Ik heb geen achterblijversquote:Op zondag 19 januari 2020 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt voor mij ook al langzaam in zicht. Dit jaar mijn financieren ook maar eens geregeld zodat de achterblijvers ook nog iets overhouden.
Die verzekering heb ik al vanaf mijn 18e. Heeft mijn moeder nog geregeld zelfs.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen achterblijversAl heb ik wel een uitvaartpolis om de wereld niet met die kosten op te zadelen.
Mijn hond krijgt alles.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen achterblijversAl heb ik wel een uitvaartpolis om de wereld niet met die kosten op te zadelen.
Ik had ‘m opgezegd toen ik naar Hongarije ging.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die verzekering heb ik al vanaf mijn 18e. Heeft mijn moeder nog geregeld zelfs.
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat hij een cottage in Cornwall gaat kopen en daar lekker rond gaat rennen dan
O lekkerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Kilo gebruikt kattengrind., Zet ik vanaaf naast mijn bed.
Nee zij hebben veel vaker ratten gehad. Ze vertelde net dat ze een keer 1 levend heeft verzopenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
De buren keken niet raar op toen je vroeg of je de kattenbak mocht leegscheppen?
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Draait Spotify een versie van Dream on van Aerosmith. Ik dacht al wat klinkt de stem van Tyler goed. Is het God Ronnie James Dio. Dat ik dat niet meteen hoorde![]()
In bangkok was het pas erg. Daar liepen ze zonder angst vlak langs je voeten.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
ik verhuis weer terug naar Boedapest. Daar was de bestrijding jarenlang zo goed dat ratten er niet voorkwamen. Op de premier na dan.
Bang en zonder angst op 1 regel...quote:Op zondag 19 januari 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In bangkok was het pas erg. Daar liepen ze zonder angst vlak langs je voeten.
Nu ben ik niet bang voor knaagdieren maar de gedachte dat je perrongelijk op zijn staart stapt en hij je bijt is toch wat veel
En niet zonder gevaar van zieke.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bang voor knaagdieren maar de gedachte dat je perrongelijk op zijn staart stapt en hij je bijt is toch wat veel
Ik vind knaagdieren prima zolang ze tam zijn en geen ziekten verspreiden. Verder liever nietquote:Op zondag 19 januari 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag jouw foto van de boot en zee, vond ik heel tof om te zien!quote:Op zondag 19 januari 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
Die nieuwe KPN abonnementen zegzou er op achteruit gaan bij gelijke prijs.
Behoud mn huidige abonnement voorlopig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |