abonnement Unibet Coolblue
pi_191206837
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:30 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij is de consensus hier een beetje dat inzet niet echt meeweegt, als er op elke positie maar een hele creatieve speler staat komt het wel goed. En dat hier vandaag verloren is ligt vooral aan Siem de Jong (en Ten Hag omdat die hem opstelde).
Siem de Jong speelde natuurlijk slecht, maar Ekkelenkamp en Eiting zijn beide ook zeer matig.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191206898
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alsof het altijd maar aan de inzet ligt.

Soms heb je ook te maken met een gebrek aan vorm, een verkeerde tactiek, spelers die niet goed bij elkaar passen.
Kan best, maar vandaag kon je vanaf minuut 1 al zien dat Ajax er totaal niet voor wilden gaan. Hopelijk doen ze dat volgende week wel, thuis punten verspelen tegen dit PSV zou dramatisch zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191206914
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Siem de Jong speelde natuurlijk slecht, maar Ekkelenkamp en Eiting zijn beide ook zeer matig.
Ik denk ook dat daar een groot probleem ligt voor Ajax. Het verschil tussen de basis en de bank is echt immens. Dat is niet een paar niveautjes verschil, maar echt tien niveautjes verschil.
  zondag 26 januari 2020 @ 18:44:19 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191206987
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Kan best, maar vandaag kon je vanaf minuut 1 al zien dat Ajax er totaal niet voor wilden gaan. Hopelijk doen ze dat volgende week wel, thuis punten verspelen tegen dit PSV zou dramatisch zijn.
Ach daar geloof ik ook niet zo in, ik wijt het meer aan de beginopstelling dan aan inzet. Kan ook lijken dat er geen inzet is als er geen middenveld is en je daardoor altijd overal te laat komt.
Oh.
  zondag 26 januari 2020 @ 18:54:15 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191207123
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach daar geloof ik ook niet zo in, ik wijt het meer aan de beginopstelling dan aan inzet. Kan ook lijken dat er geen inzet is als er geen middenveld is en je daardoor altijd overal te laat komt.
ze begonnen wel te slap hoor want aan de bal ging ook weinig goed
  zondag 26 januari 2020 @ 18:56:18 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191207151
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk ook dat daar een groot probleem ligt voor Ajax. Het verschil tussen de basis en de bank is echt immens. Dat is niet een paar niveautjes verschil, maar echt tien niveautjes verschil.
Ziyech is niet zo makkelijk te vervangen, Blind is voor aanval/opbouw ook heel belangrijk plus dat je daardoor Martinez een linie moet laten zakken, neemt niet weg dat je nog genoeg mogelijkheden hebt om Groningen te verslaan maar was ook een tactische misser van Ten Hag dit middenveld
pi_191207386
In elke linie je beste man missen (voorin betwistbaar wellicht) is gewoon teveel van het goede. Dan ga je gewoon gelijk op uit bij Groningen, krijg je dan ook nog kutgoals tegen zoals vandaag, dan kan je tegen een zeperd aanlopen.

Wat wel jammer is, want ik dacht echt dat als we deze drie duels (vandaag en de komende twee) goed zouden doorkomen, dat de strijd beslist was. Maar dat was wat te optimistisch.
pi_191207391
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ziyech is niet zo makkelijk te vervangen, Blind is voor aanval/opbouw ook heel belangrijk plus dat je daardoor Martinez een linie moet laten zakken, neemt niet weg dat je nog genoeg mogelijkheden hebt om Groningen te verslaan maar was ook een tactische misser van Ten Hag dit middenveld
Ziyech vervang je inderdaad niet zomaar, maar sowieso heeft Ajax voor mijn gevoel heel weinig spelers die echt een actie in huis hebben. En in de Eredivisie zullen ze het met zo'n Unuvar nog niet aandurven denk ik.
pi_191207437
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Fargo het volgende:
dat de strijd beslist was.
Dat is het nu ook.
pi_191207462
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:20 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is het nu ook.
Ik hoop het. Maar vraag het me af.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:25:50 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191207496
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ziyech vervang je inderdaad niet zomaar, maar sowieso heeft Ajax voor mijn gevoel heel weinig spelers die echt een actie in huis hebben. En in de Eredivisie zullen ze het met zo'n Unuvar nog niet aandurven denk ik.
gaat niet eens zozeer om de actie maar als je de man mist die vaak spelers voor de keeper zet en je vervangt hem door een speler die dat nooit doet dan kan je niet verwachten dat die ballen gaan komen.
pi_191207533
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk ook dat daar een groot probleem ligt voor Ajax. Het verschil tussen de basis en de bank is echt immens. Dat is niet een paar niveautjes verschil, maar echt tien niveautjes verschil.
Dit was al bekend voor de start van het seizoen. Overmars en Ten Hag hebben hier niets aan gedaan. Tijdens deze transferperiode wisten ze dit ook, maar in plaats van een middenvelder of verdediger werd alleen aanvaller Babel gehaald. Men denkt nog steeds dat de afwezigheid van Blind binnen de huidige selectie wel kan worden opgevangen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191207542
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:20 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is het nu ook.
Als Ajax van PSV en Utrecht wint wel, maar dat moet ik nog maar zien. Ajax is ook alles behalve overtuigend en missen twee van hun belangrijkste spelers.
pi_191207567
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dit was al bekend voor de start van het seizoen. Overmars en Ten Hag hebben hier niets aan gedaan. Tijdens deze transferperiode wisten ze dit ook, maar in plaats van een middenvelder of verdediger werd alleen aanvaller Babel gehaald. Men denkt nog steeds dat de afwezigheid van Blind binnen de huidige selectie wel kan worden opgevangen.
Ik denk eerder dat ze niet wéér een verdediger willen gaan aantrekken. Bovendien, wat doe je dan als Blind weer gaat spelen? En wat doe je dan Alvarez en Schuurs? Babel kan in principe gewoon meerwaarde zijn, maar niet op de manier zoals vandaag.
pi_191207611
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze niet wéér een verdediger willen gaan aantrekken. Bovendien, wat doe je dan als Blind weer gaat spelen?
Zolang Veltman basisspeler is, heb je sowieso nog een verdediger nodig

quote:
En wat doe je dan Alvarez en Schuurs?
Schuurs is een speler voor volgend seizoen, nu kan hij af en toe minuten pakken en invallen als je met drie goals verschil voor staat.
Alvarez is weliswaar beter dan Veltman in de verdediging, maar hij komt wellicht beter tot zijn recht op het middenveld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:56:24 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191207949
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze begonnen wel te slap hoor want aan de bal ging ook weinig goed
Ja maar ligt dat aan inzet? Je kan niet altijd even scherp zijn ook, dat lukt geen enkel mens. En dat komt ook niet altijd door onwil.
Oh.
  zondag 26 januari 2020 @ 20:11:45 #142
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191208140
Zo een wedstrijd mag je echt wel eens hebben hoor, zeker tegen zo een stugge ploeg als Groningen.

Moet alleen geen gewoonte worden :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_191208365
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
Zo een wedstrijd mag je echt wel eens hebben hoor, zeker tegen zo een stugge ploeg als Groningen.

Moet alleen geen gewoonte worden :)
In December verloren van Willem II, Valencia, AZ en met moeite gewonnen van Telstar (3-4).
Januari: Met moeite gewonnen van Sparta (daar had je gewoon gelijk kunnen spelen) en verloren van Groningen.

Het is al een gewoonte geworden, helaas.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191208540
Zonder Ziyech, Blind en nog een paar is Ten Hag ook maar een matige trainer hè. Mijn hemel, die man is bij mij enorm aan reputatie aan het verliezen. Ik verwacht dat als de beste spelers er niet zijn er toch een ondergrens is qua niveau waardoor je zo'n wedstrijd toch met 1 of 2 goals verschil wint. Dán ben je pas echt een toptrainer. Nu niet. Nu is het Frank de Boer 2.0 . DIt hadden wij ook gekund.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 26 januari 2020 @ 20:43:05 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191208683
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
Zo een wedstrijd mag je echt wel eens hebben hoor, zeker tegen zo een stugge ploeg als Groningen.

Moet alleen geen gewoonte worden :)
Deze wedstrijd staat niet op zich hè. Er is echt wel reden om je zorgen te maken over de ontwikkeling sinds december.
Het leek dit seizoen weer aardig in elkaar te vallen, maar blessures, tegenvallende aankopen, vormverlies en de nodige missers van Ten Hag maken dat het vooralsnog alleen maar minder wordt. Inmiddels zijn we op op het niveau dat je iedere wedstrijd kunt verliezen en dat in een fase met een serie lastige wedstrijden.
PSV gaat wel een behoorlijk cruciaal potje worden voor het verdere verloop. Die zullen geen behoefte hebben om het spel te maken in deze fase, dus dat gaat ook een behoorlijke test worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 26 januari 2020 @ 20:50:58 #146
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191208869
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]

In December verloren van Willem II, Valencia, AZ en met moeite gewonnen van Telstar (3-4).
Januari: Met moeite gewonnen van Sparta (daar had je gewoon gelijk kunnen spelen) en verloren van Groningen.

Het is al een gewoonte geworden, helaas.
quote:
8s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zonder Ziyech, Blind en nog een paar is Ten Hag ook maar een matige trainer hè. Mijn hemel, die man is bij mij enorm aan reputatie aan het verliezen. Ik verwacht dat als de beste spelers er niet zijn er toch een ondergrens is qua niveau waardoor je zo'n wedstrijd toch met 1 of 2 goals verschil wint. Dán ben je pas echt een toptrainer. Nu niet. Nu is het Frank de Boer 2.0 . DIt hadden wij ook gekund.
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Deze wedstrijd staat niet op zich hè. Er is echt wel reden om je zorgen te maken over de ontwikkeling sinds december.
Het leek dit seizoen weer aardig in elkaar te vallen, maar blessures, tegenvallende aankopen, vormverlies en de nodige missers van Ten Hag maken dat het vooralsnog alleen maar minder wordt. Inmiddels zijn we op op het niveau dat je iedere wedstrijd kunt verliezen en dat in een fase met een serie lastige wedstrijden.
PSV gaat wel een behoorlijk cruciaal potje worden voor het verdere verloop. Die zullen geen behoefte hebben om het spel te maken in deze fase, dus dat gaat ook een behoorlijke test worden.
Wat is dit dan allemaal :'). Zo heel gek is het toch niet dat je zonder je drie belangrijkste spelers die zowel dit seizoen als vorig seizoen het team (mede) op sleeptouw hebben genomen, flink aan kwaliteit inlevert.
Daarnaast zijn Blind, Onana en Ziyech ook nog eens spelers die je hele spel bepalen.

Tuurlijk mag een partij als vandaag niet gebeuren en was het tot aan de 75ste minuut dramatisch, maar in het laatste kwartier zie je ook een team dat gas geeft en ook Groningen tot ver op de eigen helft terug kan duwen. Dat die tweede goal dan niet valt is heel zonde, maar dat is meer een kwestie van deels pech en deels te laat ingrijpen van Ten Hag. Als die zijn dubbele wissel door had gevoerd in de rest ben ik er van overtuigd dat het minstens gelijk had kunnen worden.

Daarnaast is verliezen van AZ en Willem II die beide bezig zijn aan een heel goed seizoen echt geen schande imo. Vooral de wedstrijd tegen AZ was een echte 0-0-wedstrijd, maar daar heb je pech dat Schuurs een fout maakt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 26 januari 2020 @ 21:07:11 #147
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191209252
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat is dit dan allemaal :'). Zo heel gek is het toch niet dat je zonder je drie belangrijkste spelers die zowel dit seizoen als vorig seizoen het team (mede) op sleeptouw hebben genomen, flink aan kwaliteit inlevert.
Daarnaast zijn Blind, Onana en Ziyech ook nog eens spelers die je hele spel bepalen.

Tuurlijk mag een partij als vandaag niet gebeuren en was het tot aan de 75ste minuut dramatisch, maar in het laatste kwartier zie je ook een team dat gas geeft en ook Groningen tot ver op de eigen helft terug kan duwen. Dat die tweede goal dan niet valt is heel zonde, maar dat is meer een kwestie van deels pech en deels te laat ingrijpen van Ten Hag. Als die zijn dubbele wissel door had gevoerd in de rest ben ik er van overtuigd dat het minstens gelijk had kunnen worden.

Daarnaast is verliezen van AZ en Willem II die beide bezig zijn aan een heel goed seizoen echt geen schande imo. Vooral de wedstrijd tegen AZ was een echte 0-0-wedstrijd, maar daar heb je pech dat Schuurs een fout maakt.
Dat het minder is door blessures van enkele dragende spelers snapt iedereen en daar heb ik vrede mee.
Maar zoals ik het zie: je komt van niveau top CL (!!) en we hebben het nu over het niveau eredivisie. En dan met een begroting en selectie die ver uitstijgt boven de rest van de eredivisie. Dan komt in korte tijd thuis verliezen van Willem II, thuis zwaar in de problemen komen tegen Sparta en 80 minuten geen kans creëren bij Groningen wat mij betreft aardig in de buurt van schandalig. Dat zijn teams die tegen een beetje Europees niveau compleet afgeslacht worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 26 januari 2020 @ 21:21:54 #148
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_191209559
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat het minder is door blessures van enkele dragende spelers snapt iedereen en daar heb ik vrede mee.
Maar zoals ik het zie: je komt van niveau top CL (!!) en we hebben het nu over het niveau eredivisie. En dan met een begroting en selectie die ver uitstijgt boven de rest van de eredivisie. Dan komt in korte tijd thuis verliezen van Willem II, thuis zwaar in de problemen komen tegen Sparta en 80 minuten geen kans creëren bij Groningen wat mij betreft aardig in de buurt van schandalig. Dat zijn teams die tegen een beetje Europees niveau compleet afgeslacht worden.
Als je bank met moeite de eredivisie aankan dan kunnen deze resultaten voorkomen ja . Het is een selectie van 13 man breed ofzo , daarachter is het gewoon bijzonder pover verder.
RED ONS HENNIEGOD
pi_191210270
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat is dit dan allemaal :'). Zo heel gek is het toch niet dat je zonder je drie belangrijkste spelers die zowel dit seizoen als vorig seizoen het team (mede) op sleeptouw hebben genomen, flink aan kwaliteit inlevert.
Daarnaast zijn Blind, Onana en Ziyech ook nog eens spelers die je hele spel bepalen.
Jawel, dat is heel gek, want je speelt tegen Groningen, niet tegen een club uit de top 5 of in de CL. Zonder je drie beste spelers moet je deze wedstrijd gewoon winnen.

quote:
Tuurlijk mag een partij als vandaag niet gebeuren en was het tot aan de 75ste minuut dramatisch, maar in het laatste kwartier zie je ook een team dat gas geeft en ook Groningen tot ver op de eigen helft terug kan duwen.
Het is diep triest dat je pas na 75 minuten normaal gaat voetballen. Dat mag je alle spelers aanrekenen.
quote:
Dat die tweede goal dan niet valt is heel zonde, maar dat is meer een kwestie van deels pech en deels te laat ingrijpen van Ten Hag. Als die zijn dubbele wissel door had gevoerd in de rest ben ik er van overtuigd dat het minstens gelijk had kunnen worden.
Ja en? Het is ook deel pech dat Sparta vorige week niet de gelijkmaker maakte. Soms zit het mee, soms niet. Maar daar moet je het nooit van af laten hangen. Een wedstrijd als deze moet je de 75e minuut allang hebben beslist door met twee goals verschil voor te staan.

quote:
Daarnaast is verliezen van AZ en Willem II die beide bezig zijn aan een heel goed seizoen echt geen schande imo. Vooral de wedstrijd tegen AZ was een echte 0-0-wedstrijd, maar daar heb je pech dat Schuurs een fout maakt.
Wordt een blunder van je eigen centrale verdediger ook al gezien als pech? Want dan hebben we met Veltman bijna elke wedstrijd wel pech. Wat een zwaktebod om het daarop te gooien. En dat verlies tegen Willem II in de eigen Johan Cruijff Arena was schandalig. Met 30% inzet even het wedstrijdje ingaan terwijl je de week ervoor na 20 minuten met 2-0 achterstond tegen Twente.

Dit Ajax leert niet van zijn fouten, ze blijven maar lichtzinnig en gelaten dit soort wedstrijden spelen. Geen inzet, geen beleving, geen passie. De instelling is waardeloos. En dan hoor je steeds "Ja maar de Ajacieden vervelen zich in de eredivisie, die vinden het niveau te laag" Nou, wordt eerst maar eens ongeslagen kampioen, tot die tijd moeten ze hun bek houden en iedere wedstrijd er vol voor gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191210286
Gaan we nu Bergwijn ff ophalen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')