de firmware heeft al de laatste update, zal hem eens opnieuw instellen vanavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:02 schreef Fer het volgende:
Hij hoort gewoon aan te gaan, ook in de slaapstand.
Ik zou de firmware updaten en eventueel configuratie resetten en opnieuw instellen.
Net ff gechat met bol.com en kan hem terugsturen en krijg mijn geld terugquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:02 schreef Fer het volgende:
Hij hoort gewoon aan te gaan, ook in de slaapstand.
Ik zou de firmware updaten en eventueel configuratie resetten en opnieuw instellen.
dat is wedden op een dood paard:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:19 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Enige voorwaarde is dat ie Google Cloud Print moet ondersteunen.
Ik mag dan toch hopen dat er een alternatief komtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wedden op een dood paard:
https://arstechnica.com/g(...)-google-cloud-print/
ik heb goede ervarimgen met brother printers
ik heb een laser gekocht (een multi ding met scanner en document feeder ed) en de toner was goedkoper per print (die moet je dus berekenen) toendertijd tov HP en andere gegadigdequote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Ik mag dan toch hopen dat er een alternatief komt
Over Brother heb ik idd ook goede dingen gehoord, maar is de inkt daarvan niet kei duur?
juist niet:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Ik mag dan toch hopen dat er een alternatief komt
Over Brother heb ik idd ook goede dingen gehoord, maar is de inkt daarvan niet kei duur?
Dank je!quote:
Heb ik nog niet gehad, maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:57 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Dank je!
Heeft een brother geen problemen dat als je een keer een maand niks te printen hebt dat die koppen aangekoekt zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |