Dochters waarschijnlijk ook aanwezig. Fucked up.quote:
Snel, nu ze nog warm zijn!quote:Op zondag 26 januari 2020 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dochters waarschijnlijk ook aanwezig. Fucked up.
Ze zijn niet hier bij Zestienhoven neergestort he. Dan zou ik de fiets nog wel kunnen pakken.quote:
En die voetballer die vermist/dood wasquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef KennyPowers het volgende:
Vorig jaar die Leicester-voorzitter. Ik laat mijn helicopter voorlopig even staan.
of de lollcausterquote:Op zondag 26 januari 2020 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Voortaan alleen nog met de roflcopter
quote:Op zondag 26 januari 2020 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
The Drop: New PlayStation Games for January 28, 2020
https://blog.us.playstati(...)for-january-28-2020/
Coffee Talk is a coffee brewing and heart-to-heart talking simulator about listening to fantasy-inspired modern peoples’ problems, and helping them by serving up a warm drink or two. Immerse yourself in the stories of alternative-Seattle inhabitants that modern readers will find strongly echo the world around them.
Talking simulator
quote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik heb weer een paar DHL pakketjes bezorgd in een desolaat landschap dit weekend.
Ikw eet echt de helft van de tijd niet wat ik ana t doen benEn echt heel erg veel uitleg over game mechanics krijg je ook niet, tenzij je de moeite neemt in je menu alle tips and tricks te gaan lezen, maar dat is echt gortdroog.
Zo wist ik bv niet dat vierkantje meppen was, dus ik rende maar steeds weg voor de vijand
Anyway. Al IETS meer actie, maar nog steeds best saai.Het voelt meer als een soort sim/strategie a la Sim City of Civilization.
Dat heeft maar 90% van de mensen gezegdquote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik heb weer een paar DHL pakketjes bezorgd in een desolaat landschap dit weekend.
Ikw eet echt de helft van de tijd niet wat ik ana t doen benEn echt heel erg veel uitleg over game mechanics krijg je ook niet, tenzij je de moeite neemt in je menu alle tips and tricks te gaan lezen, maar dat is echt gortdroog.
Zo wist ik bv niet dat vierkantje meppen was, dus ik rende maar steeds weg voor de vijand
Anyway. Al IETS meer actie, maar nog steeds best saai.Het voelt meer als een soort sim/strategie a la Sim City of Civilization.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:46 schreef Jimbo het volgende:
Niet te verwarren met de lollercaust
[ afbeelding ]
Waar blijft die van mijquote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Een echte Fok!ker speelt op zijn joekelillequote:Op maandag 27 januari 2020 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar blijft die van mijIk wil m'm nieuwe gitaart
Nou, da's onzin.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heeft maar 90% van de mensen gezegd
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een echte Fok!ker speelt met joekel
Naar level 2 grinden kan niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer wat Witcher gespeeld, en ik weet weer waarom ik was gestopt.
Level 1 kun je helemaal niks. Alles en iedereen doodt je binnen 3 seconden, en de input is vertraagd.
Vreemde gewaarwording dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |