Hoezo oogt een schuine boterham luxer dan? Ik bedoel het is exact dezelfde boterham of die nou schuin recht dwars of niet doormidden gesneden is; het is een boterham. Daar is weinig luxe aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:53 schreef Piles het volgende:
Eten is ook een groot deel 'beleving' en niet alleen smaak. Schuin doormidden oogt luxer en is daardoor lekkerder.
Schuin of recht?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:56 schreef IkEetSlakken het volgende:
Wat zou er gebeuren als je dat frietje ook nog eens door midden snijdt 😂
Terechte vraag dit!!quote:
Ik ben niet zo goed in wiskunde, maar volgens mij is juist met schuins doormidden snijden dat je een minder groot stuk in het midden hebt. Iemand zou dan even de stelling van pythagoras op zn boterham moeten los laten om te checken of dat daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat bij schuin doorsnijden de lekkerste delen beter verdeeld zijn.
Nou eet ik nooit twee boterhammen boven elkaar, maar wel dubbelgevouwen (enkele) boterhammen en daar vind ik het middelste stuk altijd het lekkerst
Je eet nog steeds precies hetzelfdequote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat bij schuin doorsnijden de lekkerste delen beter verdeeld zijn.
Nou eet ik nooit twee boterhammen boven elkaar, maar wel dubbelgevouwen (enkele) boterhammen en daar vind ik het middelste stuk altijd het lekkerst
Hij lijkt groter als je hem schuin doorsnijdt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo oogt een schuine boterham luxer dan? Ik bedoel het is exact dezelfde boterham of die nou schuin recht dwars of niet doormidden gesneden is; het is een boterham. Daar is weinig luxe aan.
Omdat je het associeert met horeca? En je doet het normaal niet, dus het is iets 'speciaals'. Daardoor denk je onbewust waarschijnlijk ook dat de boterham specialer smaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo oogt een schuine boterham luxer dan? Ik bedoel het is exact dezelfde boterham of die nou schuin recht dwars of niet doormidden gesneden is; het is een boterham. Daar is weinig luxe aan.
Beter schuin erin als recht ernaast.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:58 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan voor schuin...
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:08 schreef Lienekien het volgende:
https://bestlifeonline.com/cut-sandwiches-taste-better/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |