abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7888787
hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ben sinds 1 week aan het lijnen. Ik zou graag willen weten hoe ik aan een calorieenlijst kan komen en hoe ik kan weten hoeveel calorieen ik per dag mag hebben.

Lilian

We gaan ervoor.................
  FOK!fossiel dinsdag 14 januari 2003 @ 11:23:24 #2
2628 Karin
pi_7888840
Fok! Dieetclub XI

Staat bordevol handige links mbt afvallen. Ook kan je je daar aanmelden om samen met anderen af te vallen.

pi_7888862
Waarom is iedereen toch zoveel met hun lijn bezig accepteer gewoon zoals je bent. En accepteer iedereen zoals 'ie is dat zou een stuk minder stress opleveren. Al dat streven naar perfectie nergens voor nodig ik word er echt ziek van.
Of je moet echt gezondheids klachten hebben dan is t natuurlijk een ander verhaal. Najah in ieder geval succes ermee!
pi_7888880
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:24 schreef -chimaira- het volgende:
Waarom is iedereen toch zoveel met hun lijn bezig accepteer gewoon zoals je bent. En accepteer iedereen zoals 'ie is dat zou een stuk minder stress opleveren. Al dat streven naar perfectie nergens voor nodig ik word er echt ziek van.
Of je moet echt gezondheids klachten hebben dan is t natuurlijk een ander verhaal. Najah in ieder geval succes ermee!
De maatschappij is hier hier mede verantwoordelijk voor. Als je niet aan de huidige norm voldoet val je 9 van de 10 keer buiten de boot.
Ik weet er helaas alles van.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_7888907
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:19 schreef lilianveldhuizen het volgende:
hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ben sinds 1 week aan het lijnen. Ik zou graag willen weten hoe ik aan een calorieenlijst kan komen en hoe ik kan weten hoeveel calorieen ik per dag mag hebben.

Lilian

Kijk idd hier op de fok dieetclub. Ik weet niet of het mag maar stuur mij anders ff een mailtje heb hier calorielijsten klaar liggen en kan zo uitreken hoeveel calorien jij gemiddeld mag hebben.
Suc6 ermee ik ben ook bezig met afvallen.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_7888970
Hoi herda,

Wat is je email adres?? Mail ik je straks even. Ik ga nu even naar het zwembad om een uur calorieen kwijt te raken.

Groeten

ps mijn email adres is lilianveldhuizen@dolfijn.nl

We gaan ervoor.................
pi_7888999
Staat in me profiel maar ik mail je wel ff.
  FOK!fossiel dinsdag 14 januari 2003 @ 13:24:12 #8
2628 Karin
pi_7890438
Ik wil jullie vragen dit verder per mail af te handelen of verder te gaan in Fok! Dieetclub XI. Dan gaat deze op slot, houden we de dieeters netjes bij elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')