abonnement Unibet Coolblue
pi_191309353
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Speel vooral op de counter en dat valt wel mee in 41212. Deze setting is puur voor 100% chem in het begin vanaf de aftrap.
Met zo'n team op de counter spelen...
pi_191309390
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Met zo'n team op de counter spelen...
Niet alleen op de counter. Doe niet aan drop back, speel op balanced defence en fast build up. Over de flanken, naar binnen draaien of een voorzet geven. Of tikki takka op het middenveld werkt ook. Ben iig aanvallend ingesteld omdat verdedigen toch niet te doen is. Mijn aanval is de beste verdediging, snel de bal terug veroveren met high pressure en door.
mag het weten
pi_191309462
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet alleen op de counter. Doe niet aan drop back, speel op balanced defence en fast build up. Over de flanken, naar binnen draaien of een voorzet geven. Of tikki takka op het middenveld werkt ook. Ben iig aanvallend ingesteld omdat verdedigen toch niet te doen is. Mijn aanval is de beste verdediging, snel de bal terug veroveren met high pressure en door.
Dat is juist geen counter! Klinkt als hoe liverpool speelt.
pi_191310185
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet alleen op de counter. Doe niet aan drop back, speel op balanced defence en fast build up. Over de flanken, naar binnen draaien of een voorzet geven. Of tikki takka op het middenveld werkt ook. Ben iig aanvallend ingesteld omdat verdedigen toch niet te doen is. Mijn aanval is de beste verdediging, snel de bal terug veroveren met high pressure en door.
Dan snap jij niet wat counteren is.
blablablabla
  zondag 2 februari 2020 @ 22:49:39 #55
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_191317799

poah dit was me weer een pot hoor. futmas williams die door dikke stront loopt, odegaard die hem vanaf 6 meter voor een leeg doel op de paal ramt, 14 schoten, allemaal in de 16 en normal ruffier stopt er 11. tis winst dus die swaps progress is er maar blijkt dus een slecht moment om online te spelen :') . dan maar voor elite squad battles grinden
pi_191318444
Toch maar die Jovic SBC gedaan
pi_191318728
SB wezen grinden. In 30 potten elite 2 gehaald. Kreeg uit de 200 SB rewards megapack een walkout van.. Kompany :') _O-
mag het weten
  maandag 3 februari 2020 @ 00:00:31 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191318783
Van 10-3 naar 11-6. 2 god squads en 1 gozer waar ik 12 schoten op doel had, hij 1, en ik verlies 1-0 :')

Misschien morgen nog 3 wins bij elkaar spelen als ik er zin in heb. 14.gif

Soms verbaas ik me wel over dit spel trouwens. Speelde in 1 van potjes tegen een kerel met Felipe Anderson als verdedigende middenvelder, en die gozer onderschepte natuurlijk weer alles :') Heb ook Haaland als linksmidden voor bij zien komen, die was wel wat minder goed.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 3 februari 2020 @ 01:30:28 #59
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_191319768
Haland weer op de markt gegooid, hij was zeker goed, maar niet voor 260k, als zijn price range dan ook nog eens omhoog gaat waardoor ik hem nu voor 300 kwijt kan is dta alleen maar mooi meegenomen, tevens krijgt ie misschien een FS maar 100% bundesliga potm dus heb mijn hoop gevestigd dat die wat goedkoper gaat zijn
pi_191321965
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 01:30 schreef lesleyyb het volgende:
Haland weer op de markt gegooid, hij was zeker goed, maar niet voor 260k, als zijn price range dan ook nog eens omhoog gaat waardoor ik hem nu voor 300 kwijt kan is dta alleen maar mooi meegenomen, tevens krijgt ie misschien een FS maar 100% bundesliga potm dus heb mijn hoop gevestigd dat die wat goedkoper gaat zijn
Het is dat ik hem untradeable uit een pack kreeg. Anders had ik hetzelfde gedaan :Y
mag het weten
  maandag 3 februari 2020 @ 09:17:53 #61
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_191322883
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
SB wezen grinden. In 30 potten elite 2 gehaald. Kreeg uit de 200 SB rewards megapack een walkout van.. Kompany :') _O-
Kompany is gewoon borden, ik had uit het ultimate pack van 300 SB potjes 2x 83 als beste _O-
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 3 februari 2020 @ 11:45:35 #62
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191324699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:12 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

hoe is lisandro? zat naar hem te kijken omdat mijn gehele linkerflank ajax is en ik zanetti op rechts gebruik, dus komt het qua links mooi uit.
Ik vind hem echt prima. Vergelijkbaar met 87 Guardiola, waarvoor ik 'm heb geruild. Strength merk je niet zoveel van en het is echt een kuitenbijtertje. Zit overal tussen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:52 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Is Neymar beter dan CR7 ig?
Ik vind van wel. Die 5* wf + agility en pace is echt dodelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 12:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Leuk team alleen zou ik wel een andere RW gaan zoeken.
Wil ik eigenlijk ook wel. Heb hem nu als linkerspits maar kan inderdaad wel een upgrade gebruiken. Misschien zijn 88 daar. :) Vind hem verder eigenlijk wel fijn. Heb nog 100k + zijn verkoop liggen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_191326998
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Van 10-3 naar 11-6. 2 god squads en 1 gozer waar ik 12 schoten op doel had, hij 1, en ik verlies 1-0 :')

Misschien morgen nog 3 wins bij elkaar spelen als ik er zin in heb. 14.gif

Soms verbaas ik me wel over dit spel trouwens. Speelde in 1 van potjes tegen een kerel met Felipe Anderson als verdedigende middenvelder, en die gozer onderschepte natuurlijk weer alles :') Heb ook Haaland als linksmidden voor bij zien komen, die was wel wat minder goed.
Ipv felipe anderson heb ik Aouar gekozen. Die gebruik ik als cm/cdm. Speelt het fijnst van alle spelers tot nu. Begint altijd op de bank omdat ik geen Ligue 1 team heb behalve nu vanwege de icon swaps challenges.

Had gisteren ook wel een mooi potje. Een tegenstander die die eerste 5 minuten alleen maar achterin over aan het passen was waardoor er opeens iets triggerde dat mijn hele team ging jagen (niet eerder gezien) hij scoorde daaruit en bleef vrolijk verder gaan met irriteren. Gelukkig maakte ik de 1-1 en rond de 85e de 2-1. Kreeg ik in de blessuretijd nog een penalty die ik scoorde met mn keeper om hem even terug te pakken. Voelde goed.

Nog een vraagje over gameplay. Als een speler wordt aangespeeld, welke knoppen(combi) kan je het beste gebruiken? Is dat L2 of L1? Of L2 + R2? Ik zie veel tutorials maar over balbezit houden rond de 16 vind ik niks.
  maandag 3 februari 2020 @ 15:28:13 #64
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_191327892
Wat is de delay toch weer heerlijk :') moet ik weer de nacht doorspelen
  maandag 3 februari 2020 @ 15:35:47 #65
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191328019
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ipv felipe anderson heb ik Aouar gekozen. Die gebruik ik als cm/cdm. Speelt het fijnst van alle spelers tot nu. Begint altijd op de bank omdat ik geen Ligue 1 team heb behalve nu vanwege de icon swaps challenges.

Had gisteren ook wel een mooi potje. Een tegenstander die die eerste 5 minuten alleen maar achterin over aan het passen was waardoor er opeens iets triggerde dat mijn hele team ging jagen (niet eerder gezien) hij scoorde daaruit en bleef vrolijk verder gaan met irriteren. Gelukkig maakte ik de 1-1 en rond de 85e de 2-1. Kreeg ik in de blessuretijd nog een penalty die ik scoorde met mn keeper om hem even terug te pakken. Voelde goed.

Nog een vraagje over gameplay. Als een speler wordt aangespeeld, welke knoppen(combi) kan je het beste gebruiken? Is dat L2 of L1? Of L2 + R2? Ik zie veel tutorials maar over balbezit houden rond de 16 vind ik niks.
L2 + R2 is alle acties cancelen, die dus niet. L2 is in principe afschermen. Met L1 daarbij draait de ontvanger zich om richting doel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_191329524
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ipv felipe anderson heb ik Aouar gekozen. Die gebruik ik als cm/cdm. Speelt het fijnst van alle spelers tot nu. Begint altijd op de bank omdat ik geen Ligue 1 team heb behalve nu vanwege de icon swaps challenges.

Had gisteren ook wel een mooi potje. Een tegenstander die die eerste 5 minuten alleen maar achterin over aan het passen was waardoor er opeens iets triggerde dat mijn hele team ging jagen (niet eerder gezien) hij scoorde daaruit en bleef vrolijk verder gaan met irriteren. Gelukkig maakte ik de 1-1 en rond de 85e de 2-1. Kreeg ik in de blessuretijd nog een penalty die ik scoorde met mn keeper om hem even terug te pakken. Voelde goed.

Nog een vraagje over gameplay. Als een speler wordt aangespeeld, welke knoppen(combi) kan je het beste gebruiken? Is dat L2 of L1? Of L2 + R2? Ik zie veel tutorials maar over balbezit houden rond de 16 vind ik niks.
Ik gebruik veel r1 om steeds weg te draaien en dan te passen of door te lopen met je speler die de bal heeft.
  maandag 3 februari 2020 @ 22:42:14 #67
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_191336143
zit dus nu met 350k op de bank en heb geen idee wat ermee te doen. kan 1 van de echte meta spelers halen maar geen daarvan past in mijn teams, kan er een leuk nieuw team mee halen maar heb dan geen idee wat, of kan een 88 baresi ofzo halen en die naast koeman en zanetti achterin zetten. alles is gewoon net wel net niet... maybe gwn wachten tot nieuwe transfers in het spel komen en dan een teampje bouwen met lukaku, lautaro en eriksen :P
pi_191342235
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:13 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik gebruik veel r1 om steeds weg te draaien en dan te passen of door te lopen met je speler die de bal heeft.
Thanks. De tips hebben gewerkt want heb met een first owned ligue 1 team vier keer achter elkaar gewonnen. Depay met daarachter Odegaard die ik in liet vallen en daarachter Aouar speelt echt goddelijk. Beter dan mijn team waar ik veel coins aan heb besteed...
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:53:22 #69
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_191345076
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:41 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Thanks. De tips hebben gewerkt want heb met een first owned ligue 1 team vier keer achter elkaar gewonnen. Depay met daarachter Odegaard die ik in liet vallen en daarachter Aouar speelt echt goddelijk. Beter dan mijn team waar ik veel coins aan heb besteed...
Verkopen dan, die coins investeren in Ligue 1
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:54:21 #70
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_191345091
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 22:42 schreef lesleyyb het volgende:
zit dus nu met 350k op de bank en heb geen idee wat ermee te doen. kan 1 van de echte meta spelers halen maar geen daarvan past in mijn teams, kan er een leuk nieuw team mee halen maar heb dan geen idee wat, of kan een 88 baresi ofzo halen en die naast koeman en zanetti achterin zetten. alles is gewoon net wel net niet... maybe gwn wachten tot nieuwe transfers in het spel komen en dan een teampje bouwen met lukaku, lautaro en eriksen :P
Die 86 Lauturo is echt een beast trouwens
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_191345288
Beste speler uit het spel is nog steeds Aguirregaray, wat een wereldback _O_
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:39:25 #72
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_191345827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:08 schreef el-blanchito het volgende:
Beste speler uit het spel is nog steeds Aguirregaray, wat een wereldback _O_
Wat kostte die ongeveer?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_191345984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef leeroy het volgende:

[..]

Wat kostte die ongeveer?
Met wat geduld 100K? Heb eerst een tijdje random saudi’s opgepikt voor open bid. Scheelt je aardig wat uiteindelijk. Alles wat je dubbel hebt/niet gebruikt kan je voor een kleine winst weer doorverkopen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_191346560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:08 schreef el-blanchito het volgende:
Beste speler uit het spel is nog steeds Aguirregaray, wat een wereldback _O_
Ik heb hem ook en hij gaat niet meer weg. Ja, als ik toevallig Prime (Moments) Carlos Alberto een keer pack of zo.

Enige nadeel is dat je nogal snel moet linken aan twee icons.
pi_191346684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb hem ook en hij gaat niet meer weg. Ja, als ik toevallig Prime (Moments) Carlos Alberto een keer pack of zo.

Enige nadeel is dat je nogal snel moet linken aan twee icons.
Ik link’m in een 433 met Kaka als rcm en totyn Gimenez naast’m. Die gozer heeft me ook sterk verrast en vormt nu een ijzersterk blok met Diego Carlos
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')