Doet mij aan jou denkenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Broknuffel voor Buda dat hij niet griepziek gaat worden.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Broknuffel voor Buda dat hij niet griepziek gaat worden.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij aan jou denken
[ afbeelding ]
Soep slurpenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je me geen lepels soep voeren? Valt me weer tegen
Welk plekje in Thailand zou je nu willen zijn?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vandaag een timelaps van de zee in thailand. Moest bijna huilen dat ik daar nu niet ben.
Gezien de kruiden van uitstraling
Koh phangan. En dan ken ik daar een meisje. Misschien soort van vriendin en zij heeft een eigen restaurant. En dat is een van de chillste plekken daarquote:Op zondag 19 januari 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk plekje in Thailand zou je nu willen zijn?
Wat zit dat meisje daar alleen?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Hier kan weinig tegenop
[ afbeelding ]
Ooooh vet wel daar.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh phangan. En dan ken ik daar een meisje. Misschien soort van vriendin en zij heeft een eigen restaurant. En dat is een van de chillste plekken daar
https://www.facebook.com/Phangan.VitaminSea/
Haar vriend is een Italiaan en woont daar ook. Hij heeft ook een restaurant en hij is speervisser. Ze waren van de zomer even in Adam dus toen heb ik ze gezien.
Hoe bedoel je alleen? Ze woont daarm is Thai. Haar vriend heeft een restaurant stuk verder op.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit dat meisje daar alleen?
Ja ben ik 1 nachtje geweest op doorreis maar heb alleen het stadje gezien geloof ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lievelingsplekje destijds was Krabi maar het is lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |