Beter noemen ze het gewoon Five Days Addictedquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:21 schreef Alieda-R het volgende:
Volgende week weer een aflevering vanuit een verslavingskliniek. Dit keer de gezinskliniek van Verslavingszorg Noord Nederland in Eelderwolde waar verslaafde alleenstaande ouders en stellen/echtparen hun kinderen bij zich mogen houden.
Ik moest hier om lachen en weet niet waaromquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Alieda-R het volgende:
Een presentator verblijft vijf dagen in instellingen waar je niet zomaar binnenkomt. De presentator komt er zo achter hoe moeilijk het is om daar te werken.
Presentatie:
Caroline Tensen
Natasje Froger
Angela Groothuizen.
Niet op gelet haha, had het van een nieuwsbericht gekopieerdquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen en weet niet waarom
Angela is echt lief.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:53 schreef roos94 het volgende:
Mooie aflevering met de dementerende bejaarden. Maar je zou er terecht komen..schiet mij maar liever dood svp
ja moeder ook verslaafd. En haar dochter ook al met 14quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is er thuis toch al iets goed mis geweest (ik kijk niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |