Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn HBO bachelor in Delft. Naar verwachting rond ik deze ergens in Juni af. Ik heb besloten om na mijn bachelor even wat tijd te nemen om te gaan werken en ook een aantal weken te gaan reizen. Ik heb daarom dus besloten om een tussenjaar te nemen, om daarna dan waarschijnlijk een master te gaan doen.
Nu woon ik momenteel via DUWO in een studentenhuis waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Ik wil daarom ook absoluut niet weg uit dit huis. Het probleem is dat als ik een tussenjaar neem ik geen geldig bewijs van inschrijving meer heb, en die wel nodig heb om daar te mogen blijven wonen. Echter; als ik aan mijn master begin een jaar later heb ik die weer wel, en zou ik er dus wel weer mogen wonen. Ik zou het niet alleen heel erg jammer vinden om vanwege een tussenjaar weg te moeten uit dit huis, maar het bespaart me ook weer een verhuizing (aangezien ik hoe dan ook in delft blijf wonen)
Als iemand suggesties heeft hoe ik kan zorgen dat ik niet weg hoef voor dat ene jaar, zou dat me enorm helpen!
Alvast bedankt