China goed voor 15-20% van de wereldeconomie gok ik zo maar. Dat gaat wel een flinke crisis worden vrees ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:30 schreef byah het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, als de handel uit China stilvalt gaat de rest als een dominosteen med
Ik ben even sprakeloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rambo 2.0 ?
Wil je hem rectaal inbrengen ?. Ieder zijn hobby. Not my problem.
Plus dat vrijwel al onze producten daar vandaan komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
China goed voor 15-20% van de wereldeconomie gok ik zo maar. Dat gaat wel een flinke crisis worden vrees ik
Niks wat we echt nodig hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Plus dat vrijwel al onze producten daar vandaan komen.
Staat die op netflix of videoland of ziggo film abo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:41 schreef byah het volgende:
[..]
Contagion geeft wel een aardige kijk op hoe het kan gaan uitpakken
Er komen toch ook heel veel auto-onderdelen uit China?quote:
28 days laterquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Vandaag maar ff een virus outbreak movie marathon houden
- Outbreak
- Contagion
Iemand nog andere suggesties?
Alle medische apparatuur van Philips wordt in China gemaakt. Lijkt me wel handig in een globale health crisis.quote:
Rijden we wat langer door met onzevautosquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er komen toch ook heel veel auto-onderdelen uit China?
Dat zou best wel eens van pas kunnen komen, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alle medische apparatuur van Philips wordt in China gemaakt. Lijkt me wel handig in een globale health crisis.
Wat is nodig? Eten en toiletpapier zijn nodig. De rest is luxequote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
De lijst van producten “made in China” die we nodig hebben is volgens mij eindeloos hoor
De BBC heeft 12 Monkeys weer op iPlayer gezet. Toeval?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
12 monkeys, 28 days later, world war z, the road, day after tomorrow
Sinds wanneer heb je toiletpapier "nodig"? De helft van de wereld gebruikt dat niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is nodig? Eten en toiletpapier zijn nodig. De rest is luxe
Het zou me, indien de poep echt flink de ventilator raakt, ook niet eens verbazen als dit aanleiding gaat zijn voor een grootschalig conflict tussen diverse landen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:03 schreef Xenorium het volgende:
De Action zal straks best leeg zijn, aangezien 90% van hun producten uit China komt. Als China echt grotendeels stil komt te liggen heb je echt de poppen aan het dansen. Daar is de crisis van 2008/2009 niks bij.
Maar goed, dan implodeert die domme Nederlandse huizenmarkt wederom. 3/4 ton voor een rijtjeshuis..
Iig 100% zeker dat dit het startsein is van economische neergang, het zat er al aan te komen, het was alleen wachten op het startsein. Dat is er nu..
Zo werkt dat toch nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon rustig wachten tot de meeste Chinezen dood zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zou me, indien de poep echt flink de ventilator raakt, ook niet eens verbazen als dit aanleiding gaat zijn voor een grootschalig conflict tussen diverse landen.
Gewoon die 2,8% ofzo accepteren en het leven door laten gaan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zou me, indien de poep echt flink de ventilator raakt, ook niet eens verbazen als dit aanleiding gaat zijn voor een grootschalig conflict tussen diverse landen.
Zeep voor de hygiëne, anders blijf je bezig met allerlei ziektes te bestrijdenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
'Cordon' op Videoland vond ik wel een toffe serie. Over een deel van Antwerpen dat compleet wordt afgesloten wegens een virus. Twee seizoenen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat die op netflix of videoland of ziggo film abo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |