Ahzo, tja, da's ook een business modelquote:Op zondag 26 januari 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier gaat het niet via uurloon maar ze nemen de totale waarde van het vermogen wat de handeling vertegenwoordigt. Klinkt wat vaag deze zin
Ja wel lekker verdienen geloof ik :pquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, tja, da's ook een business model
Machtsmisbruik!quote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Buda post weer door in het vorige topic
Jij voortaan minimaal 20% van de hele rekening als fooi eisenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel lekker verdienen geloof ik :p
Zweep erover!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Buda post weer door in het vorige topic
Ja denk niet dat ik daar mee weg komquote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij voortaan minimaal 20% van de hele rekening als fooi eisen
Voor Nederlandse begrippen is dat wel veelquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk niet dat ik daar mee weg kom
Laatste paar dagen wel goede fooi gehad![]()
1 tafel had 22 euro gegeven
Ja rekening was ook niet hoog. 178 euro en 200 van gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is dat wel veel
Dit jaquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, tja, da's ook een business model
Dank u!quote:
Rail Awayquote:Op zondag 26 januari 2020 11:02 schreef bitterbal het volgende:
De duitsers doen een inval![]()
Deze trein reed hier net langs
[ afbeelding ]
Zaten er angstig kijkende mannen met pijpenkrullen in?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:02 schreef bitterbal het volgende:
De duitsers doen een inval![]()
Deze trein reed hier net langs
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen lekker als het van een echte bratwurst is gemaakt, liefst Thüringer. Helaas zie je ook wel varianten met een soort bockworst.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Currywurst vind ik trouwens alleen lekker zonder die vieze currypoeder erop
Omdat zij verder niet echt nadenkt heb ik soms het ideequote:Op zondag 26 januari 2020 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
Je gaat toch ook van te voren akkoord over de kosten van de notaris? En ik begrijp dat hij dan nog geen concreet bedrag kan geven omdat dat afhankelijk is van het totale bedrag maar ik begrijp niet zo goed hoe het een verrassing is.
Wandelaars veel plezier, Molo, beterschap!
Is Duitsland, werkt wellicht weer heel andersquote:Op zondag 26 januari 2020 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
Je gaat toch ook van te voren akkoord over de kosten van de notaris? En ik begrijp dat hij dan nog geen concreet bedrag kan geven omdat dat afhankelijk is van het totale bedrag maar ik begrijp niet zo goed hoe het een verrassing is.
Wandelaars veel plezier, Molo, beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |