abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2003 @ 08:35:57 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7886904
quote:
AMSTERDAM - Robbie Williams maakt binnenkort zijn opwachting als dj in zijn eerste film. De sexy zanger start naar verluidt in april met de opnames van Mr DJ Man.

De superster was na het lezen van het script meteen enthousiast. Deze aanbieding komt als geroepen, want Robbie hoopte op een goed script en kan hij niet wachten zijn Hollywood-debuut te maken. Een verantwoordelijke bij een filmindustrie: Robbie is een natuurlijk acteur; zijn ster-appeal samen met de ervaring van Mike wordt een geweldige combinatie. En de resultaten zullen fantastisch zijn.

De zanger zou, toen hij in Los Angeles was, uitgebreid met verschillende filmproducers hebben gedineerd. Robbie neemt het allemaal heel serieus, want het schijnt dat hij zich al heeft ingeschreven voor acteerlessen bij de Lee Strasbourg Theaters Institute in New York. En dat is niet de eerste de beste school, want Jack Nicholson, James Dean, Marlon Brando en Marilyn Monroe gingen hem al voor.

ben ik benieuwd welke Mike het om gaat?
pi_7886920
Mike Meyers?
pi_7886921
Tyson ?

alweer een zanger die denkt meer te zijn dan dat ... ik zal er alleszins niet naar kijken .. ik vind die kerel gewoon een lul met alle respect.
En acteren dat gaat ie denk ik zeker niet kunnen

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 08:40:52 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7886933
1000den malen liever Robbie dan Eminem
pi_7886941
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 08:40 schreef Cybart het volgende:
1000den malen liever Robbie dan Eminem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: