Afstand houden en als het kan lekker binnen blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuchen koortslip, verkouden. Maar geen koorts
Ja, braaf de rondes met de honden, en niemand tegenkomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Afstand houden en als het kan lekker binnen blijven
Prikstok meenemen om ze op afstand te houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, braaf de rondes met de honden, en niemand tegenkomen.
Ja, naar, jij bent waarschijnlijk een stuk vatbaarder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Prikstok meenemen om ze op afstand te houden.
Ik ben ook op nonactief gesteld.
Ik moet sws elke 3 weken mn pomp vullen in het zh...ik probeer zoveel mogelijk mensen te vermijden vanaf Donderdagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, naar, jij bent waarschijnlijk een stuk vatbaarder.![]()
Hoop dat je geen ziekenhuisafspraken hebt enzulks.
Is ook linke soep, want die staan lang geen anderhalve meter uit elkaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:34 schreef Laysa het volgende:
Ik mag zelfs niet meer de smileys van Fok gebruiken
Tis een rare wereld these days.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:01 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ging een dag op visite bij mn jongste zoon, belt een andere zoon, mam ik ben ziek, en wil mn vrouw en kind niet aansteken,ik zeg ga als de speer naar mijn huis dan blijf ik daar (bij mn jongste) geweldig leuke tijd, ff weer als vroeger, samen, lachen, lekker eten maken, maar veel zorgen om de ander ook. Gelukkig vandaag weer thuis, maar had het voor geen goud willen missen. Nu terug thuis is eenzaam kan mn buurman niet eens bezoeken, risicogroep
ja gelukkig wel, gezonde gozer, niet getest op Corona, wel arts gebeld enzo, dus geeft alleen maar aan hoe weinig we eigenlijk nog wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis een rare wereld these days.
Dus je zoon is opgeknapt?
Gelukkig maar dat hij weer bijgetrokken isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, gezonde gozer, niet getest op Corona, wel arts gebeld enzo, dus geeft alleen maar aan hoe weinig we eigenlijk nog weten
Hey Braam, hoe is die?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, gezonde gozer, niet getest op Corona, wel arts gebeld enzo, dus geeft alleen maar aan hoe weinig we eigenlijk nog weten
nu wel weer goed maar ben ook 2 weken onder zeil geweest, ben nu een week klachtenvrij, had contact met het OLVG met die app, en vermoedelijk besmet geweest, het was iig iets wat ik nog nooit had meegemaaktquote:
Ach gatsie. Heb je je niet laten testen of controle gehad? Maar gelukkig als je het gehad hebt heb jniet de zwaarste variant gehad/Fijn dat je opgeknapt bentquote:Op zondag 19 april 2020 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nu wel weer goed maar ben ook 2 weken onder zeil geweest, ben nu een week klachtenvrij, had contact met het OLVG met die app, en vermoedelijk besmet geweest, het was iig iets wat ik nog nooit had meegemaakt
Het is geen kwestie van "laten testen" ze testen amper, als je klachten zo ernstig zijn dat je in het ziekenhuis terechtkomt, dan word je getest.quote:Op zondag 19 april 2020 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gatsie. Heb je je niet laten testen of controle gehad? Maar gelukkig als je het gehad hebt heb jniet de zwaarste variant gehad/Fijn dat je opgeknapt bent
Hoe zie jij het voor je dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "laten testen" ze testen amper, als je klachten zo ernstig zijn dat je in het ziekenhuis terechtkomt, dan word je getest.
Overigens wordt je partner dan nog steeds niet getest, ook niet als jij aan Covid19 overlijdt, het is op de grens van misdadig, dit testbeleid.
Nou, als je partner ligt dood te gaan aan Covid19, of daar zelfs al aan is doodgegaan dan zou het iig fijn zijn als je getest wordt, want als je het dan al gehad hebt dan kunnen de mensen om je heen tenminste nog een klein beetje bij je in de buurt komen terwijl je de de uitvaart aan het regelen bent bijvoorbeeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |