abonnement Unibet Coolblue
pi_191260238
Is het ooit al eens geprobeerd om- Guiness World Record style - met honderden of duizenden mensen serieus geesten op te roepen? Wie weet wat er dan zou gebeuren.. misschien komt er wel zoveel energie vrij. Ik weet wel dat een man ooit een miljoen heeft uitgeloofd voor degene die kan bewijzen dat paranormaal leven bestaat.
pi_191260913
Lijkt mij een slecht plan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191260936
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:54 schreef Filosoofert het volgende:
Lijkt mij een slecht plan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien gebeurt er helemaal niets. Kan je daarna met duizend man heel hard in een deuk liggen :')
pi_191260945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:55 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Misschien gebeurt er helemaal niets. Kan je daarna met duizend man heel hard in een deuk liggen :')
Misschien wel :9

Maar ik heb genoeg horrorfilms gezien over wat er wél kan gebeuren... :T
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191261023
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:56 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Misschien wel :9

Maar ik heb genoeg horrorfilms gezien over wat er wél kan gebeuren... :T
Moet je wel een donker iemand, een dom blondje, een slimme brunette en een uiterst sportieve mooiboy in je groepje hebben.

:')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191261069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Moet je wel een donker iemand, een dom blondje, een slimme brunette en een uiterst sportieve mooiboy in je groepje hebben.

:')
En dan gaat eerst de neger dood, waarna de mooiboy de blonde neukt en als die doodgaat gaat hij er met de brunette vandoor en blijken hun de moordenaars te zijn.

Zoiets?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191261090
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

En dan gaat eerst de neger dood, waarna de mooiboy de blonde neukt en als die doodgaat gaat hij er met de brunette vandoor en blijken hun de moordenaars te zijn.

Zoiets?
Ja zoiets, of er zit een maniak in het bos.

:D
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 30 januari 2020 @ 11:14:20 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191261181
Randi...

Van het miljoen. Die nooit uitgekeerd gaat worden omdat dat miljoen er niet eens is. Niet om letterlijk geld gaat.
En de voorwaarden zo opgesteld zijn dat er ingezet wordt op falen. En de kosten voor de deelnemer hoger zijn dan dat miljoen.

Oh, en de afgelopen jaren wie mag testen nogal beperkt is.

Randi is een beroeps charlatan. Het gaat hem niet om serieus onderzoek.


Er is wel serieus onderzoek. Zonder een geldprijs.
Ondanks het feit dat daar op z'n hoogst is meer onderzoek waard is uitgekomen is dat een stuk meer waard dan Randi en zijn shit.
Er is nooit enig hard bewijs voortgekomen uit serieus onderzoek iig.

Echt, dat er nogsteeds mensen zijn die dat fictieve miljoen als trigger/bewijs zien is treurig.
Een aanbieder die de voorwaarden kan veranderen wanneer hij wil. Die kosten maakt (die voor de deelnemer zijn) die hoger zijn dan de prijs. Die hele strenge regels heeft over enkel hij mag praten over de inhoud (wat hij maar wil of het nu waar is of niet, de deelnemer mag niets over de inhoud zeggen). En en veel hogere eis heeft dan gewone wetenschap is niet serieus te nemen.

Is er iets tussen hemel en aarde?
Serieus onderzoek heeft het nog niet aan kunnen tonen.
Maar Randi is geen serieus onderzoek. Die gast is vies rijk geworden met bedrog.
Misbruikt het idee van serieus onderzoek en is een 'wetenschappelijke' Jomanda.
Gebakken lucht dus.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191261258
Ik denk dat geesten daar niet evht enthousiast van worden.
Ik in ieder geval niet als ik hier binnenkort ronddool.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191261347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk dat geesten daar niet evht enthousiast van worden.
Ik in ieder geval niet als ik hier binnenkort ronddool.
Nee denk ik ook, maar ik probeer te visualiseren hoe het eruit zou kunnen zien haha. Stel, elke keer als iemand een geest oproept, loopt zo'n geest vanaf een smalle trap vanuit de hemel naar een ruimte waarin ze contact kunnen maken met familie op aarde. En opeens wordt de halve hemel opgeroepen en willen al die geesten tegelijkertijd die smalle trap af, waardoor dat hele ding in stort en de hemel in elkaar zakt en op aarde neer stort!

Oh wat houd ik toch van fantaseren :p
pi_191261865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Randi...

Van het miljoen. Die nooit uitgekeerd gaat worden omdat dat miljoen er niet eens is. Niet om letterlijk geld gaat.
En de voorwaarden zo opgesteld zijn dat er ingezet wordt op falen. En de kosten voor de deelnemer hoger zijn dan dat miljoen.

Oh, en de afgelopen jaren wie mag testen nogal beperkt is.

Randi is een beroeps charlatan. Het gaat hem niet om serieus onderzoek.

Er is wel serieus onderzoek. Zonder een geldprijs.
Ondanks het feit dat daar op z'n hoogst is meer onderzoek waard is uitgekomen is dat een stuk meer waard dan Randi en zijn shit.
Er is nooit enig hard bewijs voortgekomen uit serieus onderzoek iig.

Echt, dat er nogsteeds mensen zijn die dat fictieve miljoen als trigger/bewijs zien is treurig.
Een aanbieder die de voorwaarden kan veranderen wanneer hij wil. Die kosten maakt (die voor de deelnemer zijn) die hoger zijn dan de prijs. Die hele strenge regels heeft over enkel hij mag praten over de inhoud (wat hij maar wil of het nu waar is of niet, de deelnemer mag niets over de inhoud zeggen). En en veel hogere eis heeft dan gewone wetenschap is niet serieus te nemen.

Is er iets tussen hemel en aarde?
Serieus onderzoek heeft het nog niet aan kunnen tonen.
Maar Randi is geen serieus onderzoek. Die gast is vies rijk geworden met bedrog.
Misbruikt het idee van serieus onderzoek en is een 'wetenschappelijke' Jomanda.
Gebakken lucht dus.
wat een onzin :)
pies on joe toe
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:00:52 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191261871
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk dat geesten daar niet evht enthousiast van worden.
Ik in ieder geval niet als ik hier binnenkort ronddool.
Dit idd een beetje.
Ik hoop echt dat als er iets meer is tussen hemel en aarde ik wel wat beters te doen heb dan op elke 'geestenoproep' antwoorden.

Een 'hiernamaals' waarin ik enkel maar smacht naar contact met de levenden maken lijkt me niets.
Dan zou de dood heel veel naarder zijn het leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:01:07 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191261874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef bonke het volgende:

[..]

wat een onzin :)
??

Beetje uitleg zou fijn zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191261955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit idd een beetje.
Ik hoop echt dat als er iets meer is tussen hemel en aarde ik wel wat beters te doen heb dan op elke 'geestenoproep' antwoorden.

Een 'hiernamaals' waarin ik enkel maar smacht naar contact met de levenden maken lijkt me niets.
Dan zou de dood heel veel naarder zijn het leven.
Nou, ik zou wel mijn geliefden missen, maar zo'n massa, ik heb als geest wel iets anders te doen en ik ben zeker geen demon.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:16:20 #15
490338 thegrey
Heb er zin in !!
pi_192126269
een flashmob houden met geesten :P
  donderdag 26 maart 2020 @ 05:50:56 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192279064
Randi is een goochelaar die alle trucs kent. Natuurlijk kan hij voorwaarden aanpassen, dat is voortschrijdend inzicht, als iemand een truc heeft waar hij niet eerder aan heeft gedacht. Daar draait dat hele miljoen om: ontmaskeren van trucjes. Het is geen paranormaal onderzoek, Randi heeft niks met het paranormale.
  donderdag 26 maart 2020 @ 05:52:30 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192279066
En voor wat betreft het geesten oproepen, of dat nu individueel is of met velen: hoe wil je dat meten?
Je kunt het aantal deelnemers tellen, maar wil je ook het resultaat meten? Zo ja, hoe precies?
  donderdag 26 maart 2020 @ 05:55:23 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192279068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk dat geesten daar niet evht enthousiast van worden.
Ik in ieder geval niet als ik hier binnenkort ronddool.
Dat ligt eraan wat je onder "geest" verstaat. Dat hoeft niet per se de "geest" van een overledene te zijn. En sommige mensen geloven dat een deel van de geest van de overledenen sowieso op Aarde voortleeft om het nageslacht te steunen.
pi_192294250
Dan roep je Zuul op
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_192296682
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:36 schreef renwan het volgende:
Dan roep je Zuul op
Wie?
pi_192296694
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 05:52 schreef Lunatiek het volgende:
En voor wat betreft het geesten oproepen, of dat nu individueel is of met velen: hoe wil je dat meten?
Je kunt het aantal deelnemers tellen, maar wil je ook het resultaat meten? Zo ja, hoe precies?
Met een hele grote groep mensen op een open veld en dat filmen! Wel interessant trouwens hoeveel mensen in dit topic in geesten geloven. Had ik niet verwacht!
pi_192296837
In China hebben ze hier mee geëxperimenteerd, niet zo goed afgelopen. ;(
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192297030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 00:02 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Wie?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_192297911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 00:29 schreef Zalmslaatje het volgende:
In China hebben ze hier mee geëxperimenteerd, niet zo goed afgelopen. ;(
In China experimenteren ze me iets te vaak.
pi_192298023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:36 schreef renwan het volgende:
Dan roep je Zuul op
Who you gonna call. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')