quote:Owh ja, jij bent vast de doelgroep.. Jij gaat zeker naar de blue parrot altijd?? breezers drinken??
Op zondag 19 januari 2003 17:01 schreef Partygurl het volgende:[..]
De roodkapjesjurk
Ziet er ech niet uit
Hoe komen jullie toch aan al dat geld voor beltegoed?
quote:Als het bij haar hoort moet ze nu niet in trendy kleding gaan lopen maar das mijn mening
Op zondag 19 januari 2003 17:09 schreef schatje het volgende:[..]
Het is gewoon apart, en het hoort gewoon bij haar.Mijn stijl is het ook niet.
quote:Doe ff gezond zeg, Ik geef mijn mening en als jij daar zulke feedback op geeft dan pas jij naar mijn mening meer bij die ``doelgroep``
Op zondag 19 januari 2003 17:14 schreef Stranger het volgende:[..]
Owh ja, jij bent vast de doelgroep.. Jij gaat zeker naar de blue parrot altijd?? breezers drinken??
Hoe komen jullie toch aan al dat geld voor beltegoed?
Je bent ook maar 2 jaar ouder als mij hoor...
quote:Soms kan ik me wat sterker uitdrukken dan de bedoeling is, sorry
Op zondag 19 januari 2003 19:05 schreef Partygurl het volgende:[..]
Doe ff gezond zeg, Ik geef mijn mening en als jij daar zulke feedback op geeft dan pas jij naar mijn mening meer bij die ``doelgroep``
Je bent ook maar 2 jaar ouder als mij hoor...
quote:Tommie is verliefd!
Op zondag 19 januari 2003 19:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil haar adres niet weten, maar wel sappige roddels, leuke anekdotes en andere leuke weetjes over Hind!
ben een keer naar een voorstelling geweest van de toneelvereniging..
was echt goed!
toen treedde ze voor 30 man op en dat is nu wel anders geloof ik..
quote:Weet ik niet. Zou wel jammer zijn als dat er niet is. Want Hind verdient het wel.
Op zondag 19 januari 2003 21:07 schreef Sphere het volgende:
Is er een fansite van Hind?
quote:En dat zouden we ook weggehaald hebben
Op zondag 19 januari 2003 19:34 schreef kleinejeroen het volgende:
neee....kan ik niet maken....ik geef het adres niet
Maar Hind was errug goed afgelopen zaterdag. De voorstellingen daarvoor had ze me nog niet echt overtuigd, maar gisteren was 't toch kippevel. De beste, samen met Jamai, in de uitzending van gisteren!
Don't cry for me argentina uit Evita
quote:Tijdens de eerste auditie zong ze Fame van Irene Cara en in het theater Torn van Nathalie Imbruglia. Die songs kun je toch moeilijk ballads noemen!
Op zondag 19 januari 2003 15:43 schreef computergirl het volgende:ik zou haar alleen wel eens wat anders horen zingen dan een ballad.
quote:Maar ja, die auditie duurde 30 seconden en van Torn lieten ze 3 seconden zien.
Op maandag 20 januari 2003 10:46 schreef Elbutre het volgende:[..]
Tijdens de eerste auditie zong ze Fame van Irene Cara en in het theater Torn van Nathalie Imbruglia. Die songs kun je toch moeilijk ballads noemen!
Ik hoop inderdaad ook dat ze de volgende keer een uptempo nummer kiest. Mocht ze daar een beetje de mist mee ingaan is niet zo erg, want ze heeft momenteel toch genoeg krediet opgebouwd om dat rondje mee te gaan...
quote:het is voor ons anders wel makkelijk als ze de fout in gaat, dan hebben we een rede om haar eruit te gooien, en staat niets een glansrijke carriere van Jim nog in de weg
Op maandag 20 januari 2003 12:09 schreef Vamos het volgende:[..]
Maar ja, die auditie duurde 30 seconden en van Torn lieten ze 3 seconden zien.
Ik hoop inderdaad ook dat ze de volgende keer een uptempo nummer kiest. Mocht ze daar een beetje de mist mee ingaan is niet zo erg, want ze heeft momenteel toch genoeg krediet opgebouwd om dat rondje mee te gaan...
quote:Niet meer
Op zondag 19 januari 2003 21:07 schreef Sphere het volgende:
Is er een fansite van Hind?
quote:Dat zou wel mooi zijn. Dat zong Nicole ook bij DSDS. Was mooi. Mooi nummer ook. En Hind zingt alles goed, natuurlijk!
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef Vamos het volgende:
Mijn voorspelling voor Hind's keuze in de musicalthema aflevering:Don't cry for me argentina uit Evita
quote:Daar dacht ik inderdaad ook meteen aan. Nicole deed het best goed!
Op maandag 20 januari 2003 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat zou wel mooi zijn. Dat zong Nicole ook bij DSDS. Was mooi. Mooi nummer ook. En Hind zingt alles goed, natuurlijk!
quote:we hebbe de H
Op maandag 20 januari 2003 13:24 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hind!
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
we hebbe de H
we hebben de I
we hebben de N
we hebben de D
HIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()