Het mixen wil dus gewoon niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:16 schreef Karzai het volgende:
Ik liep er vandaag nog doorheen, je ziet alleen hoofddoekjes op straat en scholen met geen enkel blank kind
Vast niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prof.dr. V. Icke zijn verzinsels ook niet?
Je moet ook niet denken dat er een mens in zit,quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:40 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben hem kwijt...
Hoe kun je nou in zo'n schip zitten!
Zit jij ondertussen die Akbar docu te bekijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Slecht onderwijs
Er word een beetje omheen gedraaid. Cultuur is een onderwerp dat weer eens gemeden wordt. Eerwraak, traditionele gezinnen, afwezige vaders, geen huishoudondersteuning, op straat zwerven.. Speelt allemaal ook mee maar laten we daar massaal over zwijgen!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaahahahaha ik schrok even wakker
Ik zat even rustig op mijn telefoon hoor ik ineens: kutje dat ze een lekker kutje hadquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:30 schreef NoCigar het volgende:
Ik schrok even wakker, wat zei die Pleij net?
Over de tafeldame!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat even rustig op mijn telefoon hoor ik ineens: kutje dat ze een lekker kutje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |