Nou dat inderdaad: toilet niet aangesloten, geen deur, drie deuren die allemaal niet op slot kunnen, verstopt toilet etc etc.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Ik heb dit letterlijk altijd als ik moet plassen tijdens mijn slaap
En elk toilet dat ik dan tegen kom is of kapot of te vies of heeft geen deur
Maar da's misschien maar goed ook, ik vrees een beetje voor wat er zou gebeuren als ik wél een goede wc zou tegenkomen in mijn slaap
Soms echt badruimtes met wel 50 toiletten waar allemaal wel wat aan mankeertquote:Op maandag 27 januari 2020 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad: toilet niet aangesloten, geen deur, drie deuren die allemaal niet op slot kunnen, verstopt toilet etc etc.
Heerlijk, herkenningquote:Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Soms echt badruimtes met wel 50 toiletten waar allemaal wel wat aan mankeert
Precies dit! Of er staat een mega lange rij voor of het is een doolhof van een gebouw waar ik het toilet niet kan vindenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:15 schreef RobbieRonald het volgende:
Herkenbaar ja dat er vaak iets is waarvan je denkt "nee, laten we dat maar niet hier doen."
Dat je ineens voor een groot raam blijkt te zitten, tussenschotjes van 0,5 meter hoog, mensen die ineens binnenlopen om te praten, de deur ineens van glas is.
Misschien is dit wel een soort van onbewust beschermingsmechanisme om het niet in je bed te doen.
Heel herkenbaar! Er is (gelukkig) altijd iets dat me tegenhoud, wc zonder deuren, of heel viesquote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Maar da's misschien maar goed ook, ik vrees een beetje voor wat er zou gebeuren als ik wél een goede wc zou tegenkomen in mijn slaap
Same!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Vooral dat, en anders is het wel dat ik ervan overtuigd ben dat er een toiletruimte achter een deur schuil gaat, maar dat blijkt dan toch een klaslokaal ofzo te zijn. Ik raak dan ook constant verdwaald. Blegh.quote:
Ah ja, een kamer vol publieke toiletten zonder enige vorm van privacy is ook zo'n verschrikking. En het erge is, die hebben werkelijk bestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:35 schreef quirina het volgende:
Haha wel eens zo’n droom gehad ja.
En dan droom je dat je een wc hebt gevonden maar die is dan net kapot. En dan vind je er weer eentje en die ziet er dan uit als die ranzige plee in trainspotting.
Vervolgens vond ik een wc gebouw met allemaal wc’s in een zaal waar je maar met zijn allen moest gaan plassen gezellig.
En toen werd ik gelukkig op tijd wakker om te plassen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah ja, een kamer vol publieke toiletten zonder enige vorm van privacy is ook zo'n verschrikking. En het erge is, die hebben werkelijk bestaan![]()
[ afbeelding ]
Een tekening is geen bewijs. Dan bestaan buitenaan buitenaardse wezens ook, en Donald Duck.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah ja, een kamer vol publieke toiletten zonder enige vorm van privacy is ook zo'n verschrikking. En het erge is, die hebben werkelijk bestaan![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is een hoax.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:34 schreef marzman het volgende:
[..]
Een tekening is geen bewijs. Dan bestaan buitenaan buitenaardse wezens ook, en Donald Duck.
In de zomer valt het nog mee, maar met een koude winter?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:10 schreef Rene het volgende:
Dat je dan nog kan slapen. Dan kan je beter gelijk die blaas legen.
Helaas vindt mijn lichaam dat nuttig om 6:00/6:30 op een weekenddag!!
Ik heb gelukkig vloerverwarming door t hele huis.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
In de zomer valt het nog mee, maar met een koude winter?
Van lotgenoot naar verrader in 2 zinnen tijd.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:40 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vloerverwarming door t hele huis.
Loop je nou te trollen of wist je echt niet dat schijten in de Romeinse tijd een sociaal dingetje was?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:34 schreef marzman het volgende:
Een tekening is geen bewijs. Dan bestaan buitenaan buitenaardse wezens ook, en Donald Duck.
Als ik rond dat tijdstip ga, worden de kinderen wakker, en hoor ik: "mammmmmaaaaaa mogen we naar beneden?"quote:Op zondag 2 februari 2020 20:10 schreef Rene het volgende:
Dat je dan nog kan slapen. Dan kan je beter gelijk die blaas legen.
Helaas vindt mijn lichaam dat nuttig om 6:00/6:30 op een weekenddag!!
Ja en door die opening van onderen konden ze met een natte spons aan een stokkie hun achterste schoonmaken met water uit de goot...quote:Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Loop je nou te trollen of wist je echt niet dat schijten in de Romeinse tijd een sociaal dingetje was?
[ afbeelding ]
Grappig, ik heb dat precies zo, ik kan geen toilet vinden en als ik er 1 zie dan is het bezet of te vies, plassen in mijn droom lukt dus nooit en dat is maar goed idd, ik denk dat ik het anders echt zou laten lopen ja!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Zou het een wereldwijd fenomeen zijn of meer een cultuurding.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:18 schreef SQ het volgende:
"Dingen waarvan je nooit wist dat de rest van de wereld het ook had"
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:38 schreef quirina het volgende:
Ehm nee, als ik droom over wc’s dan moet ik ook echt naar de wc.
Been there, wel toen ik heel jong was gelukkigquote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
Haha! Zo herkenbaar! Geen enkel voldoet danquote:Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Soms echt badruimtes met wel 50 toiletten waar allemaal wel wat aan mankeert
Lag in een deuk!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:19 schreef SQ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |