abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 12:08:02 #1
35723 crew  GGMM
pi_191216140
René van de Kerkhof
Reinier Lambertus (René) van de Kerkhof (Helmond, 16 september 1951) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij werd in dienst van PSV drie keer Nederlands landskampioen en won in 1977/78 de UEFA Cup met de Eindhovense club. Van de Kerkhof kwam van 1973 tot en met 1982 ook 47 keer uit voor het Nederlands voetbalelftal. Hij maakte deel uit van onder meer de teams die de finales van het WK 1974 en het WK 1978 haalden. Van de Kerkhof is de tweelingbroer van Willy van de Kerkhof.

Willy van de Kerkhof
Wilhelmus Antonius ("Willy") van de Kerkhof (Helmond, 16 september 1951) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij speelde van 1970 tot en met 1973 voor FC Twente en vervolgens tot 1988 voor PSV. Met de Eindhovense club werd hij zes keer Nederlands landskampioen, won hij in 1977/78 de UEFA Cup en in 1987/88 de Europacup I. Van de Kerkhof kwam van 1974 tot en met 1985 ook 63 keer uit voor het Nederlands voetbalelftal. Hij maakte deel uit van onder meer de teams die de finales van het WK 1974 en het WK 1978 haalden. Van de Kerkhof is de tweelingbroer van René van de Kerkhof.

quote:
Carnavalshit: 'Ik ben Willy en gij René'
Geen worstje op m'n borstjes en ook geen paard in de gang. Maar 'Ik ben Willy en gij René'! En het zoy zomaar de carnavalskraker van 2019 kunnen worden. De videoclip kreeg een week na de release al honderdduizend views online, een positieve recensie van Voetbal Inside én een prominent plekje in het tv-programma Pauw.

EINDHOVEN - Ongetwijfeld een opsteker voor de tekstschrijver en componist van het lied Eindhovenaar Wouter van Nieuwland. Het lumineuze idee om met de voetbaltweeling Willy en René van de Kerkhof een carnavalslied te maken had hij al in 2011. "Willy en René waren destijds meteen enthousiast, alleen lukten het ons toen niet om partijen te interesseren er ook een productie van te maken. Vooralsnog belandde het liedje dus in de bureaula. Totdat ik medio mei van dit jaar in contact kwam met Erica van der Zanden van carnavalsvereniging De Durbloazers. Voor hun 44ste verjaardag wilde zij graag een eigen carnavalslied presenteren. Ja, en toen lag het natuurlijk voor de hand dat ik de demo van 2011 weer uit de la haalde."

Wat destijds niet lukte, ging nu van een leien dakje. Martijn Dankers maakte het arrangement voor de instrumenten en onder de muzikale leiding van Peter van der Zanden en de carnavalsband De Durblazers werd er gerepeteerd. Ook de Kerkhofjes waren nog steeds in om voor de microfoon te gaan staan. Karel van de Greef van Bekkers Sound Studios mixte het geheel en zo werd 'Ik ben Willy en gij René' een heuse productie. Voorwaarde was wel dat alle partijen belangeloos zouden meewerken en mocht het liedje zodanig aanslaan dat er geld mee verdiend zou worden, dan moest dit naar een goed doel gaan.

Degelijk sportmateriaal
Wouter van Nieuwland: "Willy van de Kerkhof kwam met het idee om voor de stichting Sports for Children te kiezen. Deze stichting met als ambassadeur Epke van Zonderland heeft tot doel wereldwijd kinderen van allerlei nationaliteiten te voorzien van degelijk sportmateriaal." De Heeren van Vonder ontwierpen vervolgens het cd hoesje, maakten filmopnamen, een videoclip en een website. De Eindhovense cartoonist Harold Hugenholtz bedacht een pakkende illustratie en Eddy Jansen van PSV-TV regelde archiefbeelden van de voetballende tweeling.

Spontaan
Willy van de Kerkhof: "Toen René en ik een telefoontje van Wouter kregen was onze spontane reactie: dat gaan we doen. Een half jaar geleden werd ik benaderd door de voorzitter van de Stichting Sports for Children of ik mijn contacten wilde aanspreken in Brazilië, Argentinië en Aruba, zodat ook daar kinderen blij gemaakt kunnen worden met deugdelijk sportmateriaal. Vandaar dat René en ik als voorwaarde stelden dat eventuele revenuen daarvoor besteed gaan worden." Inmiddels zijn er al diverse optredens tijdens carnaval geboekt zoals bij 3 Uurkes Vurraf in het hotel Pullman Eindhoven Cocagne. De cd is voor vijf euro te koop via ikbenwillyengijrene.nl
Bron: https://www.grooteindhove(...)n-willy-en-gij-rene-

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 12:09:55 #2
35723 crew  GGMM
pi_191216167
quote:
René van de Kerkhof ziet in Martin van Geel ideale opvolger van John de Jong
Willy en René van de Kerkhof balen van de huidige gang van zaken bij hun club PSV. De twee wijzen John de Jong aan als verantwoordelijke voor de Eindhovense crisis en vinden dat de technisch directeur zijn conclusies moet trekken.

"Hij is verantwoordelijk voor dit team. Hij heeft er met zijn aankopen een B-elftal van gemaakt", zegt René van de Kerkhof tegenover Omroep Brabant. Hij vindt Martin van Geel, voormalig technisch directeur van onder meer Ajax en Feyenoord, de ideale opvolger. "Maar hij werkt momenteel bij Willem II."

Willy nuanceert de uitspraken van zijn broer. "Het zit ook allemaal niet mee en dat kun je niet allemaal op de directeur afschuiven. De eerste drie maanden van dit seizoen speelde PSV geweldig en nu minder. Dat ligt vooral ook aan de spelers", vindt hij
Bron: https://www.vtbl.nl/nieuw(...)sch-directeur-crisis
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191216216
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191216306
quote:
Willy van de Kerkhof: ‘PSV wordt dit seizoen gewoon nog kampioen’

PSV-icoon Willy van de Kerkhof denkt dat PSV gewoon nog kampioen wordt in dit seizoen. Hij is ervan overtuigd dat de concurrenten nog een inzinking kunnen krijgen en dat het bij PSV beter gaat lopen dan voor de eerste seizoenshelft. Dat heeft de 68-jarige oud-middenvelder in de nacht van vrijdag op zaterdag gezegd in het radio-programma ‘Brabantse nachten zijn lang’ van Omroep Brabant.

Rik Elfrink 18-01-20

,,Er zijn wel vaker grote achterstanden dichtgelopen”, zegt hij in aanloop naar de tweede seizoenshelft, waarin PSV het zondag in Venlo opneemt tegen VVV. ,,Tien punten is veel, maar je weet het nooit. Ik denk echt dat het nog gaat lukken.” Broer René van de Kerkhof is het dit keer totaal niet eens met de op het oog nogal gewaagde voorspelling van Willy. ,,Dat komt niet vaak voor, maar ik denk dat PSV nog moet vrezen voor de play-offs als het zo doorgaat”, zegt hij. ,,Nee, ik zie PSV zeker geen kampioen worden. Te veel spelers hebben het niveau niet. Feyenoord zit er nog dichtbij en zal PSV nog kunnen bedreigen. Willem II doet het onder Adrie Koster ook erg goed.”

De broers denken dat Ernest Faber op dit moment de juiste man op de juiste plek is bij PSV, dat wel zoekt naar een nieuwe coach voor komend seizoen. Willy van de Kerkhof sluit niet uit dat Faber misschien wel langer blijft als het de komende periode weer goed gaat bij PSV. René van de Kerkhof denkt dat Ron Jans een goede trainer voor PSV zou kunnen zijn in het volgende seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191216324
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
René van de Kerkhof
Reinier Lambertus (René) van de Kerkhof (Helmond, 16 september 1951) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij werd in dienst van PSV drie keer Nederlands landskampioen en won in 1977/78 de UEFA Cup met de Eindhovense club. Van de Kerkhof kwam van 1973 tot en met 1982 ook 47 keer uit voor het Nederlands voetbalelftal. Hij maakte deel uit van onder meer de teams die de finales van het WK 1974 en het WK 1978 haalden. Van de Kerkhof is de tweelingbroer van Willy van de Kerkhof.

Willy van de Kerkhof
Wilhelmus Antonius ("Willy") van de Kerkhof (Helmond, 16 september 1951) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij speelde van 1970 tot en met 1973 voor FC Twente en vervolgens tot 1988 voor PSV. Met de Eindhovense club werd hij zes keer Nederlands landskampioen, won hij in 1977/78 de UEFA Cup en in 1987/88 de Europacup I. Van de Kerkhof kwam van 1974 tot en met 1985 ook 63 keer uit voor het Nederlands voetbalelftal. Hij maakte deel uit van onder meer de teams die de finales van het WK 1974 en het WK 1978 haalden. Van de Kerkhof is de tweelingbroer van René van de Kerkhof.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]

Bron: https://www.grooteindhove(...)n-willy-en-gij-rene-

[ afbeelding ]
Kijk eens dom, ja ho maar.
  Moderator maandag 27 januari 2020 @ 12:21:55 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191216339
Is dit het officiële topic van de heren of is dit het parodie topic van de mannen???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 12:28:09 #7
35723 crew  GGMM
pi_191216416
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Is dit het officiële topic van de heren of is dit het parodie topic van de mannen???
Dit zijn 2 topics in één.

Dus eigenlijk vier :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 27 januari 2020 @ 12:29:20 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191216432
Wat een boeventronies in de OP
pi_191216463
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit zijn 2 topics in één.

Dus eigenlijk vier :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191216880
pi_191217013
quote:

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 13:10:19 ]
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:00:35 #12
35723 crew  GGMM
pi_195524516
twitter

René & Willy van de Kerkhof denken dat PSV dit jaar kampioen wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_195524942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Wat vind jij daarvan?
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:28:15 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195525083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ik ben Willy

En gij René
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:21:57 #15
35723 crew  GGMM
pi_195525964
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat vind jij daarvan?
Ik ben het oneens met de stelling dat PSV kampioen moet worden door deze aankopen. Ajax heeft net zo goed prima aangekocht.

Maar PSV maakt zeker een kans(je)! :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_195527807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben het oneens met de stelling dat PSV kampioen moet worden door deze aankopen. Ajax heeft net zo goed prima aangekocht.

Maar PSV maakt zeker een kans(je)! :)
Wat zijn de aankopen van Ajax dit transferwindow geweest? Ik ben daar niet heel goed van op de hoogte
pi_195529378
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat zijn de aankopen van Ajax dit transferwindow geweest? Ik ben daar niet heel goed van op de hoogte
Kudus en Antony , de enige 2 die bij PSV in de basis zouden staan.. en Blind ook wel voor centraal achterin.

Voor de rest hebben ze ook nog semi prof Klaiber en Klaassen aangetrokken
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:31:02 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195529466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kudus en Antony , de enige 2 die bij PSV in de basis zouden staan.. en Blind ook wel voor centraal achterin.

Voor de rest hebben ze ook nog semi prof Klaiber en Klaassen aangetrokken
Onana lijkt mij ook wel een iets betere doelman.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195529513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Onana lijkt mij ook wel een iets betere doelman.
Prima reserve keeper idd.. Mvogo heeft zich sterk hersteld na de 2 fouten,
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:41:02 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195529593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Prima reserve keeper idd.. Mvogo heeft zich sterk hersteld na de 2 fouten,
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195529761
Bijlow,Dumfries,Senesi,Blind,Max,Kudus,Gotze,Berghuis,Antony,Malen,Gakpo

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:41 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
Ben je vergeten hoe Onana is begonnen bij Ajax ? Maakte de fouten in jong Ajax waardoor het onopgemerkt is gebleven
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:54:39 #22
35723 crew  GGMM
pi_195530902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:25 schreef PSVCL het volgende:

Blind is geen aankoop van dit transferwindow
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_195530999
Serieus ingaan op @PSVCL _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')