abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191129379
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Laat je gaan jochie ;)
Het gaat goed!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 09:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Niemand trapt hier in. :')

Leg nog eens uit wat er fout is aan een bedrijf dat een product maakt voor in de winkelschappen? Ik zie daar het probleem niet zo van maar ik probeer anderen mijn levensstijl dan ook niet al huilend op te dringen.

Waarom jij wel?

Misschien staan er online nog wat kekke plaatjes die je punt onderschrijven die je kunt plaatsen?
Als jullie nou es allebei zouden ophouden met zuigen, zou dat niet fijn zijn voor iedereen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 21 januari 2020 @ 15:09:17 #227
37248 BertV
Klei indiaan
pi_191130898
Wat loopt de discussie over deze Moralistische frikandel toch lang door.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_195831159
Zag m vandaag in de supermarkt liggen, stond bij day het een nieuw product was, maar blijkbaar bestaan ze al sinds begin dit jaar.

Kan er vrij kort over zijn, die dingen zijn werkelijk waar niet te vreten. Er zit een rare chemische smaak aan en de structuur is ook totaal anders. Niet sappig en geen krokant korstje.

Vraag me serieus af hoe dit door het test panel gekomen is.

Meestal eet ik wel iets op als het niet echt lekker is, maar dit kreeg ik niet weg en de rest van het pak gaat ook de kliko in.
pi_195839359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik koop zelden processed food omdat ik dan niet weet wat er in zit
Niets wat niet door de voedselcontrole komt.

Er was een fransman die deeltje voor deeltje glas en een compleet vliegtuig heeft opgegeten en daarna een normale leeftijd heeft gehaald.

Dan ga ik zonder allergieen en een lijst aan ingredienten op de verpakking niet miepen over dat ik niet weet wat ergens inzit.
  zondag 25 oktober 2020 @ 10:35:13 #230
37248 BertV
Klei indiaan
pi_195840694
Even een review van een niet fundamentalistisch vegetariėr = toegegeven kennis van normale frikandellen.

De prijs is belachelijk. Voor dat geld heb je een gigantisch doos met gewone frikandellen.
Alleen zijn deze vegetarische wel lekkerder dan die goedkope bulk-frikandellen.
In die goedkope dozen zitten te vaak exemplaren met een veel te dikke taaie korst.

De moralistische frikandellen zijn niet beter dan kwaliteits frikandellen, die 5 in een doosje.
Te droog vooral.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_195840923
Beckers _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')