Ik snap dat het vervelend is, maar is het echt zo erg? Dat er nog items in je winkelmandje zitten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef ToT het volgende:
Ow ik zie dat ik er nog wat in m'n winkelmandje heb liggen.
Daar heb ik wel een schurfthekel aan, dat sommige websites dat echt maandenlang vasthouden. Is me al een keer bijna overkomen dat ik dat niet door had en ik maanden later een keer iets wilde bestellen en dat ik bij het afrekenen ineens zag dat het eindbedrag veel te hoog was.Ja godver, eerst dus die items van MAANDEN geleden (die ik op het laatste moment toch niet gekocht had) er weer uit tyfen dus.
Ach je blijft geloof houden in de medemens en op verbetering. Daar hoef je geen ezel voor te zijn. In anderhalf jaar tijd géén verbetering. Dat moeten wel Eritrese inpakkers zijn. Mijn hele doos stinkt naar cigaretten en wiet!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een ezel stoot zich niet twee keer aan de dezelfde steen.
Onterechte klacht.
Kiezen ze zelf voorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben niks te eten, dat is pas errug.
Pas maar op, straks heb je ineens de ebola tyfus te pakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:15 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ach je blijft geloof houden in de medemens en op verbetering. Daar hoef je geen ezel voor te zijn. In anderhalf jaar tijd géén verbetering. Dat moeten wel Eritrese inpakkers zijn. Mijn hele doos stinkt naar cigaretten en wiet!
Postbezorgers roken minimaal een baaltje Van Nelle halfzwaar per dag, dus dat kan het inderdaad ook zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ok dat laatste is niet waar. Maar het ruikt wel een beetje vreemd. Maar dat kan ook de postbezorger zijn geweest natuurlijk.
En hebben 's zomers ook 2 halve baaltjes uit de korte mouwen steken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Postbezorgers roken minimaal een baaltje Van Nelle halfzwaar per dag, dus dat kan het inderdaad ook zijn.
TR gezetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:15 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ach je blijft geloof houden in de medemens en op verbetering. Daar hoef je geen ezel voor te zijn. In anderhalf jaar tijd géén verbetering. Dat moeten wel Eritrese inpakkers zijn. Mijn hele doos stinkt naar cigaretten en wiet!
Nog erger is als ze gaan mailen dat je nog items in je winkelmandje hebt liggen die je nog niet gekocht hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef ToT het volgende:
Ow ik zie dat ik er nog wat in m'n winkelmandje heb liggen.
Daar heb ik wel een schurfthekel aan, dat sommige websites dat echt maandenlang vasthouden. Is me al een keer bijna overkomen dat ik dat niet door had en ik maanden later een keer iets wilde bestellen en dat ik bij het afrekenen ineens zag dat het eindbedrag veel te hoog was.Ja godver, eerst dus die items van MAANDEN geleden (die ik op het laatste moment toch niet gekocht had) er weer uit tyfen dus.
Mwah eenmalig mogen ze wel een herinnering sturen, maar that's it.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nog erger is als ze gaan mailen dat je nog items in je winkelmandje hebt liggen die je nog niet gekocht hebt.
Hoepel dan toch op, ik koop ze met een reden niet..
Wettelijk is gewoon 14 dagen bedenktijd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:09 schreef imgoddamnugly het volgende:
Het is mij nu al een paar keer overkomen wanneer ik wat bij ze bestel. En ik zie er wordt gewoon niet in acht genomen de breekbaarheid van sommige componenten zoals bijv. mechanische harddisks (harddisk in doosje, doosje dicht klaar). Maar ook andere items. Ik merk aan hoe de spullen worden ingepakt (item in doos wat luchtkussens aan één kant klaar) dat ze daar onbekwame teringlijers hebben werken bij de inpakafdeling. Hebben zij afrikaanse vluchtelingen als inpakkers ofzo. Godverdagodver. Ook de bedenktijd is maar 8 dagen daar heb ik mij al een keer aan gebrand. Bij andere webshops is dit 2 weken en daarna tot 30 dagen. En ik blijf bij ze bestellen. Nou niet meer. Hun klantenservice is ook om te huilen. Volgens mij hebben ze nieteens een telefoon. Alles is per webformulier. Ik betaal die 6.95 wel en het hele zwikkie gaat gewoon retour. Kanker op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |