quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je dit van zon steundepvv fb groep?
Niveautje welquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.
true, had toen nog nooit een moslim van dichtbij gezienquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.
Yupquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaan
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.
Kan het mij niet herinnerenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit soort dingen niet kent
Ook zo'n klassiekertje van hoog niveau jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaan
Ja die dusquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.
Waarom weet ik dit nog allemaal
En later werd 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' dan 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? SS AUFMACHEN'quote:
Nja die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En later werd 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' dan 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? SS AUFMACHEN'![]()
![]()
Dit soort dingen hadden wij nooit vroegah. Alleen die smurfenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.
Waarom weet ik dit nog allemaal
Ben je ook. Denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me nu net een bad guy
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef GizartFRL het volgende:
Daar word aan de deur geklopt,
Hard geklopt, zacht geklopt.
Daar word aan de deur geklopt,
Wie zou dat zijn?
SS aufmachen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |