abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191102897
Aangezien ik nergens plaatjes van allah kan vinden en interesse heb in de geschiedenis van de islam en de islamieten, ben ik zelf een zoektocht gestart

op zoek naar mijnheer allah. Mijn interpretatie is dat het een machtig persoon is met tulband.

Mijn interpretatie

De maker van alles heeft volgens mij een baard. Dat is meer arabisch en islamitisch.

Hij kijkt denk ik wijs uit zijn ogen en is oud

Deze lijkt het meest voor mij op allah. Iemand die begripvol is voor iedereen. Ook voor de gaycommunity en negers. Daarom denk ik dat hij het boegbeeld is van respect voor iedereen en zijn uiterlijk hier ook op lijkt. Voor mij is dit allah. Een oude man met een volle islamythische baard. Een blije vrolijk persoon die een bijzondere uitstraling heeft. Dus bij deze mijn woorden naar allah toe, dank u wel voor alles wat wij hier op aarde hebben en dat we blij mogen zijn met de wereld om ons heen.:

Mocht u een personalised beker van allah willen hebben:
https://www.photobox.co.uk/shop/personalised-mugs

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_191102952
GTWV!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191102980
Trollen doe je maar elders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')