quote:Blijven invetten met vaseline of andere vettige creme en het gaat vanzelf weg.
Op dinsdag 14 januari 2003 01:17 schreef Shirley het volgende:
Ik heb nu meer dan 4 maanden een tatoeage,maar hij is heel af en toe opgezet. Het is een tribal die op mijn rug zit,en als ik met mijn hand eroverheen ga,voel ik soms heel die lijnen dus een beetje ''uitsteken''. Verder heb ik nergens last van. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt
quote:Nou zeg!
Op dinsdag 14 januari 2003 01:33 schreef Shirley het volgende:
Niemand???
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 01:33 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Blijven invetten met vaseline of andere vettige creme en het gaat vanzelf weg.
quote:Na al die maanden gewoon weer insmeren?
Blijven invetten met vaseline of andere vettige creme en het gaat vanzelf weg.
vergeet niet dat er een laag inkt onder dat stukje huid zit, logisch dat de huid daar opbolt.
quote:Ja vooral nu het zo koud is. Ik heb het ook gehad en gebruikte dan gewoon vette creme en de huid werd vanzelf weer gewoon glad of voelt glad aan dan.
Op dinsdag 14 januari 2003 01:34 schreef Shirley het volgende:[..]
Na al die maanden gewoon weer insmeren?
quote:Dus het kan geen kwaad en is normaal,en gewoon smeren dus...ok dan bedankt allemaal!
Op dinsdag 14 januari 2003 01:35 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Ja vooral nu het zo koud is. Ik heb het ook gehad en gebruikte dan gewoon vette creme en de huid werd vanzelf weer gewoon glad of voelt glad aan dan.
wordt weer minimaal 5 uur zitten.
Maar heb t r voor over.
grtz
Moet er wel bijzeggen dat 't vooral blijvend dikker is geworden nadat 't nog eens bijgekleurd is.
Daarentegen is de tattoo op mijn been nooit dik geweest... die is dus niet voelbaar... 'k Weet 't verder ook niet.
quote:
Blijven invetten met vaseline
//edit
btw deze foto is een dag nadat die gezet is gemaakt!! vandaar het glimmen van de vaseline
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |