Soms zie ik wat langskomen via via, dan kan ik het ook niet negeren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vermijd dat, ik kom in mijn werk al genoeg domme mensen tegen
Ik lunch weleens aan tafel bij de technische dienst, fantastisch zulke mannen. Echt van die halve Melkertbanen, dito mensen. Die gesprekkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms zie ik wat langskomen via via, dan kan ik het ook niet negeren.![]()
Maar in m'n werk niet zoveel last van, da's meer een broodje bal-publiek.
zolang ze het niet over politiek gaan hebben is het best uit te houdenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lunch weleens aan tafel bij de technische dienst, fantastisch zulke mannen. Echt van die halve Melkertbanen, dito mensen. Die gesprekken![]()
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werkquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze het niet over politiek gaan hebben is het best uit te houden
Pehehehe, check.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werk
Maar vakabtieverhalen of sterke verhalen over het weekend of hun wijven, mooi man
Moet je af en toe eens bij ons aan tafel zitten...quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werk
Maar vakabtieverhalen of sterke verhalen over het weekend of hun wijven, mooi man
Nee dat zou ik niet trekken denk ik 😅quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens bij ons aan tafel zitten...
Kan je ook om mAaaahgi vragen.
Haha jawel joh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet trekken denk ik 😅
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha jawel joh.
Niet zo culsc’en
Altijdquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?
Spenderen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
1e goeie voornemen voor 2020 uitgevoerd: rood staan uitgezet.
Nou ja, minder dus.quote:
Ook niet eens perse.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee niet minder. Minder in 1 keer
Hier welquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?
oh ja, ik moet nog geld gaan terugboeken naar de rechtmatige eigenaarquote:
Ik denk dat wij dat eerst even moeten beoordelenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks nog even semi-wild online shoppen, ik weet nu tenminste weer welke bh-maat ik moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |