Ja, maar het blijft toch altijd de vraag wat iemand verstaat onder " goedgekeurde info"quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad valse video's moeten snel vindbaar zijn.Zoals die ene net, wat echter achteraf toch bleek te gaan om iemand die in de metro z'n eigen keel doorsneed. Logisch dat ze gaan filteren!
Het gaat niet om goedgekeurde info, maar om valse informatie weren, zoals dat filmpje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft toch altijd de vraag wat iemand verstaat onder " goedgekeurde info"
Hij vond Finland helemaal niet mooi. Het eerste wat hij deed was iedereen onder hoesten en probeerde toen weer snel naar huis te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat was gewoon een toerist Misschien vond hij Finland gewoon mooi.
Dat dus!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft toch altijd de vraag wat iemand verstaat onder " goedgekeurde info"
En wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het gaat niet om goedgekeurde info, maar om valse informatie weren, zoals dat filmpje.
Dat is wel de oer-Hollandsche handelsgeest, de VOC-mentaliteitquote:KLM heeft deze afweging puur om commerciële redenen gemaakt, benadrukt een woordvoerder. Veiligheidsrisico's speelden daarin geen rol. Luchtvaartdeskundige Joris Melkert van de TU Delft begrijpt die commerciële afweging. "Als er niet genoeg mensen met je mee willen, dan wordt het een dure aangelegenheid om zo'n vlucht door te laten gaan."
https://nos.nl/artikel/23(...)-de-andere-niet.html
Dat is het virus dat ons allang heeft gehersenspoeld. Wij kunnen echter op onze bunker zolders nog ontkomen en logisch nadenken !!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel de oer-Hollandsche handelsgeest, de VOC-mentaliteit
Het schijt dat wanneer je soep trekt van vleermuizen en vervolgens je handen niet meer wast, je daar verandering in kan brengen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:43 schreef Djnormandy het volgende:
Ik ben bang nu , Het is weer zo stil in de wereld.
Misschien woonde zijn ex-vriendin in Finland Die hem bedrogen had met zijn broer.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:42 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Hij vond Finland helemaal niet mooi. Het eerste wat hij deed was iedereen onder hoesten en probeerde toen weer snel naar huis te gaan.
Een filmpje van iemand die z'n keel doorsnijdt neerzetten als iemand die dood gaat van een virus. Dat bepaalt het, omdat er zo nodig mensen zijn die dat soort dingen moeten doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
En wie bepaalt dat?
Ik had heelmaahl onder gespruuhtquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien woonde zijn ex-vriendin in Finland Die hem bedrogen had met zijn broer.
analysis led by Chinese scientists published in The Lancet Public Health in September 2019 found that there were 84,200 to 92,000 flu-related deaths in China each year,quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:49 schreef Kekster het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er dagelijks in China sterven aan de griep. Het corona virus is er niks bij.
Level longontsteking.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:46 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik had heelmaahl onder gespruuht
Als dit virus er in November al was ligt het aantal genezen (en geïnfecteerde) patiënten ver boven wat er nu staat. Alleen zijn dat geen leuke cijfers voor de sensatiezoekers op Twitter natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:51 schreef cemeteryslut het volgende:
Mensen die zich afvragen waar de cijfers blijven van genezen patiënten; de paar die genezen zijn verklaard werden dat pas 3 weken na begin van de symptomen. Het duurt gewoon wat langer dan de gewone griep. (En je weet ook niet wat ‘genezen’ precies inhoudt, want als ik griep heb gehad voel ik me daarna niet direct weer helemaal fit)
Hoe dan ook, drie weken, dus dat duurt voor vele gevallen nog even.
Hmm dus de cijfers gepubliceerd door China zelf zijn ontwikkeld voor de sensatiezoekers van Twitter... Hmmmmmquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als dit virus er in November al was ligt het aantal genezen (en geïnfecteerde) patiënten ver boven wat er nu staat. Alleen zijn dat geen leuke cijfers voor de sensatiezoekers op Twitter natuurlijk.
Nee. Maar de cijfers van China zijn niet compleet. Want voordat dit virus bekend was hebben al zat mensen het gehad en er niet meer dan een verkoudheid aan over gehouden. Waar staan al die mensen op de telling?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef syroto het volgende:
[..]
Hmm dus de cijfers gepubliceerd door China zelf zijn ontwikkeld voor de sensatiezoekers van Twitter... Hmmmmm
Ga wegquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Ik weet het niet hoor.Dit gaat niet de goede kant op. Nu ook al die man in die trein. Verschrikkelijk.
Zo'n 250 per dag. Vooralsnog is het corona virus nog het kleine broertje van influenza.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
analysis led by Chinese scientists published in The Lancet Public Health in September 2019 found that there were 84,200 to 92,000 flu-related deaths in China each year,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |