abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 19:44:20 #151
184769 crew  Deisyy
pi_191460616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

#iemandmoethetdoen #genieten
Ah je volgt haar ook :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191460639
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:14 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

En dan onder die bikini foto zetten:
Je kan het ook allemaal niet doen! ☀☀☀


De ironie _O-

Reacties zijn beperkt/uitgeschakeld.
Iew ik zie hem nu, die lippen! Lijkt alsof ze de boel probeert te camoufleren met donkere lippenstift
pi_191460867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 18:52 schreef Bozoe het volgende:
Het lijkt alsof Bridget en Monique onderlinge shit via Instagram aan het uitvechten zijn. Monique post teksten van Andre SR, foto's met een shirt van die nieuwe lijn van Antwee en Bridget pleurt vervolgens een foto van zichzelf in bikini en een zoenselfie op Instagram.

Plottwist: hij verlaat Bridget weer voor Monique 😅
Zo dom zal Mo toch niet zijn? Ze is trouwens afgevallen door al dat gedoe maar staat haar wel mooi.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:08:33 #154
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191461084
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:23 schreef -river- het volgende:
Insta maakt (in mijn onwetende ogen) wel het een en al een beetje duidelijk, terwijl Mo vooral plaatjes over haar zoon (ook die van hem en zijn vader samen) , haarzelf en familie post, post A2 vooral over zijn band en hemzelf en B post vooral plaatjes over hoe ze hem achterna huppelt.
_O- Warempel je hebt gelijk!
  Moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 20:10:43 #155
184769 crew  Deisyy
pi_191461126
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef Pippi het volgende:

[..]

_O- Warempel je hebt gelijk!
Het zal de leeftijd zijn :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191461165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het zal de leeftijd zijn :+
:D
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:16:41 #157
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191461208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Iew ik zie hem nu, die lippen! Lijkt alsof ze de boel probeert te camoufleren met donkere lippenstift

Koortsige gebarsten lippen in staat van ontbinding.


Getsie :X
Er is vast een foto filter gebruikt maar die kan niet er tegenop.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pippi op 11-02-2020 20:24:02 ]
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:18:07 #158
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191461225
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:23 schreef -river- het volgende:
Insta maakt (in mijn onwetende ogen) wel het een en al een beetje duidelijk, terwijl Mo vooral plaatjes over haar zoon (ook die van hem en zijn vader samen) , haarzelf en familie post, post A2 vooral over zijn band en hemzelf en B post vooral plaatjes over hoe ze hem achterna huppelt.
Dit vat het goed samen inderdaad _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 20:18:13 #159
184769 crew  Deisyy
pi_191461228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:16 schreef Pippi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Koortsige gebarsten lippen in staat van ontbinding :X
Waarschijnlijk een ontsteking door de filler :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191461691
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een ontsteking door de filler :+
Ziet er zo vies uit :r
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:50:52 #161
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_191461789
Ik zie het allemaal niet zo eerlijk gezegd. :@
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_191462446
De vellûh hangûh er an.
  Moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 21:47:55 #163
184769 crew  Deisyy
pi_191462732
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 21:30 schreef quirina het volgende:
De vellûh hangûh er an.
Ik zie dat niet hoor, is volgens mij gewoon glans/lichtval.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191464257
Is gewoon een glitter-lippenstift, aanstellers. :T

[ Bericht 52% gewijzigd door Marsenal op 11-02-2020 23:05:55 ]
-nee-
  woensdag 12 februari 2020 @ 07:55:52 #165
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191466923
ANDRÉ maakt van Curaçao… TEMPTATION ISLAND!
In het kader van zijn concert op Curaçao bracht André eerst wat tijd door met ex Monique...


Hitzanger met TWEE VROUWEN in zonovergoten paradijs:
De reis naar Curaçao, en ANDRE HAZES’ optreden daar, was al gepland toen hij nog samen was met zijn MONIQUE. Na de breuk liet zij zich de trip niet meer ontzeggen, vloog Dré zelf ook naar het zonnige eiland en wilde zijn nieuwe lief BRIDGET MAASLAND natuurlijk niet alleen achterblijven. Hoe verloopt het allemaal daar, op Temptation Island?
Zonnig Curaçao mag dan het grootste eiland van de Antillen zijn, is het met zijn 444 vierkante kilometer ook groot genoeg voor ANDRÉ HAZES, én MONIQUE WESTENBERG met hun kind én BRIDGET MAASLAND? Dat moest afgelopen dagen blijken toen de jonge hitzanger daar met zijn hele entourage een concert gaf en de twee belangrijkste vrouwen uit zijn leven meereisden.

PRIVÉ was er ter plaatse EXCLUSIEF getuige van hoe André zich op Curaçao eerst gezellig onderhield met zijn ex Monique en hun zoontje ANDRÉ HAZES III, en vervolgens een hotel en een strand verderop met Bridget...
André bracht eerst wat dagen door met zijn ’ex on the beach’, toen Bridget nog in geen velden of wegen te bekennen was. Zij woonde met zoontje Dré het hoogtepunt van de reis bij, het optreden dat André gaf op Cabana Beach.
Daar leek er tussen de twee geen vuiltje meer aan de lucht.
Niemand die hen daar samen zag, zal ook hebben vermoed dat juist deze twee op 10 november in Nederland een schokgolf teweegbrachten door met elkaar te breken. En dat niet alleen, die dag bleek André het ook nog eens te hebben aangelegd met Bridget Maasland!
Hoewel de sfeer tussen beide ex-geliefden daarna aanvankelijk ijzig was en Monique geen geheim maakte hoe zij dacht over het eenzijdige ’persbericht’ dat André’s management verstuurde, lijkt de onderlinge verstandhouding inmiddels weer een stuk beter.

Mediastop
Wanneer André tijdens de soundcheck voor zijn groots aangekondigde optreden kleine Dré op het podium haalt, beseft hij even later dat dit misschien toch niet zo’n goed idee is. Het geluidsvolume is daar voor de kleine veel te hard. En gewaarschuwd door de ervaringen van zijn eigen vader, die tegen het veel te vroege einde van zijn leven nagenoeg doof was geworden, is dat voor Dré iets om altijd rekening mee te houden.
Door de microfoon roept hij Monique, die toesnelt, naar voren te komen en Dreetje buiten het directe bereik van de manshoge speakers te brengen. Zij blijft nog lang in de buurt van het optreden hangen en is er ook bij wanneer André ’s avonds met zijn optreden de boel op zijn kop zet en het publiek, duizenden kilometers van huis, geeft waarvoor het is gekomen.
Praten over hoe de situatie nu is, wil Monique nog steeds niet: „Ik wil vechten voor het geluk van ons gezin. En dat weet Dré ook. Maar ik kan daar nu niets over zeggen.”
André geeft een paar keer aan wel te willen praten, maar besloot gisteren toch zich te zullen houden aan de ’mediastop’ die voor hem is afgekondigd. Dat betekent dat hij een tijdje de luwte opzoekt: geen interviews, geen talkshows en dus geen commentaar op de liefdesperikelen die het hele land zo bezighielden. Poseren doet hij echter gewillig, eerst met Monique en, als later Bridget op het eiland is aangekomen, ook met haar.

Storm
Zij kwam pas een dag ná het concert van haar vriend en zijn band aan op Curaçao. Het was eerst zelfs nog spannend of zij de korte trip zou gaan redden, want door de storm op juist de dag van haar geplande vertrek, werd op Schiphol de ene vlucht na de andere gecanceld. Haar toestel ging echter op tijd en niets stond daarna de geplande minivakantie van de tot over haar oren verliefde RTL-presentatrice nog in de weg.
Samen worden André en zij een dag later gespot op het strand van Blauwbaai, waar Bridget, vroeger liever topless, nu in badpak, zich met haar jonge minnaar in zee waagt. En gisteren ging André om afscheid te nemen nog even langs bij Monique, die nog een tijdje op het eiland blijft, terwijl híj vandaag met Bridget terugvliegt naar Nederland.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 12 februari 2020 @ 08:32:00 #166
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191467192
Hoezo nou weer "zijn Monique" :')

alsof Monique niet een strong woman is who don't need no man (behalve haar zoon uiteraard)
pi_191467562
Snap niet wat die mokkels in hem zien, vind hem er altijd ranzig uitzien.
pi_191467581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 08:32 schreef herverwijderd het volgende:
Hoezo nou weer "zijn Monique" :')

alsof Monique niet een strong woman is who don't need no man (behalve haar zoon uiteraard)
de manier van kussen misschien ?
pi_191470161
Om te smullen
AFCA!
pi_191472914
Monique sneert naar ex-schoonmoeder Rachel Hazes

Monique Westenberg heeft een sneer uitgedeeld naar haar voormalig schoonmoeder Rachel Hazes. Op Instagram haalt iemand in een naar bericht uit naar de ex van André Hazes en dat laat zij niet over haar kant gaan…

Ze deelt op Instagram een foto van zichzelf met kleding van André Hazes en dat kan rekenen op veel leuke, maar helaas ook negatieve reacties. Iemand schrijft: ”Wat ben jij een aanstelster. Ik zie je nog in een interview geïntroduceerd worden als de nieuwe vriendin van André. Wat wist jij toen al goed waar je je in ging begeven. Totaal uitgedacht om jezelf een podium te geven. De nieuwe Raggel Hazes. En nu alle medelijden proberen op te wekken en de heilige Maria spelen. Ondertussen genietend van je bekendheid. Ik heb jou zo door.”

Monique zegt vervolgens in weinig woorden heel veel. ”Mocht ze willen,” schrijft ze terug, tot grote hilariteit van veel volgers. Haar fans laten zien dat zij haar steunen en halen uit naar de boze volger. ”Wat een k**-reactie zeg! Zeker zo’n jaloerse zuurpruim!?” schrijft iemand bijvoorbeeld. Een ander zegt terecht: ”Wat ben jij zuur zeg. Je hoeft haar niet te volgen.” Nog een woeste volger: ”Monique zegt nooit iets, juist klasse hoe ze dit aanpakt. Zal niet meevallen met zijn nieuwe liefde op 1 plaats. Respect juist!”

De ex van André geniet momenteel van een welverdiende vakantie op Curaçao met haar zoontje. Als iemand bezorgd vraagt of ze al weggaat – omdat de foto die suggestie wekt – zegt Monique: ”Ga nog niet weg hoor!”

Niet alleen de kleine André, maar ook de oudste André is van de partij. Op Instagram deelde Monique een prachtige foto van zichzelf en de kleine André, waarbij ze schrijft dat ze voor altijd bij hem wil blijven.

“Mag ik dan voor altijd bij jou blijven…”, schreef ze bij onderstaande foto. Veel BN’ers reageerden op de zoete foto, waaronder Wendy van Dijk, Chantal Janzen en Kirsten Schilder. Ze stuurden haar allemaal veel liefde met een hartje toe.

Monique liep ook haar ex André Hazes voor het eerst in het openbaar weer tegen het lijf op Curaçao. Shownieuws deelde daar vorige week al exclusieve foto’s van. Afgelopen maandag is ook Bridget Maasland, de vriendin van André, aangekomen op het tropische eiland. Kort na aankomst deelde de blondine al een romantische kusfoto van de twee.
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 15:46:44 #171
184769 crew  Deisyy
pi_191473203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef -river- het volgende:
Monique sneert naar ex-schoonmoeder Rachel Hazes

Monique Westenberg heeft een sneer uitgedeeld naar haar voormalig schoonmoeder Rachel Hazes. Op Instagram haalt iemand in een naar bericht uit naar de ex van André Hazes en dat laat zij niet over haar kant gaan…

Ze deelt op Instagram een foto van zichzelf met kleding van André Hazes en dat kan rekenen op veel leuke, maar helaas ook negatieve reacties. Iemand schrijft: ”Wat ben jij een aanstelster. Ik zie je nog in een interview geïntroduceerd worden als de nieuwe vriendin van André. Wat wist jij toen al goed waar je je in ging begeven. Totaal uitgedacht om jezelf een podium te geven. De nieuwe Raggel Hazes. En nu alle medelijden proberen op te wekken en de heilige Maria spelen. Ondertussen genietend van je bekendheid. Ik heb jou zo door.”

Monique zegt vervolgens in weinig woorden heel veel. ”Mocht ze willen,” schrijft ze terug, tot grote hilariteit van veel volgers. Haar fans laten zien dat zij haar steunen en halen uit naar de boze volger. ”Wat een k**-reactie zeg! Zeker zo’n jaloerse zuurpruim!?” schrijft iemand bijvoorbeeld. Een ander zegt terecht: ”Wat ben jij zuur zeg. Je hoeft haar niet te volgen.” Nog een woeste volger: ”Monique zegt nooit iets, juist klasse hoe ze dit aanpakt. Zal niet meevallen met zijn nieuwe liefde op 1 plaats. Respect juist!”

De ex van André geniet momenteel van een welverdiende vakantie op Curaçao met haar zoontje. Als iemand bezorgd vraagt of ze al weggaat – omdat de foto die suggestie wekt – zegt Monique: ”Ga nog niet weg hoor!”

Niet alleen de kleine André, maar ook de oudste André is van de partij. Op Instagram deelde Monique een prachtige foto van zichzelf en de kleine André, waarbij ze schrijft dat ze voor altijd bij hem wil blijven.

“Mag ik dan voor altijd bij jou blijven…”, schreef ze bij onderstaande foto. Veel BN’ers reageerden op de zoete foto, waaronder Wendy van Dijk, Chantal Janzen en Kirsten Schilder. Ze stuurden haar allemaal veel liefde met een hartje toe.

Monique liep ook haar ex André Hazes voor het eerst in het openbaar weer tegen het lijf op Curaçao. Shownieuws deelde daar vorige week al exclusieve foto’s van. Afgelopen maandag is ook Bridget Maasland, de vriendin van André, aangekomen op het tropische eiland. Kort na aankomst deelde de blondine al een romantische kusfoto van de twee.
Welverdiende vakantie, ze vreet in Nederland niets uit _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Tettenkoning woensdag 12 februari 2020 @ 15:49:49 #172
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191473256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Welverdiende vakantie, ze vreet in Nederland niets uit _O-
Nou ja, al je social media onderhouden is ook hard werken hoor. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 15:50:20 #173
184769 crew  Deisyy
pi_191473264
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:49 schreef Nine. het volgende:

[..]

Nou ja, al je social media onderhouden is ook hard werken hoor. :')
Hoi Sylvie! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Tettenkoning woensdag 12 februari 2020 @ 15:52:06 #174
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191473292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Sylvie! :D
Crap, I think I just blew my cover. -O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 15:57:27 #175
184769 crew  Deisyy
pi_191473393
quote:
8s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:52 schreef Nine. het volgende:

[..]

Crap, I think I just blew my cover. -O-
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')