SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
https://psnprofiles.com/Beware_Of_Bobquote:Op zondag 19 januari 2020 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeveel schelen jullie en welk leven staan jullie ? (psnprofiles linkje?)
https://psnprofiles.com/Kaneelstokje986 die ken ik wel
Oh dat ook wel. Weet alleen nog niet of ik het op release ga halenquote:
quote:
Dat is wel heel netjes ja, die van mij is vééér daar onderquote:Op zondag 19 januari 2020 13:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/Beware_Of_Bob
Maar was een grapje. Gewoon rond de 80% completion blijven vind ik wel mooi. (nu iets lager door veel nieuwe zooi gestart)
Same, maar gelukkig hebben we de ps4 nogquote:Op zondag 19 januari 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT komt niet overeen met mijn bankrekening![]()
wel je studieschuldquote:Op zondag 19 januari 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT komt niet overeen met mijn bankrekening![]()
Denken dat SoM gestudeerd heeftquote:
Lekker bezig pikquote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn doel, Jimbo, is om weer een deel van de backlog weg te werken.
Heb afgelopen jaar al best veel dingen uitgespeeld eigenlijk. Hopelijk dit jaar weer. Zodat er ook weer wat spellen weg kunnen.
Zou het chill vinden om eindelijk LBP3 en Witcher 3 plat te halen.
Ik blijf helaas nieuwe spellen kopen. En vrienden en collega's blijven mij dingen in de handen duwen die ze vinden dat ik moet spelen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker bezig pik
Zou mooi zijn als je backlog weg is voor de komt van de ps5
spyro is wel een easy 3 platsquote:Op zondag 19 januari 2020 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf helaas nieuwe spellen kopen. En vrienden en collega's blijven mij dingen in de handen duwen die ze vinden dat ik moet spelen.
Zoals Spyro 1,2,3 en Crash 1,2,3.
quote:Op zondag 19 januari 2020 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Pc modders be like
[ afbeelding ]
aww shit here we go again
Users: TR gemachtquote:Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Dacht dat hij 2,50 was.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
gister Real Farm gekocht voor 50 cent
98% korting oid
dat dacht ik ook, maar toen ik ging afrekenen heb ik maar 50 cent betaaldquote:
Wat een deal.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar toen ik ging afrekenen heb ik maar 50 cent betaald![]()
Details Eenheidsprijs
Real Farm (Volledig spel) €0,49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |