Degene in Spanje is in contact geweest met die in Duitsland, alleen was er bij die Duitser nog geen besmetting bekend. Die Spanjaard is naar Spanje gereisd, later komt het nieuws dat de Duitser besmet is en de Spanjaard wordt lokaal ter observatie geplaatst vanwege contact.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
.......
Okee. dit snapt mijn logica niet.
In deze dagen zullen er vast wel al mensen met een griepje naar de huisarts zijn gerend vooral mensen met chinezen buren of iets.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:08 schreef Themeparktommy het volgende:
(Gezonde) Nederlanders met een griepje gaan niet naar het ziekenhuis, dus dat virus zal hier pas bekend worden zodra iemand dat wel doet.
Dat komt omdat die controle van de mensen die het virus bij zich hebben niet goed verloopt, vermoed ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je snapt me niet, maakt niet uit.
Heel wohan zit onder het virus. Dat wil ik alleen maar zeggen. En dat zegt de Chinese overheid niet.
Op een boot in Italië, in Finland...
10.000 mensen is niet echt heel Wohan als daar bijna 11 miljoen mensen wonen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel wohan zit onder het virus. Dat wil ik alleen maar zeggen. En dat zegt de Chinese overheid niet.
Ja maar hoe komt het daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
3 weken is een flinke verkoudheid of griep. Dan hoest je echt de longen uit het lijf.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
De cases die openbaar zijn, zijn na plusminus 3 weken genezen verklaard. Ik weet niet hóe ziek ze zijn geweest, maar het is gemiddeld een Redelijk lange periode van ziek zijn. (vergeleken met griep)
Dus, wat ik ook steeds roep hier, de cijfers van recovered patiënten zijn begrijpelijk nog heel laag omdat het nog niet eens 3 weken los gaat.
Het aantal patiënten in Wuhan dat aangetoond besmet is kan niet harder stijgen dan het aantal tests wat ze kunnen doen. Dat zijn er als ik het me goed herinner iets van 800 per dag. Met meer kan het aantal in Wuhan dus niet toenemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke cijfers gebruik jij? In wohan dus maar 100000 zieken en wereldwijd ineens overal gevallen...
Snap je...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:09 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
10.000 mensen is niet echt heel Wohan als daar bijna 11 miljoen mensen wonen.
In weinig landen wordt zoveel per hoofd van de bevolking aan zorg uitgegegeven, hoezo zorgontwijkendquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:07 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Niet naïef denk ik, wel nuchter en zorgontwijkend.
300 las ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef Benger het volgende:
[..]
Het aantal patiënten in Wuhan dat aangetoond besmet is kan niet harder stijgen dan het aantal tests wat ze kunnen doen. Dat zijn er als ik het me goed herinner iets van 800 per dag. Met meer kan het aantal in Wuhan dus niet toenemen.
Ik snap het ook al niet 11.000 mensen ziek of niet lekker, Maar niet genoeg bedden hebben of dokters. voor maar 11.000 mensen met een bevolking van 1.3 miljard.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snap je...
Zijn het er maar 10000? Of zijn het er veel meer?
En waarom zo weinig nieuws vanuit China?
Olé ....quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef hollandia02 het volgende:
De zogenaamde "Spanjaard", is een Duitse toerist.
https://www.elmundo.es/sa(...)dddfffa7a8b45ac.html
Vrijdag na 22.00 uur bevestigt het Nationaal Centrum voor Microbiologie het eerste geval van coronavirus in Spanje. Het is in principe een van de vijf Duitse toeristen die in La Gomera waren geïsoleerd, nadat ze in Duitsland, waar er verschillende gevallen waren, in contact waren geweest met een geïnfecteerde.
zelfs 100.000 zou weinig zijn voor Wuhan. hell, zelfs 1.000.000 zou nog maar 10% zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snap je...
Misschien is het toch wel een kieskeurig virus?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snap je...
Dus het kan een vriend of familie zijn van die Duitser.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef hollandia02 het volgende:
Vrijdag na 22.00 uur bevestigt het Nationaal Centrum voor Microbiologie het eerste geval van coronavirus in Spanje. Het is in principe een van de vijf Duitse toeristen die in La Gomera waren geïsoleerd, nadat ze in Duitsland, waar er verschillende gevallen waren, in contact waren geweest met een geïnfecteerde.
Die mogen ze ook achter slot en grendel zetten. Gewoon voor de zekerheid, wat een grote ego's hebben sommige mensen toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef hollandia02 het volgende:
Neee niet La Gomeraquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef hollandia02 het volgende:
Wacht maar deze redenatie snap ik niet helemaal. Welk land heeft wel 11.000 extra bedden klaar liggen? Meestal worden ziekenhuizen met teveel lege bedden gewoon gesloten omdat ze niet rendabel zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik snap het ook al niet 11.000 mensen ziek of niet lekker, Maar niet genoeg bedden hebben of dokters. voor maar 11.000 mensen met een bevolking van 1.3 miljard.
Zorgkosten zijn weet een héle andere discussiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In weinig landen wordt zoveel per hoofd van de bevolking aan zorg uitgegegeven, hoezo zorgontwijkend
Van die 10 000 mensen zijn er opvallend veel die internationaal reizen. Daarom denk ik ook dat er al veel meer besmettingen zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:09 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
10.000 mensen is niet echt heel Wohan als daar bijna 11 miljoen mensen wonen.
Prikkeldraad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Die muur is er toch al![]()
[ afbeelding ]
Ik ben maar 1 keer in mijn hele leven bij de huisarts geweest (om mijn oren uit te spuitenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:14 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Zorgkosten zijn weet een héle andere discussiemaar ik bedoel dat Nederlanders niet voor een griep naar de huisarts gaan, (en voor heel veel andere dingen ook niet)
Die is toch al dicht, die doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Die muur is er toch al![]()
[ afbeelding ]
Ja en toch besmetten die zoveel buiten China...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
zelfs 100.000 zou weinig zijn voor Wuhan. hell, zelfs 1.000.000 zou nog maar 10% zijn.
Dus het zijn vooral "High-Class" mensen die het krijgen? Of ligt het anders en krijgen vooral die de zorg.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Van die 10 000 mensen zijn er opvallend veel die internationaal reizen. Daarom denk ik ook dat er al veel meer besmettingen zijn.
High class op een vismarkt in een achterbuurt???quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus het zijn vooral "High-Class" mensen die het krijgen? Of ligt het anders en krijgen vooral die de zorg.
Omdat het eigenwijze Chinezen waren die nog even nodig op vakantie moesten buiten hun eigen land. Schandalig!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en toch besmetten die zoveel buiten China...
Vreemd
Nee er zijn meer mensen besmet, alleen is dat niet aangetoond in een test. Als mensen in het buitenland ziek worden, wordt het daar getest. Het aantal tests in China is beperkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus het zijn vooral "High-Class" mensen die het krijgen? Of ligt het anders en krijgen vooral die de zorg.
en toch is hij op een of andere rare manier verslavend....quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:19 schreef Djnormandy het volgende:
Aardappelhoofd gaat zelf nog eens de pijp uit vanwege het virus maar dan door stress, Wat is de man een chaoot...
Foei, je zou niet meer kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:19 schreef Djnormandy het volgende:
Aardappelhoofd gaat zelf nog eens de pijp uit vanwege het virus maar dan door stress, Wat is de man een chaoot...
Sarcasme zeg je, naar die twee aso's op dat cruiseschip zorgen wel voor flinke problemen...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat het eigenwijze Chinezen waren die nog even nodig op vakantie moesten buiten hun eigen land. Schandalig!
(sarcasme)
Hij trekt je mee in zn autistische wereld. Hij bedoelt het volgens mij wel goed hoor, maar hij ziet zichzelf volgens mij echt als dé corona verslaggever.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en toch is hij op een of andere rare manier verslavend....
O die gaan ook lekker!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:24 schreef heywoodu het volgende:
23:13: 27 new cases and 1 new death in Chongqing, China.
Die hadden er gisteren 24 en daarvoor 18 bij de ochtendupdate.
Die hadden het virus niet. We gaan toch niet preventief alle hoestende Chinezen oppakken lijkt me?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sarcasme zeg je, naar die twee aso's op dat cruiseschip zorgen wel voor flinke problemen...
Deporteren terug naar China lijkt me wel een goeie oplossing voor een maand of 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die hadden het virus niet. We gaan toch niet preventief alle hoestende Chinezen oppakken lijkt me?
Drie onderlippen genot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:23 schreef syroto het volgende:
[..]
Hij trekt je mee in zn autistische wereld. Hij bedoelt het volgens mij wel goed hoor, maar hij ziet zichzelf volgens mij echt als dé corona verslaggever.
Nee gewoon gelijk afschieten zodat ze niemand kunnen besmetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die hadden het virus niet. We gaan toch niet preventief alle hoestende Chinezen oppakken lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |