Die heb ik net nog geluisterdquote:
Was ik je voorquote:
Mjaquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:19 schreef heracles het volgende:
[..]
Was ik je voorDe nostalgie ... t doet pijn. Alweer zolang geleden
Toen alles nog nieuw was en de wereld te ontdekken viel.
Nee voorlopig nog nietquote:
Want wat?quote:
Ik vind de filosofie van de boedha soms wel behulpzaam. Ik zeg niet wordt boeddist maar verdiep je eens in de literatuur. Het is leerzaam.quote:
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Want wat?
Ik ben voorlopig gewoon nog niet van plan om dood te gaan
Het leven is kut en dan ga je dood, yep, die snap ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:28 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik vind de filosofie van de boedha soms wel behulpzaam. Ik zeg niet wordt boeddist maar verdiep je eens in de literatuur. Het is leerzaam.
Kort door de bochtquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het leven is kut en dan ga je dood, yep, die snap ik wel.
Zo rol ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Kort door de bocht. Maar het is meer . Het is ook loslaten en mentaal sterker worden en logisch denken. En nog veel meer. Ik snap het ook niet allemaal. Maar dat doet niemand dus het maakt niet uit. Dat is ook boedisme.
Wijze lessen haal ik uit mijn fouten,minpunten, domme acties , relaties die fout zijn gegaan,idiote emotie drama's . Ik las vroeger heel veel , maar heb er de focus niet meer voor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:28 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik vind de filosofie van de boedha soms wel behulpzaam. Ik zeg niet wordt boeddist maar verdiep je eens in de literatuur. Het is leerzaam.
Dat heeft niemand , maar elke dag bezig zijn met het idee dat je dood kan gaan is zondequote:Op woensdag 22 januari 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.
Een boedist zou dat soort roekeloosheid vermijden want het brengt drama met zich mee dus verstoort het je rust. Maar je moet toch leven en karma betaald zich terug. Hopelijk op tijdquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wijze lessen haal ik uit mijn fouten,minpunten, domme acties , relaties die fout zijn gegaan,idiote emotie drama's . Ik las vroeger heel veel , maar heb er de focus niet meer voor.
En ik ben meer van het zelf ervaren en daar je lessen uit halen. Zoiets
Jij bent absoluut niet fout, wie heeft dat in hemelsnaam tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wijze lessen haal ik uit mijn fouten,minpunten, domme acties , relaties die fout zijn gegaan,idiote emotie drama's . Ik las vroeger heel veel , maar heb er de focus niet meer voor.
En ik ben meer van het zelf ervaren en daar je lessen uit halen. Zoiets
Karma is heel iets anders dan payback trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Een boedist zou dat soort roekeloosheid vermijden want het brengt drama met zich mee dus verstoort het je rust. Maar je moet toch leven en karma betaald zich terug. Hopelijk op tijdWacht er al jaren op. Heb een lapjeshart.
Toepasselijk nummer
Ben daar ook niet op uit. Maar wie goed doet krijgt goed. Hoe gaat dat spreekwoord. En wie slecht doet komt zichzelf ook nog welleens tegenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Karma is heel iets anders dan payback trouwens.
Eh, neequote:Op woensdag 22 januari 2020 01:43 schreef heracles het volgende:
[..]
Ben daar ook niet op uit. Maar wie goed doet krijgt goed. Hoe gaat dat spreekwoord. En wie slecht doet komt zichzelf ook nog welleens tegen
Je kan alleen maar leren door fouten te maken , emoties horen daarbij en hoeven niet altijd verkeerd te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Een boedist zou dat soort roekeloosheid vermijden want het brengt drama met zich mee dus verstoort het je rust. Maar je moet toch leven en karma betaald zich terug. Hopelijk op tijdWacht er al jaren op. Heb een lapjeshart.
Toepasselijk nummer
Of misschien niet. Dat is verder niet belangrijk. Als jij maar de juiste keuze maakt voor jezelf.quote:
Niemand .Ik zei dat ik mijn lessen haal uit de fouten die ik maak, heb gemaakt en zeer wss nog ga makenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent absoluut niet fout, wie heeft dat in hemelsnaam tegen jou gezegd?
Ben geen boeddistquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan alleen maar leren door fouten te maken , emoties horen daarbij en hoeven niet altijd verkeerd te zijn.
ik zie het ook niet als roekeloosheid , en karma zie ik in dit verhaal helemaal niet als karma![]()
Uhuhquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:48 schreef heracles het volgende:
[..]
Ben geen boeddistWeet ik veel. Lul ook maar wat. Maar die bitchess.....
RrrrrRRr Haha lol
Karma heeft idd te maken met keuzes, zelfs als die niks te maken hebben met het gangbare. En je geweten, waar kan je mee leven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Of misschien niet. Dat is verder niet belangrijk. Als jij maar de juiste keuze maakt voor jezelf.
Niet zo gaan beginnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:48 schreef heracles het volgende:
[..]
Ben geen boeddistWeet ik veel. Lul ook maar wat. Maar die bitchess.....
RrrrrRRr Haha lol
Ik werk altijdquote:
Trustenquote:
Heb je hemquote:
Wie is jouw neef?quote:Op woensdag 22 januari 2020 02:42 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
2:30
@:KillemWieft ga je neefje wijzen dat hij die dinges achterwege laat.
Heb jij geen strap dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 02:42 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
2:30
@:KillemWieft ga je neefje wijzen dat hij die dinges achterwege laat.
Mijn neefje is Egbert-Jan van Ballegooijen.quote:
De buurt is warm geworden. Deze dagen moet je strap dragen.quote:
De Esch, warm?quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:05 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Mijn neefje is Egbert-Jan van Ballegooijen.
[..]
De buurt is warm geworden. Deze dagen moet je strap dragen.
https://www.ad.nl/rotterd(...)tps://www.google.nl/quote:
Er is geen buurt in Nederland waar ik ‘s nachts niet over straat durf. Ik heb zoveel erger gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:09 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)tps://www.google.nl/
https://www.ad.nl/rotterd(...)in-de-esch~a87bb55f/
Laat je hoofd niet verdwalen, brada.
Als je NL vergelijkt met VS, Mexico, Guatemala, Colombia, etc. Dan stelt NL ook geen ene kaolo moer voor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is geen buurt in Nederland waar ik ‘s nachts niet over straat durf. Ik heb zoveel erger gezien.
2012 alweer ....quote:
https://www.misdaadjourna(...)urken-uit-crooswijk/quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:20 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Als je NL vergelijkt met VS, Mexico, Guatemala, Colombia, etc. Dan stelt NL ook geen ene kaolo moer voor.
En gelukkig maar, ook. Nederland is een land waar het relatief veilig is. Je kan hier gewoon onder normale omstandigheden opgroeien.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://www.misdaadjourna(...)urken-uit-crooswijk/
Crooswijk
quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:31 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
1:53 Shout-out naar jou, brada!
Billen zijn belangrijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is voor m’n neger @:RinusMichels2.0
Lekker kluiven, vriend!quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:53 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Billen zijn belangrijk.![]()
Er moet vlees op dat ding zitten.
Kappen nu, Haags!quote:
Ik heb het over je post diarree.quote:Op woensdag 22 januari 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijke muziek man
Robbie
quote:Op woensdag 22 januari 2020 05:09 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over je post diarree.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Herkenbaarquote:
Tering de tijd vliegtquote:Op woensdag 22 januari 2020 03:24 schreef Bonken het volgende:
[..]
2012 alweer ....Goeie herinneringen aan die clip ... net als aan deze
Nicequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |