Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.quote:
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.
Je bent in het water gaan liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:10 schreef nostra het volgende:
[..]
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.
Je mag voor mij 2391 opschrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.
Je staat op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag voor mij 2391 opschrijven.
Dankjewel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |