abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 september 2021 @ 17:08:19 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201553705
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met topadvocaten of met wat ze in de sociale advocatuur verdienen? Dat maakt nogal een verschil. En Pjotr de Pool die gewoon simpele ritjes voor de supermarkt doet zal daar wel niet bij horen vermoed ik zo.
Ook Pjotr uit Polen kan nu serieus geld verdienen. En waarom niet daar naartoe gaan tijdelijk? Wie weet kun je er wel blijven en een paar jaar goud geld verdienen. Kun je niet blijven, dan ben je in no time weer aan het werk in de EU.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:24 schreef Joweh het volgende:

[..]
Met zelf enige ervaring in de sector (wel achter het stuur) ben ik wel benieuwd waarom deze suggestie niet kan werken/kan kloppen? Het loon van de chauffeur zit ergens verstopt in de vrachtprijzen, en die liggen voor langere tijd vast vermoed ik, maar de gedachte is toch niet zo gek?
Omdat 95% van al het transport op deze aardkloot dus niet uit potjes met doperwten bestaat van A naar B. En transport is niet alleen kilometers, het is ook handling. De rest van de sector bestaat uit kleine pakketjes (5 of 6 keer over een sorteerband is helemaal geen uitzondering, of luchtvracht, zeevracht, deelpartijen, stukgoed, speciaaltransport, koeltransporten en noem dat allemaal maar op.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')