Ik ook. Ik laat het even een paar uur staan. Afgedekt met huishoudfolie. Kan ik mooi even boodschappen doen.quote:
Ik dacht, ik ga de uitdaging aan. Ik zie wel waar het schip strandt. Ik vond het dit keer moeilijk. De verhouding bloem/water moet heel nauwkeurig zijn. Ik vind dat erg moeilijk. Dit deeg vond ik moeilijk te kneden. Ik hoop er het beste van.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:46 schreef Sicstus het volgende:
fototopic
top dat je de broodjes zelf probeert te maken, ik vind ze van de supermarkt ook niet lekker maar zelf maken zou ik te lui voor zijn![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:37 schreef golfer het volgende:
Wat is er West-Indisch (wat is dat trouwens?) aan die broodjes?
Waarom noem je ze dan zo?quote:
Ik ook niet, maar daarom koop ik gewoon normale bolletjes bij de bakker / supermarkt. Even toastten --> veel lekkerder.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:36 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind de hamburgerbroodjes van de bakker/supermarkt niet zo
Toch maar kopen bij de Blokker ofzo; dingen kosten niks en zijn verdraaid handig voor koken.quote:
Dank je!quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:46 schreef LPFAN het volgende:
Koelkast is ook wel een koude plek om te rijzen lijkt mij.
Dank je! Dat had ik nodig!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar erg leuk dat je weer kooktopics maakt @:Sigaartje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |