Supermooie plek!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:30 schreef Bolasie het volgende:
Eind augustus naar een Silent Disco in het Natural History Museum
Klinkt herkenbaar. Vroeger ook in Bayswater. Laatste keer in Shoreditch, bij metrostation Bethnal Green. Is goed te doen. Het hotel is onlangs wel van naam en eigenaar veranderd, dus kan niet zeggen of dat nog steeds een aanrader is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben aan het nadenken over eindelijk weer eens een trip naar Londen (de laatste keer was 5,5 jaar geleden) en wat ik me afvroeg: wat vinden jullie momenteel de "sweet spot" qua hotellocatie als je de stad bezoekt? Daarmee bedoel ik eigenlijk de optimale plek in relatie tot prijs + afstand tot centraal Londen + bereikbaarheid van de metro.
Plekken waar ik eerder zat waren Bayswater, Bloomsbury en omgeving Liverpool Street. Dat waren allen lekker centrale plekken, dichtbij metrostations en ook lange tijd nog wel redelijk betaalbaar. Maar inmiddels is me wel duidelijk dat de prijzen aan het stijgen zijn en ben ik dus op zoek naar nieuwe delen van de stad waar de bereikbaarheid nog steeds in orde is maar de prijzen wat lager zijn. Iemand een idee?
Ik in Kensingtonquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een hotel in Victoria. Kostte wel een rib uit het lijf.
Ik had een goede deal gevonden en ik verwacht toch wel die prijzen in Londen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Leuk, maar volgens mij ook erg duur geworden?
Ik denk dat ik nog een tripje ga maken op de nieuwe Elizabeth Line en die gigantische stations in central Londen eens ga bekijken. Geen idee of de rest daar zin in heeft, maar die moeten dan maar iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Sunday roast at Number 90 (in Hackney), maar dat is niet echt een ochtend activiteit.
Wel heel leuk icm drankjes bij Barge East (in de tuin, op loopafstand van Number 90)
Maar jullie hebben al een leuk programma staan!
Oh god wanneer is die marathon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:02 schreef linebear het volgende:
Aan het aftellen naar de London MarathonZoveel zin an. Zaterdagmiddags ook nog naar ABBA toe.
ja echtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh shit echt..,
Dat is onhandig
Wel raar dat ze je zo'n sms sturen wetende dat jij al eerder opstapt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertrek morgen met Eurostar en kreeg vanmorgen een sms of ik even twee uur van tevoren aanwezig wilde zijn in Brussel. Maar dit is zeker voor de mensen die daar pas opstappen?
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel raar dat ze je zo'n sms sturen wetende dat jij al eerder opstapt.
Ik had ook zo’n overstap. Die vertraging had en dus miste ik de Eurostar. Als je je ticket laat zien dan boeken ze je op de eerstvolgende beschikbare trein. Niet jouw schuld dat je niet op tijd in Brussel was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.
Ik heb op de terugweg wel de rechtstreekse gelukkig, maar op de heenweg reed ie pas later in de middag en dat is dan ook weer zonde. Moet ook nog kijken of de treinen morgenochtend überhaupt rijden gezien de staking van vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had ook zo’n overstap. Die vertraging had en dus miste ik de Eurostar. Als je je ticket laat zien dan boeken ze je op de eerstvolgende beschikbare trein. Niet jouw schuld dat je niet op tijd in Brussel was.
Wel een reden voor mij om een volgende keer de rechtstreekse optie te boeken. Die was er in 2019 nog niet.
En? Gelukt?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.
Staat los van de staking, maar reken er wel op dat het verkeer muurvast staat. Ik deed 1.5 uur over een uber rit die normaal 25min is naar St Pancras.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staking in de UK op de 15e en 17e. Wij gaan weer naar huis op de 17e, dus hopelijk gaat onze eurostar wel. Geen zin om te annuleren.
De underground rijdt dan ook niet?quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat los van de staking, maar reken er wel op dat het verkeer muurvast staat. Ik deed 1.5 uur over een uber rit die normaal 25min is naar St Pancras.
Dat geeft mij ook weer hoop want ik ga 13 september met de trein terugquote:Op donderdag 1 september 2022 07:54 schreef Breuls het volgende:
Er zijn vandaag geen stakingen meer, en juist Eurostar en Thalys reden nog wel. Dus ik heb goede hoop voor je.
Die houdt het geen paar dagen meer vol, ik denk eerder uren. Of ze is al dood.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Omg en nu gaat het ook al slecht met de Queen. Kan ze het nog even een paar dagen volhouden
Lekker positiefquote:Op donderdag 8 september 2022 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die houdt het geen paar dagen meer vol, ik denk eerder uren. Of ze is al dood.
Ze mag van mij nog 10 jaar in goede gezondheid leven maar als ik de berichtgeving zo lees is dit mijn gedachte helaas.quote:
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Omg en nu gaat het ook al slecht met de Queen. Kan ze het nog even een paar dagen volhouden
Ik wil je kaartje wel overnemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Wat denk je dat er in de stad allemaal gebeurt op het moment dat de Queen dood is?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?ik vraag het omdat wij zaterdag die kant op gaan voor een week
Oorspronkelijk dacht ik dat het land dan 10 dagen in de rouw ging en alles dicht is. Maar blijkbaar is de uitvaart 12 dagen na het overlijden en heeft iedereen tijdens de uitvaart vrij.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?ik vraag het omdat wij zaterdag die kant op gaan voor een week
Sowieso omgeving Buckingham Palace even ontwijken en ik kan me voorstellen dat bepaalde gebieden of gebouwen ook dicht zijn ivm voorbereiding van de uitvaartquote:Op donderdag 8 september 2022 15:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de stad allemaal gebeurt op het moment dat de Queen dood is?
Ja, of dingen afgelast vanwege 'niet gepast'.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso omgeving Buckingham Palace even ontwijken en ik kan me voorstellen dat bepaalde gebieden of gebouwen ook dicht zijn ivm voorbereiding van de uitvaart
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 september 2022 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oorspronkelijk dacht ik dat het land dan 10 dagen in de rouw ging en alles dicht is. Maar blijkbaar is de uitvaart 12 dagen na het overlijden en heeft iedereen tijdens de uitvaart vrij.
Dus ik dacht dat alles dicht gingmaar dat is gelukkig niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |