Dan gaat het juist beginnenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:20 schreef Vriezzer het volgende:
Nog één kaart te verdelen, jungs. Dan zit het erop voor 2020.
JA MAAR KJOE SKOEHL IS DAN AFGELOPEN...quote:Op zondag 19 januari 2020 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaat het juist beginnen
Goddank. Over twee weken gewoon weer top 16 uitmelkgenotquote:Op zondag 19 januari 2020 18:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
JA MAAR KJOE SKOEHL IS DAN AFGELOPEN...
Dat zal ie zelf ook denken. Was echt nergens vorig jaar op Q school of challenge tourquote:Op zondag 19 januari 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
Scott Waites. Dat ik dit mee mag maken.
Topsportvolk hoortwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 19-01-2020 om 18:25:46Fair to say there's plenty of interest in the final game of 2020 PDC Q School!It's Keane Barry v Scott Waites for the last Tour Card. https://t.co/sVBd0eGFAH reageer retweet
Schijnt fake te zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Paula Jacklin is buitengewoon ziedend.
https://twitter.com/Dartinfo/status/1218951696392605698
Linkje naar het bericht? Lijkt me nep.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Paula Jacklin is buitengewoon ziedend.
https://twitter.com/Dartinfo/status/1218951696392605698
Staat er niet bij, zou zomaar kunnen ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Linkje naar het bericht? Lijkt me nep.
Je lijstje van nieuwe tourkaarthouders die zich binnen twee jaar de top 64 gaan inspelen?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week de eerste vier Challenge Tours. Die vullen dus de eerste 10 PC's en ETQ's aan op basis van de ranking.
Lijst met tourkaarthouders
https://en.m.wikipedia.or(...)a_2020_PDC_Tour_Card
Rydz, De Decker, Sedlacek, J. Smith, Waites, Harms, Kleermaker, Hetaquote:Op zondag 19 januari 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je lijstje van nieuwe tourkaarthouders die zich binnen twee jaar de top 64 gaan inspelen?
Verwacht je iets van Kenny?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rydz, De Decker, Sedlacek, J. Smith, Waites, Harms, Kleermaker, Heta
Outsider: Borland
@wimderonquote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwacht je iets van Kenny?
Naar mijn bescheiden kennis lijkt J Smith mij niet een speler die het gaat halen. Het is nog maar de vraag of ie alles gaat spelen (al zegt ie van wel) want dan zou hij echt moeten gaan verhuizen. Hij lijkt mij simpelweg ook niet goed genoeg.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rydz, De Decker, Sedlacek, J. Smith, Waites, Harms, Kleermaker, Heta
Outsider: Borland
Jeff Smith is een uitstekende speler. Heeft ook al WK finale mogen spelen. Harms ook prima. Dit weekend meermaals een uitstekend gemiddelde.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden kennis lijkt J Smith mij niet een speler die het gaat halen. Het is nog maar de vraag of ie alles gaat spelen (al zegt ie van wel) want dan zou hij echt moeten gaan verhuizen. Hij lijkt mij simpelweg ook niet goed genoeg.
De rest van de namen ben ik het met je eens, alhoewel De Decker, Sedlacek en Harms wel echt onzekerheidjes zijn. In het geval van Harms is het meer zijn mentaliteit en motivatie waar ik over twijfel.
Zou verder Brooks als outsider toevoegen. Misschien Leung ook, als hij alles mee gaat spelen.
Heta een tsja? Wat?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk, Harms, Kleermaker. Prima score. Telnekes ken ik wel qua naam qua resultaat niet. Heel mooi dat Ashton erbij zit.
Heta, Jacques, Hamilton, Tabern... Tja... Kenny ken ik niet, 110 in finale voor TC is wel heel netjes. Hopen dat Leung gebruik maakt van zijn card en geen tweede Royden Lam wordt...
Leung zei voor de camera van de PDC dat hij zich in de UK wilt gaan vestigen. We zullen zien of dat lukt.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk, Harms, Kleermaker. Prima score. Telnekes ken ik wel qua naam qua resultaat niet. Heel mooi dat Ashton erbij zit.
Heta, Jacques, Hamilton, Tabern... Tja... Kenny ken ik niet, 110 in finale voor TC is wel heel netjes. Hopen dat Leung gebruik maakt van zijn card en geen tweede Royden Lam wordt...
Gewoon een geweldige toevoegi g jankbal. Dat jouw gehandicapte kneuzen er niet door komen waar jij fan van bent moet je niet op Heta afschuiven.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon een geweldige toevoegi g jankbal. Dat jouw gehandicapte kneuzen er niet door komen waar jij fan van bent moet je niet op Heta afschuiven.
Hallo zeg koekoekquote:Op zondag 19 januari 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon een geweldige toevoegi g jankbal. Dat jouw gehandicapte kneuzen er niet door komen waar jij fan van bent moet je niet op Heta afschuiven.
Ik ben ervan op de hoogte dat hij bij de BDO een finale heeft gehaald en hij haalde ook een keer prima de laatste 16 van de GSoD, maar ik weet het toch niet zo. Ik heb het idee dat hij, als hij echt goed genoeg zou zijn, al eerder zijn tourkaart had gehaald.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeff Smith is een uitstekende speler. Heeft ook al WK finale mogen spelen. Harms ook prima. Dit weekend meermaals een uitstekend gemiddelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |