Been there done that, got the T-shirt and the scars.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Misschien zou je een keer zon student aanhuis kunnen sturen
Ik heb stiefmonster ook openoffice aangesmeerd en wat ze moest doen lukte haar welquote:Op zondag 26 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there done that, got the T-shirt and the scars.
Dat ging even goed, maar ja die kost dus geld dus zodra dat half niet meer hoeft stuurt ie m weg en belt ie mij om het af te makenEn nu is het dus helemaal janken want Student aan huis heeft hem dus OpenOffice aangesmeerd (graties dus doe maar) en toen was de paniek helemaal niet meer te overzien.
Dus: Nooit meer dat hij SaH gaat inschakelen. Het heeft me vanmiddag de halve dag gekost om de boel recht te trekken EN ik weet dat voortaan weer ALLES op mijn bordje komt. Het was een nuttige dag. Voor iemand. Niet voor mij.
Misschien moet je hem de volgende keer gewoon een factuurtje sturenquote:Op zondag 26 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there done that, got the T-shirt and the scars.
Dat ging even goed, maar ja die kost dus geld dus zodra dat half niet meer hoeft stuurt ie m weg en belt ie mij om het af te makenEn nu is het dus helemaal janken want Student aan huis heeft hem dus OpenOffice aangesmeerd (graties dus doe maar) en toen was de paniek helemaal niet meer te overzien.
Dus: Nooit meer dat hij SaH gaat inschakelen. Het heeft me vanmiddag de halve dag gekost om de boel recht te trekken EN ik weet dat voortaan weer ALLES op mijn bordje komt. Het was een nuttige dag. Voor iemand. Niet voor mij.
Op eoa manier lijkt me dat niet zo'n goed ideequote:Op zondag 26 januari 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem de volgende keer gewoon een factuurtje sturen
Maar k zeg heel vaak dat ik het ook allemaal niet weetquote:Op zondag 26 januari 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier lijkt me dat niet zo'n goed idee
Ik ben al 18 jaar niet ontslagen bij een IT-bedrijf, dus kennelijk denken mensen dat ik iets kan.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar k zeg heel vaak dat ik het ook allemaal niet weetMisschien kom jij daar ook mee weg :p
Ja niet meer vertellen wat voor werk je doet dan :pquote:Op zondag 26 januari 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al 18 jaar niet ontslagen bij een IT-bedrijf, dus kennelijk denken mensen dat ik iets kan.
'Ja ik doe niks meer met IT, ik ben bouwvakker geworden'quote:Op zondag 26 januari 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet meer vertellen wat voor werk je doet dan :p
Zeg je dat je in de supermarkt werktquote:Op zondag 26 januari 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja ik doe niks meer met IT, ik ben bouwvakker geworden'
*Oh kun je dan komend weekend komen stucen*
*Kun je dan voor mij nog 6 kratten bier meenemen, personeel krijgt toch altijd korting*quote:Op zondag 26 januari 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je dat je in de supermarkt werkt
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Kun je dan voor mij nog 6 kratten bier meenemen, personeel krijgt toch altijd korting*
En dit zijn je ouders?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hebben echt goeie ideeën heHelaas, niets werkt. Alles loopt kapot op "Ja maar dan weet je dit of dat toch nog wel
"
Ik probeer het echt weleens hoor. Paar maanden geleden heb ik nog gezegd "Joh, ik doe serveromgevingen, ik weet niks van consumentenmeuk."
Toen ik vervolgens een keer een paar uur te lang niet reageerde op een mailtje werd er achteraan gebeld "Huh huh jij denkt ik zeg dat ik niks van consumentenmeuk weet en dan ben ik er vanaf huh huh dus ik zit met me weurt en ik wil blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat "
En dan wel half zo van "ik maak maar een grapje" maar bottom line is gewoon dat ik het op moet lossen punt uit klaar. En graag een beetje snel want het is belangrijk.
succesquote:Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga bier drinken en rail away kijken. En zennnnnn worden
Sterkte!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga bier drinken en rail away kijken. En zennnnnn worden
Ik heb al koffie en een serie op staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |