abonnement Unibet Coolblue
pi_192125056
Oh.... :{
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Wacht maar tot de aglevering van volgende week.

Ik zag 'Louise' in beeld. Dat kind heeft de hele dreumes fase overgeslagen. Is van baby naar een 2 jarige peuter gegaan }:|
pi_192135254
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Wacht maar tot de aglevering van volgende week.

Ik zag 'Louise' in beeld. Dat kind heeft de hele dreumes fase overgeslagen. Is van baby naar een 2 jarige peuter gegaan }:|
Ik zat ook al te kijken ja. Lijkt net zo oud als mijn dochter van 2,5. Louise is vorig jaar geboren? Ik vind Max er ook best wel ouder uitzien dan ie moet zijn maar Louise spant idd de kroon.
pi_192137321
Puck eruit..

Nou bedankt voor je zinvolle bijdrage :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 19 maart 2020 @ 12:15:31 #279
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_192140352
Wel leuk voor jullie dat seizoen 6 online komt. Daar maken Rik, Ludo en ook nog eventjes Julian hun entree. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_192141675
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk voor jullie dat seizoen 6 online komt. Daar maken Rik, Ludo en ook nog eventjes Julian hun entree. :P
Best een interessant gegeven. Je merkt dat zo'n soap interessanter of gelaagder is als er een duidelijke link met het verleden is. Net als nu met dat schilderij. Daarom worden er ook om de haverklap kinderen van personages geïntroduceerd, om nieuwe karakters een link met de rest te geven. We komen uit een tijd waarbij er veel losse karakters rondzwierven. Anton bracht wel een kinderschaar mee, maar die was toen zelf amper verankerd in de serie.

Linda heeft inmiddels ook bijna een langere carrière in de huidige serie dan in de beginjaren. Nu met Julian terug komt er meer en meer relatie met het verleden en dat doet de serie goed. Oude banden en relaties kunnen weer worden aangehaald. Julian en Saskia zijn interessanter dan al die kinderen van ze. Ik vraag me ook af waarom dat er gelijk 3 moesten zijn. Als Merel was gecast als enigst kind en iets jonger, was Julians verhaal wat geloofwaardiger geweest.

Daarom is het zo jammer dat Sjors zo als een nachtkaars is uitgedoofd in de serie. Goed, dat karakter is ook niet echt standvastig gebleven, maar zij heeft altijd de brug gevormd tussen oud en nieuw voor mijn gevoel. Het was te verwachten dat Melissa nog niet de status van Ingmar zou hebben, maar ze hadden haar wel iets meer exit mogen geven.
't Echte en 't ware!
pi_192142920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, de enige bestie van Nina is Nina zelf, dus waarom die Puck überhaupt ooit in de serie is geïntroduceerd als hoofdpersonage is mij een raadsel. Goed dat de schrijvers inzien dat ze met dit soort personages niet ver komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Best een interessant gegeven. Je merkt dat zo'n soap interessanter of gelaagder is als er een duidelijke link met het verleden is. Net als nu met dat schilderij. Daarom worden er ook om de haverklap kinderen van personages geïntroduceerd, om nieuwe karakters een link met de rest te geven. We komen uit een tijd waarbij er veel losse karakters rondzwierven. Anton bracht wel een kinderschaar mee, maar die was toen zelf amper verankerd in de serie.
Daarom is het ook zo jammer in mijn ogen dat de familie Alberts in het huidige GTST niet meer dan een vage herinnering is. Ja, normaal komt Jef eens per jaar even buurten rond sinterklaastijd en afgelopen keer dan Robert, maar buiten dat zijn alle Albertsen of dood, of (ver) weg. Terwijl het juist een interessant gegeven is om Sil (een Alberts, hoewel hij natuurlijk Selmhorst heet) en Amy (een Sanders) terug te halen uit de krochten van die mislukte spin-off en ze front and center te maken als het jonge koppel dat aan het begin staat van hun volwassen leven. Sil kan als rechtenstudent stage lopen bij een advocatenkantoor, terwijl Amy worstelt om carrière te maken in de modebranche. De spannende, verrassende en ontroerende verhaallijnen liggen daarmee voor het oprapen, maar ja, dan moet dat door de makers wel gezien worden.

quote:
Linda heeft inmiddels ook bijna een langere carrière in de huidige serie dan in de beginjaren. Nu met Julian terug komt er meer en meer relatie met het verleden en dat doet de serie goed. Oude banden en relaties kunnen weer worden aangehaald. Julian en Saskia zijn interessanter dan al die kinderen van ze. Ik vraag me ook af waarom dat er gelijk 3 moesten zijn. Als Merel was gecast als enigst kind en iets jonger, was Julians verhaal wat geloofwaardiger geweest.
Omdat de makers de hectiek van een druk, chaotisch gezin willen laten zien. Dat lukt logischerwijs beter met drie kinderen dan met één. Al vind ik wel dat ze Steef en Demi wat meer hadden mogen uitwerken qua karakter, ze zijn van wat ik tot nu toe heb gezien van ze nogal eendimensionaal, ondanks dat ze maar mondjesmaat in beeld komen.

quote:
Daarom is het zo jammer dat Sjors zo als een nachtkaars is uitgedoofd in de serie. Goed, dat karakter is ook niet echt standvastig gebleven, maar zij heeft altijd de brug gevormd tussen oud en nieuw voor mijn gevoel. Het was te verwachten dat Melissa nog niet de status van Ingmar zou hebben, maar ze hadden haar wel iets meer exit mogen geven.
Sjors onder Melissa voelde, zoals ik in een eerdere post al aangaf, als een totaal ander karakter met dezelfde naam. Zelfs bij de scène van maandag waarin ze een gesprek had met Bing aan de keukentafel voelde ik niet de connectie of het verleden dat die twee personages met elkaar hebben. Dus dat deze Sjors 2.0 zo'n middelmatige exit heeft gekregen vind ik in dat opzicht niet heel gek. Alhoewel, zelfs als Inge de rol nog had gespeeld betwijfel ik of de makers er meer aan hadden gedaan. Exits schrijven kunnen ze al jaren niet meer, kijk maar naar dat halfslachtige afscheid van Jef destijds :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_192143179
GTST wordt vanaf komende week teruggeschroefd naar vier keer per week:

quote:
Update programmering RTL 4 maandag 23 maart t/m vrijdag 27 maart

Hieronder een paar aanpassingen:

Goede Tijden, Slechte Tijden wordt vanaf volgende week 4 dagen per week uitgezonden, van maandag tot en met donderdag. Ook op Videoland wordt er 4x per week een nieuwe aflevering geplaatst.
The Voice Kids begint daarom op vrijdag om 20.00 uur ipv 20.30 uur
Jinek is ook komende week van maandag t/m donderdag vanaf 21.30 uur te zien, op vrijdag start Jinek om 22.00 uur

GTST

In afwachting van de verdere ontwikkelingen rondom het coronavirus kan nog niet met zekerheid worden vastgesteld dat opnames van verschillende programma’s vanaf 6 april weer van start kunnen gaan. Met het terugbrengen van GTST van 5 naar 4 dagen kunnen we langer blijven uitzenden met de afleveringen die nu reeds beschikbaar zijn. Op deze manier kunnen we de continuïteit voor onze kijkers voor een langere periode waarborgen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_192143270
Was te verwachten. Ik ben benieuwd of ze naar een cliffhanger toe werken als de opnames niet hervat kunnen worden.
't Echte en 't ware!
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:28:46 #284
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192146637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ach ja, de enige bestie van Nina is Nina zelf, dus waarom die Puck überhaupt ooit in de serie is geïntroduceerd als hoofdpersonage is mij een raadsel. Goed dat de schrijvers inzien dat ze met dit soort personages niet ver komen.
[..]

Daarom is het ook zo jammer in mijn ogen dat de familie Alberts in het huidige GTST niet meer dan een vage herinnering is. Ja, normaal komt Jef eens per jaar even buurten rond sinterklaastijd en afgelopen keer dan Robert, maar buiten dat zijn alle Albertsen of dood, of (ver) weg. Terwijl het juist een interessant gegeven is om Sil (een Alberts, hoewel hij natuurlijk Selmhorst heet) en Amy (een Sanders) terug te halen uit de krochten van die mislukte spin-off en ze front and center te maken als het jonge koppel dat aan het begin staat van hun volwassen leven. Sil kan als rechtenstudent stage lopen bij een advocatenkantoor, terwijl Amy worstelt om carrière te maken in de modebranche. De spannende, verrassende en ontroerende verhaallijnen liggen daarmee voor het oprapen, maar ja, dan moet dat door de makers wel gezien worden.
[..]

Omdat de makers de hectiek van een druk, chaotisch gezin willen laten zien. Dat lukt logischerwijs beter met drie kinderen dan met één. Al vind ik wel dat ze Steef en Demi wat meer hadden mogen uitwerken qua karakter, ze zijn van wat ik tot nu toe heb gezien van ze nogal eendimensionaal, ondanks dat ze maar mondjesmaat in beeld komen.
[..]

Sjors onder Melissa voelde, zoals ik in een eerdere post al aangaf, als een totaal ander karakter met dezelfde naam. Zelfs bij de scène van maandag waarin ze een gesprek had met Bing aan de keukentafel voelde ik niet de connectie of het verleden dat die twee personages met elkaar hebben. Dus dat deze Sjors 2.0 zo'n middelmatige exit heeft gekregen vind ik in dat opzicht niet heel gek. Alhoewel, zelfs als Inge de rol nog had gespeeld betwijfel ik of de makers er meer aan hadden gedaan. Exits schrijven kunnen ze al jaren niet meer, kijk maar naar dat halfslachtige afscheid van Jef destijds :')
inderdaad, bijna iedereen die een link met Nina heeft lijkt niet lang dan in de serie te zitten

Sacha, daarna exit

Anna, daarna exit

had ze Loes als assistente, die haar bijna probeerde te vermoorden, ook exit

en nu dus puck, ook exit

:')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:10:06 #285
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_192150537
Stefano *O*

Hopelijk blijft hij een tijdje en komen er ook nog wat leuke scenes met Ludo.
pi_192162415
Probleem van Puck en Valentijn was dat ze allebei geïntroduceerd werden via een verhaallijn op instagram. In de serie was het bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk waarom Lana boos was op Valentijn of hoe het nou zat met de ex van Puck. Daarnaast werden ze ook meteen vanaf het begin heel onsympathiek neergezet. Valentijn hebben ze nog een beetje kunnen bijsturen door hem bij Ludo neer te zetten, maar voor Puck was er geen hoop meer.
pi_192166175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:00 schreef YT123 het volgende:
Probleem van Puck en Valentijn was dat ze allebei geïntroduceerd werden via een verhaallijn op instagram. In de serie was het bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk waarom Lana boos was op Valentijn of hoe het nou zat met de ex van Puck. Daarnaast werden ze ook meteen vanaf het begin heel onsympathiek neergezet. Valentijn hebben ze nog een beetje kunnen bijsturen door hem bij Ludo neer te zetten, maar voor Puck was er geen hoop meer.
Oh haha, ik dacht al dat ik een keer wat afleveringen niet opgelet had of zo... _O-
(ik heb geen Instagram)
pi_192170634
Volgens mij zijn ze bij Videoland al begonnen met 4 aflevering per week online te gooien? Ik kon vandaag geen nieuwe aflevering kijken.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_192175250
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:29 schreef ConqueringChaos het volgende:
Volgens mij zijn ze bij Videoland al begonnen met 4 aflevering per week online te gooien? Ik kon vandaag geen nieuwe aflevering kijken.
Klopt Videoland loopt een week vooruit en volgende week zijn er maar 4 afleveringen dus maandag staat er weer een nieuwe online.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 maart 2020 @ 23:57:27 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192176581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:00 schreef YT123 het volgende:
Probleem van Puck en Valentijn was dat ze allebei geïntroduceerd werden via een verhaallijn op instagram. In de serie was het bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk waarom Lana boos was op Valentijn of hoe het nou zat met de ex van Puck. Daarnaast werden ze ook meteen vanaf het begin heel onsympathiek neergezet. Valentijn hebben ze nog een beetje kunnen bijsturen door hem bij Ludo neer te zetten, maar voor Puck was er geen hoop meer.
Valentijn mag wel blijven hoop dat de vader een keer langskomt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192181484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Valentijn mag wel blijven hoop dat de vader een keer langskomt.
Ja! Alleen jammer dat Sjors nu al weg is dan....
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 maart 2020 @ 11:02:32 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192181868
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja! Alleen jammer dat Sjors nu al weg is dan....
Was met deze sjors toch niet leuk geweest
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192182010
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Was met deze sjors toch niet leuk geweest
True....
  zaterdag 21 maart 2020 @ 11:12:57 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_192182025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Was met deze sjors toch niet leuk geweest
Ik ben sowieso nooit zo'n fan van het wisselen van acteurs/actrices in een personage. Zoals dat met Rover ook zo was. Buddy deed het goed, en het was toch wennen toen er een ander kwam. Aan de nieuwe Sjors moest ik ook even wennen, maar ze speelde het wel heel goed, toch? Alleen het personage werd wel heel irritant idd.
pi_192214905
Stefano en Tiffy _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 22 maart 2020 @ 23:16:57 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192216361
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Stefano en Tiffy _O-
Is er een nieuwe aflevering online ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192216369
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is er een nieuwe aflevering online ?
Ik zag een voorstukje _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 22 maart 2020 @ 23:19:48 #298
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_192216425
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Stefano en Tiffy _O-
Was te verwachten :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 22 maart 2020 @ 23:38:24 #299
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_192216799
Geef Stefano geen ongelijk, Tiffy :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 22 maart 2020 @ 23:41:34 #300
436222 Japepk
Padvinder
pi_192216849
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zag een voorstukje _O-
Waar dan?
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')