Stadsgenootquote:
done, op basis wat je nu geeft, postcodes enzo verschillen nl per land, google zegt Portugal locatie, als het niet klopt zeg ffquote:
Het is goed genoeg, ik woon daar in de regio. Mocht je hulp nodig hebben dan roep je maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
done, op basis wat je nu geeft, postcodes enzo verschillen nl per land, google zegt Portugal locatie, als het niet klopt zeg ff
ok top, ja graag iemand die even dan dit topic in de gaten houd?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is goed genoeg, ik woon daar in de regio. Mocht je hulp nodig hebben dan roep je maar.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ok top, ja graag iemand die even dan dit topic in de gaten houd?
Vorige keer werd het nl echt veel enzo voor mezelf om bij te houden.
Wil je dat, kan dat delen nl dat je kan toevoegen zelf ook wie hier reageert voor toevoegen op kaartje enzo?
Ok doe je dat even via DM dan verder voor het bewerken linkjequote:
Mede Portugeesquote:
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:07 schreef kree het volgende:
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
lege kaart nieuwe kansen, maar wil wel ff wat hebben die me hiermee helpt om alles toe te voegen?
wss niet nee? google is ook zo onhandig met dit soort dingen? eens kijken?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |