Dit dus . Even goed schoonmaken.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:52 schreef Gieliovd het volgende:
Vaak helpt een beetje oppoetsen met een schuursponsje ook.
Niet goed beschreven misschien, maar gas blijft niet lopen als ik de knop loslaat. Ik moet de hele tijd de knop ingedrukt houden om een vlam te krijgen. De vlam gaat gelijk uit als ik de knop loslaat. Zelf na een minuut de knop vasthouden.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:56 schreef engine het volgende:
Dus je laat het knopje los, gas blijft lopen maar vlam gaat uit?
Dat is wel knap.
Haal iig de stroom van je fornuis en draai het gas dicht.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Er zitten twee schroeven in de gaspit. Kan ik die gewoon losschroeven? Van gasfornuizen heb ik geen verstand. Ik wil even kijken hoe ik die sensor hoogte kan aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop