De buurman heeft ze voor dezelfde 2 ramen ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef mikieu het volgende:
Wat voor afmetingen heb je het over? De buren hebben plissé voor hetzelfde raam als jij wilt gaan bekleden?
Dat prijsverschil is meer dan ik überhaupt voor een plissé heb betaald.
Buurman heeft ze bij een andere vakwinkel weg. Ik heb destijds mijn behang/verf/gordijnen/laminaat ook bij deze winkel weg. Is ook een vakwinkel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Geen ervaring met dat soort gordijnen, maar hangt het bij de buurman ook (enigszins) door? Je zou eens kunnen informeren waar de buurman ze gekocht heeft.
Winkels kunnen soms inderdaad wel wat duurder zijn, maar kiezen dan wel weer voor wat hoogwaardiger materiaal. Die hebben het liefst dat het gewoon in een keer goed is en ze niet voor garantie terug moeten komen. Hier hangen rolgordijnen van de vakzaak uit het dorp en een paar van Karwei of Kwantum, het verschil is echt merkbaar.
Okay, dan zal dat dat ook wel kwaliteit zijn. Elders even informeren kan nooit geen kwaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Buurman heeft ze bij een andere vakwinkel weg. Ik heb destijds mijn behang/verf/gordijnen/laminaat ook bij deze winkel weg. Is ook een vakwinkel.
Vind het niet erg om meer te betalen, maar dit vond ik wel een enorm verschil in prijs.
Misschien toch maar elders informeren.
Ik ben bij de luxaflex winkel zelf langs geweest. Kreeg een offerte voor 980 euro. Heb het bij een goedkope website gekocht voor 350 euro. Ik was bang voor de kwaliteit maar het oogt hetzelfde als wat ik in de luxaflex winkel heb zien hangen. 1 raam was ongeveer het formaat dat jij hebt en die was 220.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef greavy het volgende:
[..]
De buurman heeft ze voor dezelfde 2 ramen ja.
Raam 1 is breed 168,5cm hoog 170cm
Raam 2 178cm x 170cm.
Ik ga wel voor de top down bottom up, die heeft de buurman daar ook.
Ik zou hiervoor ¤1971 kwijt zijn, montage krijg ik er gratis bij. Merk is Multisol.
Ik betaal via een grote webshop 600 euro voor 7 plisségordijnen van breedtes tussen 40 en 80 cm en 120cm hoog. Dubbel en top down/bottom up. De kwaliteit is helemaal prima.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Raam 2 178cm x 170cm.
Ik zou hiervoor ¤1971 kwijt zijn, montage krijg ik er gratis bij. Merk is Multisol.
Kijk eens op lamellen rolgordijnen punt nl. Vond die prijzen wel prima.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Raam 2 178cm x 170cm.
Meer materiaal is meer stijfheidquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:47 schreef mikieu het volgende:
dubbele zijn toch juist zwaarder waardoor die juist eerder zouden doorzakken?
Mijn vorige huis had ik duo gordijnen van Veneta. Waren echt prima.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:50 schreef MrDrako het volgende:
Ik heb ze een jaar of 2 van veneta op de badkamer gehad, toen zijn daar de kozijnen vervangen dus paste het niet meer, maar dat waren echt prima top down bottom up gordijnen, en voor een derde van de prijs van een woonwinkel. Heb er daar ooit 4 gekocht en voel me nog steeds genaaid als ik de kwaliteit vergelijk met de veneta spullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |