abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 januari 2020 @ 09:11:10 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_191083920
disclaimer
pi_191084024
Wat geweldig BE! Een fijne school is goud waard. O+ Las elders ook dat je nieuwe werk zo goed bevalt, echt een goede stap geweest dus. ^O^
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_191084063
Wat goed BE!!
Met een meidenkwartet
pi_191084118
Super BE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_191084202
Ooh wat fijn BE!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 09:50:53 #31
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191084255
Hoera voor O.! *O*

Hoe is hij er zelf onder?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 januari 2020 @ 10:31:18 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191084675
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:50 schreef Lemijn het volgende:
Hoera voor O.! *O*

Hoe is hij er zelf onder?
Eerst vond hij het niet leuk, 'want mijn vrienden' maar van de 10 kinderen in de klas gaan er 7 of 8 over naar de brugklas volgend jaar, dan blijft hij dus met 1 vriendje over en dan komt er uit de andere groep 7 een jongetje bij waar hij echt altijd mot mee heeft dus toen we dat argument noemden zei hij meteen 'mag ik morgen al?'
Oh, en de nieuwe fiets helpt ook. ;) Het is namelijk een goede 5km fietsen en ik kan hem niet altijd halen.

Het idee is dat ik hem wel elke dag met zijn fiets op school breng en dat hij dan zelf terug fietst. Bij takkeweer ga ik hem wel halen en anders kan ik mijn ouders altijd vragen.
En als ik 's ochtends naar een vroege melding ben ofzo dan kan F hem evt. brengen.
Hij krijgt er niks van, maar om een jochie van 10 nou elke dag 5km heen en 5km terug te laten fietsen vind ik toch ook wel wat.
#curlingmother :@ ;)
***
  zaterdag 18 januari 2020 @ 10:52:18 #33
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191084858
Hoe breng je hem dan? Met de fiets in de auto?

Ik zou juist denken: lekker fietsen, zelf ook gelijk vast bewogen, win-win. Maar je ziet vanzelf wat voor jullie werkt toch :Y.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 januari 2020 @ 10:56:38 #34
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_191084901
Ik was 11 als brugpieper en het was 10km enkele reis :D

Maar doe wat voor jullie werkt BE.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 18 januari 2020 @ 10:57:46 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191084915
5 km is 15 minuten fietsen..
Dat is toch niet zo overdreven ver?
En met dat fietsen kan hij ook meteen zn beenspieren trainen voor de rugby ^O^
Win win!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:01:44 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_191084956
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef Barreltje het volgende:
5 km is 15 minuten fietsen..
Dat is toch niet zo overdreven ver?
En met dat fietsen kan hij ook meteen zn beenspieren trainen voor de rugby ^O^
Win win!
15 minuten? Als je consequent 20km/u kan trappen ja. Maar voor verreweg de meeste mensen is dat gewoon een half uur hoor ;)
disclaimer
pi_191084976
toen er brand in onze school was geweest fietste ik met kleuter van 5 elke dag 5 km naar het noodgebouw.. dan fietste ik natuurlijk mee, maar de afstand was geen probleem. voor een 10 jarige lijkt me dat prima te doen..
pi_191085006
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:05 schreef BE het volgende:
Ik wals even binnen!

O mag toch naar die school waar ze het eerst niet zagen zitten! 🎉💪🏼

De teamleidster van de ambulant begeleiding was vorige week daar op school, heeft de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze wilde heroverwegen, met blijkbaar goede argumenten. Afgelopen woensdag hadden we een gesprek op school met haar en degene die O heeft begeleid (zo lief, ze werd helemaal emotioneel toen ze uitlegde waarom ze echt dacht dat Hij daar zou passen en hoezeer ze het hem zou gunnen ❤

En toen kregen we vanmorgen het verlossende telefoontje! Op 11 feb gaat hij starten!

Doodeng en heel spannend maar we gaan het gewoon doen!
Wat fijn dat iemand zo zn nek heeft uitgestoken voor O. O+ goud waard dat soort mensen!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:12:52 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191085080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef Barreltje het volgende:
5 km is 15 minuten fietsen..
Dat is toch niet zo overdreven ver?
En met dat fietsen kan hij ook meteen zn beenspieren trainen voor de rugby ^O^
Win win!
Ik weet niet hoor, maar de school van onze zoon is 2,5 km fietsen en dat redden we echt niet in 7,5 minuut.

En dan fietst mijn 9-jarige aardig door, maar de 20 km pu haalt hij echt niet, zeker niet als gemiddelde incl. stoplichten en oversteken.
Berg af haalt hij de 20 km pu wel trouwens, maar zijn normale kruissnelheid van ongeveer 17 km pu is al vrij snel voor een kind van die leeftijd, want we moeten andere ouders regelmatig inhalen of er achter blijven hangen, en dan hebben we het dus nog niet over oversteken, stoplichten, berg op enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191085113
Wat fijn BE! Ik hoop zo dat hij het op z’n nieuwe school fijn naar de zin krijgt. Wat zou dat voor hem en jullie heerlijk zijn.

Wat betreft dat fietsen, ik begrijp het wel. 5 km is misschien niet heel ver, maar hij is het (nog) niet gewend. Het is erg fijn dat je hem nu deze manier van vervoer kunt bieden. Misschien zegt hij op termijn ook we dat hij best zelf heen en terug kan fietsen, maar zo beginnen is alleen maar fijn.

Wij wonen nu ook 6 om van de huidige school en ik zou haar ook nog niet alleen laten fietsen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:20:06 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191085163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef Barreltje het volgende:
5 km is 15 minuten fietsen..
Dat is toch niet zo overdreven ver?
En met dat fietsen kan hij ook meteen zn beenspieren trainen voor de rugby ^O^
Win win!
Echt? Nou, dan heb ik wellicht de afstand verkeerd ingeschat, maar dit is echt geen kwartiertje fietsen.
*edit: 8km volgens google maps en zij zeggen 26 minuten. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:56 schreef laziness het volgende:
Ik was 11 als brugpieper en het was 10km enkele reis :D

Maar doe wat voor jullie werkt BE.
Ik deed het ook, 10km idd, en idd ook in de brugklas, met een groepje, maar niet in mijn uppie.

Maar goed, de hashtag stond er blijkbaar dus terecht. ;)
***
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:21:27 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_191085174
Nee hoor BE, ik vind het gewoon geheel afhankelijk van wat jullie gewend zijn. Dan is het prachtig dat Pietje elke dag 15 kilometer fietst, maar dat maakt voor jou natuurlijk verder geen zak uit :D
disclaimer
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:22:10 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191085182
Ik vind het wel mooi dat je de reacties toch even uitlokt :D . En nogmaals: je merkt vanzelf wat werkt. Wennen op een nieuwe school zal ook wel de nodige energie kosten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat fijn dat iemand zo zn nek heeft uitgestoken voor O. O+ goud waard dat soort mensen!
En dit ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:23:45 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191085202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wat fijn dat iemand zo zn nek heeft uitgestoken voor O. O+ goud waard dat soort mensen!
Ja he! *;
***
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:24:23 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191085211
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:20 schreef BE het volgende:

[..]

Echt? Nou, dan heb ik wellicht de afstand verkeerd ingeschat, maar dit is echt geen kwartiertje fietsen.
[..]

Ik deed het ook, 10km idd, en idd ook in de brugklas, met een groepje, maar niet in mijn uppie.

Maar goed, de hashtag stond er blijkbaar dus terecht. ;)
Nah, ik denk dat het wel meevalt, met je hashtag, een brugpieper is echt net een stapje verder.
En 5 8 km is voor een 10-jarige gewoon een eind van school.

Overigens fietst Soneal wel alleen naar school maar haal ik hem juist altijd op, zodat er makkelijker met vriendjes afgesproken kan worden en dergelijke, en ik er ook ben om met de andere ouder gelijk af te spreken hoe en wat.

De afstand die hij straks in Amersfoort vanaf het station moet fietsen is vrijwel gelijk aan wat hij nu vanaf huis moet fietsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:29:06 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191085258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat het wel meevalt, met je hashtag, een brugpieper is echt net een stapje verder.
En 5 8 km is voor een 10-jarige gewoon een eind van school.

Overigens fietst Soneal wel alleen naar school maar haal ik hem juist altijd op, zodat er makkelijker met vriendjes afgesproken kan worden en dergelijke, en ik er ook ben om met de andere ouder gelijk af te spreken hoe en wat.

De afstand die hij straks in Amersfoort vanaf het station moet fietsen is vrijwel gelijk aan wat hij nu vanaf huis moet fietsen.
Ja, dat van dat ophalen is idd zo, maar ik kan dat met mijn werk zo lastig plannen.
Maar ik zal hem wel veel halen hoor denk ik, zeker in het begin.
***
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:31:34 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191085281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:29 schreef BE het volgende:

[..]

Ja, dat van dat ophalen is idd zo, maar ik kan dat met mijn werk zo lastig plannen.
Maar ik zal hem wel veel halen hoor denk ik, zeker in het begin.
Ja, logisch dat dat lastig te plannen is.... ik zou voor de zekerheid trouwens ook even kijken of er qua OV fatsoenlijke opties zijn. Als alternatief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191085283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 21:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou he!
Ik schrik wel van wat je verteld, jemig zeg. Ik snap wel je keuze om het te verbieden.
Overigens gisteren gelijk maar even in het account van onze oudste gedoken, heb het haar ook gelijk medegedeeld dat ik had gelezen (dat is sowieso de voorwaarde dat ze het mag gebruiken). Ze gebruikt het ook op school, dat vind ik niet zo'n goed plan. Maar geen rare taal kunnen ontdekken tot nog toe.

quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:05 schreef BE het volgende:
Ik wals even binnen!

O mag toch naar die school waar ze het eerst niet zagen zitten! 🎉💪🏼

De teamleidster van de ambulant begeleiding was vorige week daar op school, heeft de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze wilde heroverwegen, met blijkbaar goede argumenten. Afgelopen woensdag hadden we een gesprek op school met haar en degene die O heeft begeleid (zo lief, ze werd helemaal emotioneel toen ze uitlegde waarom ze echt dacht dat Hij daar zou passen en hoezeer ze het hem zou gunnen ❤

En toen kregen we vanmorgen het verlossende telefoontje! Op 11 feb gaat hij starten!

Doodeng en heel spannend maar we gaan het gewoon doen!
BE, wat ontzettend fijn!!!! En wat ontzettend spannend!
Het zou zo mooi zijn als dat zijn plekje is, ik duim!
En wat betreft dat fietsen, gewoon doen wat voor jullie goed is. Nieuwe school, verder fietsen. Dat heeft ook even wen tijd nodig.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_191085293
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:20 schreef BE het volgende:

[..]

Echt? Nou, dan heb ik wellicht de afstand verkeerd ingeschat, maar dit is echt geen kwartiertje fietsen.
*edit: 8km volgens google maps en zij zeggen 26 minuten. ;)
[..]

Ik deed het ook, 10km idd, en idd ook in de brugklas, met een groepje, maar niet in mijn uppie.

Maar goed, de hashtag stond er blijkbaar dus terecht. ;)
Nee hoor, die hashtag (autocorrect maakte daar hasjtransporten van) vind ik niet terecht. De middelbare school is toch weer anders, en zelfs als je wat jonger bent toch alweer ouder en wijzer. En vaak fiets je met groepjes, ben je goed voorbereid, heb je dat gekozen als kind ook. Laat O maar rustig starten en wennen, dat zal hij best kunnen gebruiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 januari 2020 @ 12:05:44 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191085609
Hasjtransporten! :D _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:26 schreef YPPY het volgende:
Wat geweldig BE! Een fijne school is goud waard. O+ Las elders ook dat je nieuwe werk zo goed bevalt, echt een goede stap geweest dus. ^O^
Ja! Het is echt het mooiste vak dat er is. O+ Wel heel erg aanpoten soms.
SPOILER: werkverhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amaranta, ik lees even terug en ik schrik echt! :o Wat een naar gebeuren! :o
Mijn heren gebruiken iets anders voor filmpjes en waren daar even heel erg hooked aan zeg maar, maar dat is ook weer weggeebt gelukkig.
Goed om te weten dat deze apps dus niet ok zijn.
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')