Oh, een periode waarin hier en daar een aardbeving plaats vindt, mensen honger hebben en ziek zijn en er andere ellende te vinden is, dat zou zomaar nu kunnen zijn of elk ander jaar ooitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeg het maar
Luke 21:11
And great earthquakes shall be in divers places, and famines, and pestilences; and fearful sights and great signs shall there be from heaven.
twitter:globaltimesnews twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 15:56:04There will be a significant increase in confirmed #novelcoronavirus infection cases tomorrow and the day after tomorrow in the city: Huanggang mayor. Some 600-700k people returned from Wuhan to #Huanggang before Wuhan lockdown. https://t.co/hMSgUQ2vzx reageer retweet
Hebben we al bingo kaarten met landen erop?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
Nu ook een verdacht geval in Luxemburg, nog niet bevestigd dus;
https://today.rtl.lu/news/luxembourg/a/1464865.html
"Bejaarden, zwangeren, chronisch zieken, hele jonge kinderen"quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is er nu concreet demografisch bekend over de slachtoffer? Zijn het voornamelijk ouderen? Mensen met een onderliggend probleem met hun gezondheid? Hoeveel van deze mensen zouden bijv. met een "normale" griep ook sterven?
EU, alles eerlijk delen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hebben we al bingo kaarten met landen erop?
Alleen deze groepen??quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"Bejaarden, zwangeren, chronisch zieken, hele jonge kinderen"
Dat zijn de risico-groepen.
Volgens mij nog niet heel veel. Natuurlijk, risicogroepen zijn ouderen en kinderen, maar ik moet de échte cijfers nog zien want er blijft gewoon weinig over bekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is er nu concreet demografisch bekend over de slachtoffer? Zijn het voornamelijk ouderen? Mensen met een onderliggend probleem met hun gezondheid? Hoeveel van deze mensen zouden bijv. met een "normale" griep ook sterven?
Nou. Dat was wat ik die longarts had horen zeggen in een filmpje. Die mensen hebben allemaal een lage weerstand. Dat lichaam kan dat virus dus niet bestrijden.quote:
Ik heb wel wat overgewicht. Ben 1.88m dus wel lang. Geloof dat 50% van nederland overgewicht heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou. Dat was wat ik die longarts had horen zeggen in een filmpje. Die mensen hebben allemaal een lage weerstand. Dat lichaam kan dat virus dus niet bestrijden.
Zei hij.
Die longarts zei er inderdaad ook wel bij dat het heel moeilijk is om in te schatten omdat hij dit virus nog niet kende.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:41 schreef Discombobulate het volgende:
Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat dat niet veel uitmaakt, dat je een beetje overgewicht hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat overgewicht. Ben 1.88m dus wel lang. Geloof dat 50% van nederland overgewicht heeft
Ook daar blijven!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de gulden terug
Maar, dan mogen wij er gewoon in en uit? Ga ik lekker een maandje naar Thailand. Hossen met de Chinezen die daar massaal zitten.
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:50 schreef Djnormandy het volgende:
Sri Lanka is weer schoon, 1/1 is recovered
Maar, dit is wel een dingetje: als iedereen het overal goed maakt, en herstelt.... Waar maken we ons dan druk om?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:08 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Yup ouwe bijbelquoter
Tegen zoveel nuchterheid kan ik niet opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, een periode waarin hier en daar een aardbeving plaats vindt, mensen honger hebben en ziek zijn en er andere ellende te vinden is, dat zou zomaar nu kunnen zijn of elk ander jaar ooit
Het ligt er ook maar een beetje aan welke verhalen je erover leest.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar, dit is wel een dingetje: als iedereen het overal goed maakt, en herstelt.... Waar maken we ons dan druk om?
Er is een theorie dat Chinese mannen een bepaald gen hebben waar het virus het goed op doet, dat is nog niet helemaal zeker, want weinig data en hoop chaosquote:
Ja hou daar eens mee opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:09 schreef Djnormandy het volgende:
Ik probeer gewoon ook positieve dingen te melden en te zijn , ipv alleen maar negatief te zijn
Ja dat is toch krankzinnig hoe wij dat gaan doen. Ik zou als buur er allerminst blij mee zijn. Stel je voor dat het je buur is 🙄🙄🙄quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:14 schreef Za het volgende:
Duitsland plaatst repatrianten in quarantaine in kaserne op Air Force Base Germersheim, Rijnland-Palts.
https://www.t-online.de/n(...)-dieser-kaserne.html
Itt de Nederlanders die straks in eigen huis bij familie mogen gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |