen.
Ondertussen moet de rest van Nederland en vooral wij als (witte) autochtone bevolkingsgroep volgens diezelfde instemmende en begrijpende groep wel zo goed als iedereen accepteren , niet gaan zeuren over onze afkomst, onze tradities, onze normen en waarden en meer van dit alles. Er vooral niet openlijk voor opkomen.
En iedereen die je hier niet wilt hebben moet je gewoon accepteren met instemming van de overheid.
Want immers : Discriminatie! , Apartheid mentaliteit! , Eng wit kolonialisme!, Smerig racisme!, Puur Nazisme!, Abject Alt-right!
Koekoek.
En vooral : de tering.
Ja maar de Molukse wijk is toch racistisch. Je gaat toch geen buurthuis openen voor een racistische wijk met racistische voorrangsregels. Heeft maxima geen hersens dan? Dus ze zou ook als een domme koe een lintje kunnen doorknippen op een feestje van een neo-nazi-heil-hitler vereniging? De neonazi’s zijn racistisch maar ik wil graag wel een lintje voor hun buurthuis doorknippen hoor, geen probleem.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit zeg ik niet. Mijn punt is dat je er weinig rechten aan kunt ontlenen dat Maxima ergens een lintje doorknipt. Dat doet ze vaak.
Bijvoorbeeld over die mestvergister:
[..]
Zo slim was dat dus niet.
[..]
Ik zeg helemaal niet dat iedereen er racistisch. Maar wel dat er racistische Molukkers rondlopen. Mensen die ruiten ingooien en de boel besmeuren omdat er andere mensen willen wonen bijvoorbeeld.
Van mij mogen Molukkers ook best bij elkaar wonen. Maar mensen wegpesten en buurtbewoners die mensen uitkiezen als buren, in sociale huurwoningen notabene, dat kan natuurlijk niet.
[..]
Het probleem is dat er mensen worden weggepest en dat Molukkers voorrang krijgen.
Voor een rechter zou dat absoluut niet standhouden.
[..]
Heb je al psychische hulp gezocht?
Zolang ik en de Molukse wijk onterecht als racisten wordt aangemerkt, heb ik zeker nog lang niet de behoefte om me over een paar jochies uit te spreken die een onschuldige ruit hebben vernield. De onterechte beschuldiging van racisme vind ik namelijk vele malen erger dan een kapotte ruit die gerepareerd kan worden. Dat je dat nog steeds niet snapt vind ik grofweg schandalig.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind je het niet idioot dat mensen zo over de kook raken dat ze allemaal vernielingen aanrichten als er andere mensen willen wonen?
Je zit in een sociale huurwoning. Woningen die er primair zijn om armere mensen ook een dak boven het hoofd te bieden.
Wat geeft hen het recht om zo tekeer te gaan?
Nou nee ik wil daar niet wonenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:51 schreef rival het volgende:
Maak het dan meteen zo dat ze zich alleen in die wijk mogen vestigen.
Daar heeft de rechter al 60 jaar geen zin in. Een beetje cultureel erfgoed tegenhouden, dacht het niet denkt de rechter.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:56 schreef VeX- het volgende:
Walgelijk en gestoord. Hier zou de rechter een stokje voor moeten steken.
De wijk is cultureel erfgoed, maar dat betekent niet dat er alleen maar Molukkers moeten wonen. Ik vind het gestoord, dit is gewoon racisme.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Daar heeft de rechter al 60 jaar geen zin in. Een beetje cultureel erfgoed tegenhouden, dacht het niet denkt de rechter.
Bij de wijk hoort de identiteit van de wijk en haar voorrangsregels. Die wijk is namelijk gebouwd voor Molukkers en zolang die wijken onterecht blijven worden beschuldigd als racistisch zullen de Molukkers alleen nog maar meer hun best doen om ervoor te zorgen dat de Molukse wijken haar voorrangsregels blijven behouden.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:01 schreef VeX- het volgende:
[..]
De wijk is cultureel erfgoed, maar dat betekent niet dat er alleen maar Molukkers moeten wonen. Ik vind het gestoord, dit is gewoon racisme.
Het is alsof de Duitsers nu nog steeds jodensterren willen gebruiken op joden omdat dat cultureel erfgoed is. Misschien kan Amerika en Zuid-afrika ook nog terug naar de segregatie en apartheid? Puur racisme en het is wel typerend voor de heersende Molukse mentaliteit dat ze dat niet zelf beseffen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Bij de wijk hoort de identiteit van de wijk en haar voorrangsregels. Die wijk is namelijk gebouwd voor Molukkers en zolang die wijken onterecht blijven worden beschuldigd als racistisch zullen de Molukkers alleen nog maar meer hun best doen om ervoor te zorgen dat de Molukse wijken haar voorrangsregels blijft behouden.
Wat een totaal verkeerde vergelijkingen. De Molukse mentaliteit vergelijken met de Duitse mentaliteit waarin joden compleet uitgeroeid moesten worden is absurd. Hiermee beledig je Nederland en de Minister-president voor het feit dat hij zich niet verantwoordelijk voelt de 70 Molukse fascistische racistische moordende organisaties en de racistische woningcorporaties die ons land telt op z’n minst op het matje te roepen en levenslang gevangenisstraf te geven.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is alsof de Duitsers nu nog steeds jodensterren willen gebruiken op joden omdat dat cultureel erfgoed is. Misschien kan Amerika en Zuid-afrika ook nog terug naar de segregatie en apartheid? Puur racisme en het is wel typerend voor de heersende Molukse mentaliteit dat ze dat niet zelf beseffen.
Dat Maxima ergens een lint doorknipt zegt weinig over haar opvattingen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja maar de Molukse wijk is toch racistisch. Je gaat toch geen buurthuis openen voor een racistische wijk met racistische voorrangsregels. Heeft maxima geen hersens dan? Dus ze zou ook als een domme koe een lintje kunnen doorknippen op een feestje van een neo-nazi-heil-hitler vereniging? De neonazi’s zijn racistisch maar ik wil graag wel een lintje voor hun buurthuis doorknippen hoor, geen probleem.
De rechter is toch niet partijdig. Die gaat toch niet zeggen van oke omdat Molukkers de bewoners toch wegpesten, heeft het geen zin om ze te veroordelen op racisme. Dus oordeel ik dat er geen sprake is van racisme hah.
Maxima en ik staan nogmaals op 1 lijn, wij beide vinden dat de Molukse wijk niet racistisch is...
Ohja natuurlijk, het politiek belang bij een bezoek aan de Molukse wijk weegt natuurlijk zwaarder dan racismequote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat Maxima ergens een lint doorknipt zegt weinig over haar opvattingen.
Maxima was ook in de Verenigde Arabische Emiraten. Betekent dat nu ook dat ze de mening heeft dat daar een goed bewind gevoerd wordt?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |