abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2003 @ 23:56:48 #1
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_7883987
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb volgens mij iets te veel gevoelens voor de ex van een goede vriend van mij.
Volgens mij klikt het best wel goed tussen ons. Dagelijks minstens een uur aan de foon en enkele sms-jes. We kunnen heel goed met elkaar praten en ze is ontsettend lief voor me.
Alleen nu is er zo'n ongeschreven wet: "Van de ex van je vrienden blijf je af!"
Wat moet ik nou doen?
Moet ik haar mijn gevoelens voor haar vertellen?
Moet ik als eerste met die vriend van me praten?

ik weet het niet.
Help!

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_7884029
Mja, als het recent uit is gegaan tussen die vriend va jou en haar, dan kun je er beter niet meteen aan beginnnen ( als je om de meningen van je vrienden maalt in hjet geval van liefde)

Als he tal een tijdje geleden is:
het werkte waarschijnlijk niet tussen jouw vriend en haar.
Dus waarom zou jij het niet mogen proberen?

En als het echt goed klikt tussen jullie, dan laat je je toch door niets beinvloeden?

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7884036
Is dat echt een ongeschreven regel? Ik ken alleen: ''Van de vriendinnen van je vrienden blijf je af'' (van andermans vriendinnen uiteraard ook ).
Was het een vrij heftige breuk? Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.
Anders: wat heeft hij er over te zeggen?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7884037
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:56 schreef El_Diablo het volgende:
"Van de ex van je vrienden blijf je af!"
laat je de wetten niet voorschrijven jongen!

als het een heel erg goede vriend is kan je het altijd nog met hem bespreken

Lachen is gezond :D!
  maandag 13 januari 2003 @ 23:59:35 #5
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7884041
quote:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb volgens mij iets te veel gevoelens voor de ex van een goede vriend van mij.
Volgens mij klikt het best wel goed tussen ons. Dagelijks minstens een uur aan de foon en enkele sms-jes. We kunnen heel goed met elkaar praten en ze is ontsettend lief voor me.
Wat moet ik nou doen?

ik weet het niet.
Help!

Ik zou als eerste eerst is peilen wat haar gevoelens zijn, en als haar gevoelens wederzijds zijn(wat er wel op lijkt), dan zou ik alsnog eerst met die vriend gaan praten, ik vind dat je "vrienden niet zo snel voorbij moet gaan". En zeker niet als het een goeie vriend is, dan zou je erover moeten kunnen praten lijkt me!
succes
Liefs racoon
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:00:46 #6
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7884056
Als je zeker weet dat je iets voelt voor haar is het inderdaad goed om eens met die vriend van je te gaan praten. Wat hij zegt moet niet beslissend voor je zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat je het wel laat meewegen.

Als je de kans op iets serieus met haar heel klein acht, dan zou ik proberen een beetje afstand te nemen.

In ieder geval moet je de gouden regel niet als wet beschouwen maar als advies.

[i]Nergens aan...[/i]
pi_7884057
Echt vanaf blijven !

Vriendschap is TIG keer belangrijker dan
welk meisje dan ook ! Na 1 keer neuken
heb je het ook wel gezien en dan is het
telaat.

en zij zou ook beter moeten weten !!

[Dit bericht is gewijzigd door Tise op 14-01-2003 00:01]

dinsdag 14 januari 2003 @ 00:01:10 #8
20741 generalist
Watch me do it!
pi_7884064
Als je een goede en prettige relatie met die ex hebt laat dat dan lekker bloeien, mocht er iets van komen dan kan je het misschien eens bespreken met die vriend waar het een ex van is.
Het gaat dan niet om toestemming, meer mededelen, maar dan wel met een "sensitive-touch"
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7884066
Zoals ik ooit al eerder op fok heb gezegd:
mensen zijn geen eigendom van iemand.
Jammer voor je vriend dan. Het is toch immers uit??
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:01:22 #10
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7884072
Ik denk dat als die vriend echt een goede vriend is, en hij die relatie helemaal heeft afgebroken (van twee kanten) dat er dan geen enkele reden is om niet iets met haar te beginnen...
fluff for life
pi_7884081
Moet je niet doen,
been there, done that...

Alleen als het meer als een jaar gelee is geef ik het een kans...
een jaar gelee dat het met hun uitging.

Lambo of Rekt
pi_7884083
Ik vind het niet echt een ongeschreven wet, ik vind dat als je die vriend er ontzettend mee kwetst als je iets met zijn ex begint, je er dán nog wel duizend keer over na moet denken, maar het kan net zo goed zijn dat hij er niet eens een probleem mee heeft.

Dus praat er eens over.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:03:52 #13
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_7884123
Kijk,

die vriend van me heeft al een beetje in de gaten dat er iets speelt tussen ons. Alleen heeft hij dat niet van mij. Zijn ex heeft zoiets laten doorschemeren.

Het probleem is dat ik daarover een telefoontje van hem kreeg met zo'n halfzachte mededeling van dat ik mijn gang maar moest gaan.

ik weet dus niet of ik dat wel moet geloven, Het kwam er zo vreemd uit. Daarentegen is het wel een goede vriend die ik wel geloof. denk ik....

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:04:59 #14
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7884151
eerlijk zijn en praten is de oplossing,
Maar ga je vriend niet voorbij, vraag hem gewoon hoe hij erover denkt, ik zou zekere voor het onzekere nemen.
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:07:54 #15
26500 Cyber
He who howls at the moon
pi_7884215
als die vriend van je alweer een ander vriendinnetje heeft zou het geen kwaad kunnen, zolang je maar niet recht voor z'n ogen met d'r gaat zoenen ofzo.. want dat zal zeker niet gewaardeerd worden..

en zoals paranoidev al zei..
't is niet voor niets uit gegaan..
dus is zij vrijgezel, jij bent vrijgezel....
you both like eachother.... I say go for it....
leer je gelijk die vriend weer een stuk beter kennen dmv z'n reactie als ie het hoort..

en die ongeschreven wet....
ik heb het er ook wel es over met vrienden.... tijdens discussies met uitgaan..
maar ik bijf toch altijd zeggen dat die vriend eigenlijk niets meer te zeggen heeft over z'n ex d'r doen en laten.... en al helemaal niet over jou doen en laten...
het ergste wat kan gebeuren is dat ie kwaad wordt.... en jou minder vertrouwd.... maar dat wordt met tijd wel weer beter... tenminste.... als de vriendschap erg hecht is.. (good friendship lasts a very long time ya know.. )

[Dit bericht is gewijzigd door Cyber op 14-01-2003 00:11]

TNT-Man
pi_7884285
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:03 schreef El_Diablo het volgende:
Kijk,

die vriend van me heeft al een beetje in de gaten dat er iets speelt tussen ons. Alleen heeft hij dat niet van mij. Zijn ex heeft zoiets laten doorschemeren.

Het probleem is dat ik daarover een telefoontje van hem kreeg met zo'n halfzachte mededeling van dat ik mijn gang maar moest gaan.

ik weet dus niet of ik dat wel moet geloven, Het kwam er zo vreemd uit. Daarentegen is het wel een goede vriend die ik wel geloof. denk ik....

Niet doen dus........
Lambo of Rekt
pi_7899121
k heb ooit ook zo'n hele erge fout gemaakt maar dan erger denk er goed overna en praat met hem erover
why does love feel as good as love?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 22:45:16 #18
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_7901290
Vraag aan je vriend of hij het erg vindt.....geeft hij je een groen licht,
go for it zegt hij nee....... tja pech gehad... get over it.

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_7902485
quote:
Wat moet ik nou doen?

ik weet het niet.
Help!

als het echt een hele goeie vriend is (wat ik uit je berichtje begrijp) moet je het er wel met hem over kunnen hebben denk ik.
ga niet iets beginnen zonder dat hij het weet in ieder geval, dan heb je grote kans dat je je vriendschap kwijt bent.

en dat vrienden belangrijker zijn dan je vriendin?? naaaa... dat kan wel, maar hoeft zeker niet.. hangt van het meisje af natuurlijk

pi_7905168
persoonlijk denk ik dat als je hem er niet teveel mee confronteerd dat het geen probleem hoeft te zijn.
Ik ben van mening dat als het echt een goede vriend is dat hij jou graag gelukkig ziet met wie dan ook.
Met zijn drieen stappen wordt dan weer een ander verhaal, dat kun je dan beter niet doen uit respect voor je vriend.
Ik zou er gewoon over praten zoiezo!
Altijd blijven lachen
pi_7905745
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:03 schreef El_Diablo het volgende:
Je mag je gang gaan van hem
veel plezier
pi_7905758
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 09:19 schreef Femke13 het volgende:
persoonlijk denk ik dat als je hem er niet teveel mee confronteerd dat het geen probleem hoeft te zijn.
Ik ben van mening dat als het echt een goede vriend is dat hij jou graag gelukkig ziet met wie dan ook.
Met zijn drieen stappen wordt dan weer een ander verhaal, dat kun je dan beter niet doen uit respect voor je vriend.
Ik zou er gewoon over praten zoiezo!
[offtopic]
Heb me altijd al afgevraagd of je die icon gebruikt omdat die van linux is of omdat je die penguin leuk vind.
[/offtopic]

´t is aan de ene kant wel waar wat je zegt, maar aan de andere kant zal het hem hoe dan ook raken al zegt hij van niet. Als hij het er erg moeilijk mee had toen het uitging dan zal het niet van een leien dakje gaan. Zou je het zelf leuk vinden als je een vriendin van je met je ex gaat terwijl je nog veel van je ex houd?

Ik snap ook wel wat jij bedoelt, maar je moet verhalen van 2 kanten zien natuurlijk

Lambo of Rekt
pi_7906591
Ga eens echt met die vriend praten, als je zeker weet dat je iets serieus voor haar voelt. Niet over de telefoon maar face-to-face. En laat je niet afschepen met een beetje suffe oneliners, vraag wat hij er echt van vindt en of dit gevolgen zal hebben voor jullie vriendschap. Laat hem merken dat je er echt mee zit en dat jouw vriendschap met hem je veel waard is.

Luister naar wat hij zegt, leg uit hoe jij het voelt en beslis voor jezelf wie er belangrijker voor je is: zij of hij. Laat je daarbij niet verblinden door verliefdheid/lust, maar denk ook op de wat langere termijn. Succes!

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7906906
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:42 schreef henkstr het volgende:
en dat vrienden belangrijker zijn dan je vriendin?? naaaa... dat kan wel, maar hoeft zeker niet.. hangt van het meisje af natuurlijk
of van je vrienden Als het echt een goede vriend is dan ga je even met hem praten hierover.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7912887
Ik zie niet waarom niet eigenlijk
Je zou indd eerst met die vriend kunnen praten zodat ie er vast vanaf weet. Maar verder vogelvrij verklaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')