abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 februari 2022 @ 22:46:55 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203481058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het echt teveel Annick. Ik hoop dat Tim Roy vaker even apart gaat nemen.
Alle uitspraken van haar beginnen met "ik..."
Nooit "wij". :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 februari 2022 @ 22:51:59 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203481148
Jip met haar eigen veganistische kruiden mengsel en met haar supplementen wordt steeds magerder.
Maar goed, als zij daar in gelooft en denkt er baat bij te hebben... :X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203481876
Mooi zo die herinneringenkist van Patrick.

Francis heb ik het idee dat ze alleen bezig is met oppervlakkige dingen i.p.v. genieten van het leven zolang het nog kan. Maarja, dat is wellicht haar manier van genieten.
pi_203486325
[quote]1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 23:34 schreef Tegan het volgende:
Mooi zo die herinneringenkist van Patrick.

Ik vind de herinneringenkist op zich een prachtig naslagwerk.
Alleen het eerste wat ik dacht? Hout over, en dan eenzelfde kist als de grafkist van Papa?
Morbide geachte misschien maar klein kistje voor het ventje...Bah, brrrr.
pi_203486353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het echt teveel Annick. Ik hoop dat Tim Roy vaker even apart gaat nemen.
Heel anders dan Tibby. Maar misschien is die ook al wel verder in het proces
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:53:40 #281
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203486510
Beetje sleets tot nu toe. Bereidt Tim die bezoeken nog wel voor?
Hij komt niet verder dan vragen als:
Hoe voelt het nou dat jij straks in die kist ligt?
Hoe is 't?
Is het niet heel dubbel dat...?
Het hoort toch niet dat je kind eerder gaat dan jij?
Wat doet dat met je?

Vage vragen waar je dan ook vage antwoorden op krijgt. Los van dat het allemaal op zichzelf al emotioneel genoeg is, weet Tim dit seizoen weinig te prikkelen of er meer uit te halen dan de treurige feiten op zichzelf. Ik vind het echt een beetje oppervlakkig.

[ Bericht 1% gewijzigd door BasEnAad op 03-02-2022 13:05:06 ]
  roze donderdag 3 februari 2022 @ 13:04:38 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203486669
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:53 schreef BasEnAad het volgende:
Beetje sleets tot nu toe. Bereid Tim die bezoeken nog wel voor?
Hij komt niet verder dan vragen als:
Hoe voelt het nou dat jij straks in die kist ligt?
Hoe is 't?
Is het niet heel dubbel dat...?
Het hoort toch niet dat je kind eerder gaat dan jij?
Wat doet dat met je?

Vage vragen waar je dan ook vage antwoorden op krijgt. Los van dat het allemaal op zichzelf al emotioneel genoeg is, weet Tim dit seizoen weinig te prikkelen of er meer uit te halen dan de treurige feiten op zichzelf. Ik vind het echt een beetje oppervlakkig.
Naja wat moet je zeggen tegen iemand die zegt dat hij het nog een paar weken geeft. Snap best Tim het ook moeilijk vind.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:08:25 #283
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203486711
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:04 schreef Ama het volgende:

[..]
Naja wat moet je zeggen tegen iemand die zegt dat hij het nog een paar weken geeft. Snap best Tim het ook moeilijk vind.
Dat snap ik, maar dit is wel zijn vak he. Mag je best iets meer van verwachten.
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:31:23 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203488016
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:

Dat snap ik, maar dit is wel zijn vak he. Mag je best iets meer van verwachten.
Soms juist niks zeggen en zwijgen maakt vaak meer indruk dan wel vragen stellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203488083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:


Dat snap ik, maar dit is wel zijn vak he. Mag je best iets meer van verwachten.
Wat zou jij vragen, het over willen hebben dan?
pi_203488106
Gisteren geen aandacht voor Kiki?

Zij is wel degene die mij het meeste aangrijpt deze serie hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203488587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Gisteren geen aandacht voor Kiki?

Zij is wel degene die mij het meeste aangrijpt deze serie hoor.
Ook niet voor moeder en dochter, denk dat de groep te groot is om elke aflevering met iedereen te vullen.


Overigens komende twee weken geen afleveringen vanwege de olympische spelen, zie het namelijk niet in de gids staan?
pi_203489391
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]
Heel anders dan Tibby. Maar misschien is die ook al wel verder in het proces
Is ook wel een andere situatie.

De combinatie zwangerschap + terminaal komt er vanzelfsprekend meer nadruk op de daadwerkelijk zwangere.
pi_203489400
Iedere aflevering missen wel een paar gezichten.
pi_203489417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:53 schreef BasEnAad het volgende:
Beetje sleets tot nu toe. Bereidt Tim die bezoeken nog wel voor?
Hij komt niet verder dan vragen als:
Hoe voelt het nou dat jij straks in die kist ligt?
Hoe is 't?
Is het niet heel dubbel dat...?
Het hoort toch niet dat je kind eerder gaat dan jij?
Wat doet dat met je?

Vage vragen waar je dan ook vage antwoorden op krijgt. Los van dat het allemaal op zichzelf al emotioneel genoeg is, weet Tim dit seizoen weinig te prikkelen of er meer uit te halen dan de treurige feiten op zichzelf. Ik vind het echt een beetje oppervlakkig.
Ik zou niet weten wat je anders moet vragen. Het gaat er vooral om dat je open vragen stelt zodat we de persoon leren kennen met lange antwoorden.
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:45:16 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203489685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef golfer het volgende:
Jip met haar eigen veganistische kruiden mengsel en met haar supplementen wordt steeds magerder.
Maar goed, als zij daar in gelooft en denkt er baat bij te hebben... :X
En toch vind ik haar in al haar zweverigheid ontzettend prettig nuchter.
"Ja het is niet mijn religie of zo..."
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:29:22 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203490766
Voor mij voelt dat 'kijk mij eens bloemenkind zijn en in de sneeuw duiken' wat onecht, maar goed, dat heb ik altijd wel bij mensen die dat soort dingen vanuit een soort 'puurheid' doen. Ik geloof daar nooit zo in. :@

Ik vind het op zich wel heel tof dat zij zich zo inleest op wat voeding kan doen voor je en ik denk dat ze helemaal niet zo heel gek denkt wat dat betreft. Alleen ze is idd wel heel mager... :{
***
pi_203498701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef BE het volgende:
Voor mij voelt dat 'kijk mij eens bloemenkind zijn en in de sneeuw duiken' wat onecht, maar goed, dat heb ik altijd wel bij mensen die dat soort dingen vanuit een soort 'puurheid' doen. Ik geloof daar nooit zo in. :@
Ik heb er ook niks mee: het authentiek over willen komen komt nogal inauthentiek over. En ik heb gemengde gevoelens over de voedingsscène. Tim bleef neutraal en geïnteresseerd, wat op zich prima is, maar ik hoop van harte dat Jip over haar dieet spreekt met haar reguliere artsen en hun standpunten ter harte neemt. Als kijker miste ik een kritische toets enigszins. Het programma volgt en oordeelt niet, wat sympathiek is, maar je kunt met zulke scènes wel anderen inspireren om acties te ondernemen die voor hen mogelijk schadelijk zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203498894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef BE het volgende:
Voor mij voelt dat 'kijk mij eens bloemenkind zijn en in de sneeuw duiken' wat onecht, maar goed, dat heb ik altijd wel bij mensen die dat soort dingen vanuit een soort 'puurheid' doen. Ik geloof daar nooit zo in. :@

Ik vind het op zich wel heel tof dat zij zich zo inleest op wat voeding kan doen voor je en ik denk dat ze helemaal niet zo heel gek denkt wat dat betreft. Alleen ze is idd wel heel mager... :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb er ook niks mee: het authentiek over willen komen komt nogal inauthentiek over. En ik heb gemengde gevoelens over de voedingsscène. Tim bleef neutraal en geïnteresseerd, wat op zich prima is, maar ik hoop van harte dat Jip over haar dieet spreekt met haar reguliere artsen en hun standpunten ter harte neemt. Als kijker miste ik een kritische toets enigszins. Het programma volgt en oordeelt niet, wat sympathiek is, maar je kunt met zulke scènes wel anderen inspireren om acties te ondernemen die voor hen mogelijk schadelijk zijn.
Eens en eens. Ik heb helemaal niks met Jip (hoeft ook niet natuurlijk).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij al die supplementen hoopte ik ook meteen dat ze het overlegd heeft. Wisselwerking tussen middelen die je inneemt is vrij standaard en zo kun je je behandeling behoorlijk saboteren. Dat die kritische blik niet bij dit programma past snap ik. Maar inderdaad… het kan op een verkeerde manier ‘inspireren’. Zou mooi zijn als, desnoods terloops, genoemd werd dat het is overlegd. En dat haar aanpak voor haar individueel is, en niet als standaard moet worden gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203499045
Helemaal eens met alles wat jullie zeggen over Jip.

Ik vind het heel prettig dat Jip in de wetenschap en reguliere gezondheidszorg gelooft en dat ook steeds benadrukt. Dat maakt haar zoektocht naar wat ze nog meer kan doen begrijpelijker voor me.

Ik word wel bang als ik zie dat haar maaltijd een kilo salade is.
pi_203499332
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En bij al die supplementen hoopte ik ook meteen dat ze het overlegd heeft. Wisselwerking tussen middelen die je inneemt is vrij standaard en zo kun je je behandeling behoorlijk saboteren. Dat die kritische blik niet bij dit programma past snap ik. Maar inderdaad… het kan op een verkeerde manier ‘inspireren’. Zou mooi zijn als, desnoods terloops, genoemd werd dat het is overlegd. En dat haar aanpak voor haar individueel is, en niet als standaard moet worden gezien.
Ze hadden er in dit geval ook voor kunnen kiezen om het fragment niet uit te zenden. Daar was wel iets voor te zeggen geweest, denk ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203499380
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Tegan het volgende:
Helemaal eens met alles wat jullie zeggen over Jip.

Ik vind het heel prettig dat Jip in de wetenschap en reguliere gezondheidszorg gelooft en dat ook steeds benadrukt. Dat maakt haar zoektocht naar wat ze nog meer kan doen begrijpelijker voor me.
Klopt! En ze heeft bewust voor een jaar chemotherapie gekozen. Ook dat laten ze zien.

quote:
Ik word wel bang als ik zie dat haar maaltijd een kilo salade is.
Inderdaad, al kun je genoeg calorieen voor een dag binnenkrijgen door er een boel noten doorheen te gooien. Maar die mag ze gezien haar dieet waarschijnlijk niet in grote hoeveelheden eten. Het lijkt me echt lastig om genoeg calorieen binnen te krijgen door middel van een ketogeen dieet als je veganist bent.

- Edit - Even opgezocht: in een bak geroosterde amandelen van de AH zitten per 100 gram 627 kcal en 6,2 gram koolhydraten. Daar kom je als veganist een eind mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203500172
Ik vind die Tibby echt sterk. En die geeft alle ruimte aan Patrick. Itt Annick.
Alius aliud dicit
  roze vrijdag 4 februari 2022 @ 13:24:15 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203501767
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:17 schreef Tegan het volgende:
Iedere aflevering missen wel een paar gezichten.
Ze kunnen moeilijk zes mensen iedere aflevering volgen. Volgende keer zien we vast Irene (en moeder) en Kiki wel weer.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:41:57 #300
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_203504209
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind die Tibby echt sterk. En die geeft alle ruimte aan Patrick. Itt Annick.
Ik heb dat inderdaad bij Annick sterk. Net als vorig jaar bij de vrouw van Alex uit seizoen 8. Die was ook best op de voorgrond.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')