Er was sprake van januari, hopen maar dat dat doorgaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:54 schreef Laysa het volgende:
Zolang er Corona is gaat er niks gebeuren, denk ik.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuurt langggggggggggggggggggquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er was sprake van januari, hopen maar dat dat doorgaat.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuurt langgggggggggggggggggg
Hey mummie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Isserwat ishetdemoeite....?
[ afbeelding ]
JA dat snap ikquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej.. schrik zowat wakker, paniek in het rusthuis..
2 ventilatorenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hoor veel ventilators laten blazenen jij
Prima schema zoquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 ventilatoren![]()
overdag slapen en s'nachts wandelen....
![]()
Maar voor jou is dat lastiger/// i know...
Krijg je het alleen nog maar warmer van.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef DKUp het volgende:
Geen airco niks, 29 graden binnen.
Huilen
Niet doen inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Krijg je het alleen nog maar warmer van.
Vooral rustig blijven en wat later slapen helpenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nat handdoekje ( nat van water ) in je nek en rustig adem blijven halen.
dit ja..quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral rustig blijven en wat later slapen helpen![]()
Douchen voor het slapen.
Volgende week regen zo te zien
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef DKUp het volgende:
Geen airco niks, 29 graden binnen.
Huilen
Yvonne..quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef yvonne het volgende:
Omdat er bepaalde lui niet in 40+ kunnen posten ftm is het niet de bedoeling hier de boel re komen verstieren.
Ben je al begonnen met deze of niet?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Krijg je het alleen nog maar warmer van.
ik vind Ozark niks aan...Ik ben nu gewoon alles aan het kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met deze of niet?
3 seizoenen gezien... nu een jaar wachten tot de volgende deelIk haat dat!
Ah... nee dan kan je beter iets anders kijken,je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind Ozark niks aan...Ik ben nu gewoon alles aan het kijken
Leef je nog Ghost?quote:
Ik kijk journaals....en dat is het...lekker serie's kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... nee dan kan je beter iets anders kijken,je hebt gelijk![]()
Ik zie nauwelijks ''normale'' TV programma's om eerlijk te zijnalleen maar serie's de
de ene is nog enger dan de andere ... af en toe krijg ik er nachtmerries van![]()
Dan zeg ik het wel hoor, zo van ''godsamme zet eens gewoon de TV aan ofzo.. en dan wordt
het meestal CNN![]()
Hebben jullie geen koelelementen voor in de vriezer? En dan lekker in een thee doek tegen je onder rug aan. Koel je wat van af.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Dank aan Yvonne!ik ga straks even proberen ik kan nu nog niet normaal denken in die hitte
![]()
Normaal kost het me al moeitemaar nu...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |