abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191437400
De koek is een beetje op heb ik het idee, al vind ik Anouk echt wel een leuke winnares :)
  maandag 10 februari 2020 @ 09:08:54 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191437510
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
De koek is een beetje op heb ik het idee, al vind ik Anouk echt wel een leuke winnares :)
Wat ik al eerder dit seizoen postte, een nieuwe jury zou wat mij betreft erg welkom zijn,

Frisse jury, frisse opdrachten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191437592
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Wat ik al eerder dit seizoen postte, een nieuwe jury zou wat mij betreft erg welkom zijn,

Frisse jury, frisse opdrachten.
Klopt ja. Ik vond ze dit seizoen niet leuk. Bij tijd en wijlen ook onaardig toen tegen o.a. Aline. En een creatie die er niet uit zag toch nog goed bevinden omdat de smaak zo lekker was, bij Esther.

Ik snapte de jury soms echt totaal niet.
  maandag 10 februari 2020 @ 09:47:38 #229
111260 Charmian
a little joy
pi_191437927
ik vond het spektakelstuk van Anouk niet echt een spektakel. Taart gekwakt in een kist (wat me ook niet zo fris leek), wat lapjes fondant erover en klaar. Geen enkele finaletaart vond ik echt een 'wow' waard trouwens. De uiteindelijke uitslag wel terecht m.i.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2020 @ 10:07:33 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191438119
Ik vond 1,5 meter taart nou ook niet echt een opdracht die de finale waardig was. Geen wonder dat er 2 voor een rol kiezen. Anouk had tenminste nog een origineel idee.

Waarom niet meer tijd maar dan bijvoorbeeld een bruidstaart of iets anders waarbij je dan ook voldoende tijd krijgt om de afwerking tot in de puntjes te regelen?

Dit seizoen hing aan elkaar van: het is niet geworden wat ik in gedachten had - en allemaal door te weinig tijd. Geef ze meer tijd zodat ze kunnen afmaken wat ze in hun hoofd hebben. Dit is gewoon zonde.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2020 @ 10:08:20 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191438126
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
En een creatie die er niet uit zag toch nog goed bevinden omdat de smaak zo lekker was, bij Esther.
Jannie was echt heel erg #teamesther inderdaad -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 februari 2020 @ 10:10:00 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191438137
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond 1,5 meter taart nou ook niet echt een opdracht die de finale waardig was. Geen wonder dat er 2 voor een rol kiezen. Anouk had tenminste nog een origineel idee.

Waarom niet meer tijd maar dan bijvoorbeeld een bruidstaart of iets anders waarbij je dan ook voldoende tijd krijgt om de afwerking tot in de puntjes te regelen?

Dit seizoen hing aan elkaar van: het is niet geworden wat ik in gedachten had - en allemaal door te weinig tijd. Geef ze meer tijd zodat ze kunnen afmaken wat ze in hun hoofd hebben. Dit is gewoon zonde.
Het is best leuk om bijv. de technische opdracht in weinig tijd te doen, maar voor de andere opdrachten is voldoende tijd veel leuker en eerlijker.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 10 februari 2020 @ 10:49:09 #233
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_191438511
Terechte winnaar wel, al vond ik Eshter ook leuk/goed. Iemand een idee wanneer we weer een nieuwe serie van the Great British bakeoff kunnen verwachten? Die vind ik met alle respect vaak kwalitatief gezien een stuk beter dan de Nederlandse versie (al kijk ik met veel plezier naar beide hoor). Rahoel was trouwens wel een irritante winnaar aflopen editie met zijn continue (gespeelde) onzekerheid, maar goed.
pi_191439924
Lijkt me leuk om als je over n aantal jaar 10 HHB winnaars hebt ze allemaal mee te laten doen wie van die 10 nu de beste is :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191440093
Anouk meer dan de terechte winnaar, die boekenkist _O_

En dan durft Robert nog te zeggen dat ie wat meer had verwacht _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191440118
Wat een saaie kandidaten dit jaar zeg. Daar ligt het denk ik vooral aan dat het een minder seizoen was.
Eigenlijk vond ik Esther, die hier bijna niemand moet, nog de leukste. Zij had tussendoor steeds best grappige, verborgen, opmerkingen.
pi_191440188
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Anouk meer dan de terechte winnaar, die boekenkist _O_

En dan durft Robert nog te zeggen dat ie wat meer had verwacht _O-
Hij zei toch juist dat het iets minder had gemogen?
Overigens vond ik die boekenkist eigenlijk nogal rommelig. Die "ruggen" die erop lagen haden best een heel stuk strakker gemogen van mij
  maandag 10 februari 2020 @ 13:30:54 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191440404
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:11 schreef Travok het volgende:

Overigens vond ik die boekenkist eigenlijk nogal rommelig. Die "ruggen" die erop lagen haden best een heel stuk strakker gemogen van mij
Dat klopt, maar het was wel origineler en meer spektakel dan die andere twee.
Zij hadden enkel een lange taart.. punt. De ene nog een ander smaakje erin en de ander een pauw.

Toen ik hoorde over 1,5 meter taart en 'je kan je hele levensverhaal erin kwijt'
dacht ik een ander eindresultaat te krijgen dan 1 lange roltaart en niets meer dan dat..
pi_191440500
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het was wel origineler en meer spektakel dan die andere twee.
Zij hadden enkel een lange taart.. punt. De ene nog een ander smaakje erin en de ander een pauw.

Toen ik hoorde over 1,5 meter taart en 'je kan je hele levensverhaal erin kwijt'
dacht ik een ander eindresultaat te krijgen dan 1 lange roltaart en niets meer dan dat..
Die andere 2 waren inderdaad (ook) niet finale-waardig. Uiteindelijk gewoon een slechte opdracht ook, of te weinig tijd. Ze hadden beter gewoon een taart met 3 of 4 lagen kunnen vragen, al dan niet met een bepaald thema. Daar hadden de kandidaten veel meer mee kunnen doen.
pi_191440692
Met een opdracht van 1,5 meter taart in zo'n tijdsbestek kan het bijna alleen maar gaan om kwantiteit ipv kwaliteit.

Ik vond het ook jammer dat ze elkaar steeds zo hielpen met de technische opdrachten. Maar ook daar was Anouk vaak degene die de anderen adviseerde dus wel een terechte winnaar vind ik :)
pi_191440792
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het was wel origineler en meer spektakel dan die andere twee.
Zij hadden enkel een lange taart.. punt. De ene nog een ander smaakje erin en de ander een pauw.

Toen ik hoorde over 1,5 meter taart en 'je kan je hele levensverhaal erin kwijt'
dacht ik een ander eindresultaat te krijgen dan 1 lange roltaart en niets meer dan dat..
Eens!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191442295
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie kandidaten dit jaar zeg. Daar ligt het denk ik vooral aan dat het een minder seizoen was.
Eigenlijk vond ik Esther, die hier bijna niemand moet, nog de leukste. Zij had tussendoor steeds best grappige, verborgen, opmerkingen.
Ja ik had echt niet iemand waar van ik dacht NOU jij bent leuk en creatief ofzo. Maar Anouk was wel de winnaar. Het was saai
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 10 februari 2020 @ 16:28:49 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191442486
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik had echt niet iemand waar van ik dacht NOU jij bent leuk en creatief ofzo. Maar Anouk was wel de winnaar. Het was saai
Alle opdrachten waren onder extreme tijdsdruk dus dan is er erg weinig ruimte voor allerlei bijzonders.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191442820
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:47 schreef Charmian het volgende:
ik vond het spektakelstuk van Anouk niet echt een spektakel. Taart gekwakt in een kist (wat me ook niet zo fris leek), wat lapjes fondant erover en klaar. Geen enkele finaletaart vond ik echt een 'wow' waard trouwens. De uiteindelijke uitslag wel terecht m.i.
Dat ja :Y Anouk terechte winnaar, maar haar laatste stuk was echt matig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191442836
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ja :Y Anouk terechte winnaar, maar haar laatste stuk was echt matig.
Zonder die kist was het echt een spektakel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191444220
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 16:53 schreef Soury het volgende:

Zonder die kist was het echt een spektakel
Die kist was ook het probleem. Zag er niet uit. Wie serveert er nu een taart in een kist.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 februari 2020 @ 18:42:04 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191444249
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kist was ook het probleem. Zag er niet uit. Wie serveert er nu een taart in een kist.
Een begrafenisondernemer? :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191444251
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kist was ook het probleem. Zag er niet uit. Wie serveert er nu een taart in een kist.
Heb je gelijk tandenstokers
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2020 @ 19:01:49 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191444523
Het was altijd nog origineler dan die 2 roltaarten :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 februari 2020 @ 19:02:30 #250
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_191444535
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Een begrafenisondernemer? :{
:+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')