Als jij OP nou even leest...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Print toppa.![]()
Heb je een epson gekocht?
Het is een HP geworden. Epson leek mij ook wel redelijk. Volgende keer haal ik die!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Print toppa.![]()
Heb je een epson gekocht?
Epsonquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij OP nou even leest...
Dat is nog wel het allertrieste wat er bestaat iddquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Mediamarkt over Coolblue.
Tevens modschap op fok kopen
Hij is toch uitgekozen voor zijn kwaliteiten of heb ik het nu mis?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Mediamarkt over Coolblue.
Tevens modschap op fok kopen
je hebt het idd mis man, helaas. PZ heeft een groot deel van z’n uitkering aan Danny gegeven om mod te mogen worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hij is toch uitgekozen voor zijn kwaliteiten of heb ik het nu mis?
Doe eens niet zo jaloers.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt het idd mis man, helaas. PZ heeft een groot deel van z’n uitkering aan Danny gegeven om mod te mogen worden.
Had ook ooit een HP laser gekocht bij Mediamarkt. Perfect ding!!! Ging naadloos op wifi. Heb hem na jaren nog steeds. Perfecte printer.quote:
Jaloers op mod zijn op fokquote:
Moet je via de computer doen. Kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:04 schreef wielrennerdt het volgende:
Voor mijn privesetup heb ik vandaag een nieuwe printer binnengekregen. Gisteren besteld bij MediaMarkt en vandaag al geleverd, heel fijn.
Probeer hem nu te installeren maar gaat nog niet heel goed. Misschien zometeen maar even de @:handleiding erbij pakken, heb vernomen dat @:Asjemenou_ daar wel verstand van heeft.
Anders kan ik altijd nog aan @:pferdfahrer of @:wollah vragen of hij kan helpen met de installatie. Het is een HP laserprinter geworden.
Ik dacht dat ik wel redelijk bekwaam was met printers maar deze valt toch wel vies tegen qua installatie.
Hij werkt niet. Heb de @Handleiding al geraadpleegd op aanraden van @Asjemenou_ maar ik snap er geen reet van. Hij doet het de ene keer wel maar de andere keer duurt het 20 minuten eer hij gaat printenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moet je via de computer doen. Kind kan de was doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |