abonnement Unibet Coolblue
pi_191087315
Om de haverklap nog wel
pi_191087327
Een keertje op een studentenfeest geweest, maar die zal wel niet representief geweest zijn. Was wel in Den Haag overigens.
pi_191087480
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 14:47 schreef Faxie het volgende:
Een keertje op een studentenfeest geweest, maar die zal wel niet representief geweest zijn. Was wel in Den Haag overigens.
Geloof mij, de foto bij het artikel is aardig representatief voor Leidse en Utrechtse studentes. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2020 15:04:24 ]
pi_191087488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geloof mij, de foto bij het artikel is aardig representatief voor Leidse en Utrechtse studentes. ;)
Brrr
pi_191087508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Brrr
Waarom vind je het niets?

(Ik vind het zelf meestal bloedmooie vrouwen, maar de inhoud valt vaak tegen.)
pi_191087552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 14:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ditzelfde 'probleem' heb je ook in Leiden. Utrecht en leiden zijn hofleveranciers van jonge vrouwen van 20-29.

Ik heb zelf jaren in Leiden gestudeerd en ben vaak naar studentenfeesten en borrels geweest. Vrouwenoverschot in de praktijk? Jazeker. Overal waar je komt zijn vrouwen in de meerderheid. Willen die allemaal een relatie? Zeker niet.

Overgrote deel van de vrouwelijke studenten willen nog geen relatie. Feesten, rondneuken en vrijblijvendheid, dat is wat ze graag willen. Op elke studentenfeest wordt geneukt en die chicks neuken er ook op los. Die vrouwelijke studenten weten niet eens wat zij zelf willen.

Daarnaast, de beschikbare mannen worden kieskeuriger en willen niet binden omdat er toch bizar veel leuke vrouwen rondlopen. Waarom zou je je als man in Utrecht gaan binden met een vrouw als je om de haverklap een andere kunt krijgen (of omringd wordt door leuke vrouwen?). Zelfde concept als in Leiden.
Allemaal herkenbaar ja. Volgens mij ligt daar de kern van het "probleem". Maar toch klagen mensen heel wat af, dus misschien zijn veel mensen deep down toch stiekem wel op zoek naar een relatie.

Alleen is het anno 2020 niet cool meer om dat uit te spreken en weten veel mensen (misschien vrouwen nog wel meer dan mannen) gewoon niet wat ze willen.
pi_191087665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom vind je het niets?

(Ik vind het zelf meestal bloedmooie vrouwen, maar de inhoud valt vaak tegen.)
Laten we het maar op een uitstralingsdingetje houden
pi_191087843
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 14:47 schreef Faxie het volgende:
Een keertje op een studentenfeest geweest, maar die zal wel niet representief geweest zijn. Was wel in Den Haag overigens.
Neuh, DH is toch heel anders dan Leiden of Utrecht.

DH is qua studentenstad minder dan Leiden en Utrecht.
pi_191087853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Neuh, DH is toch heel anders dan Leiden of Utrecht.

DH is qua studentenstad minder dan Leiden en Utrecht.
Ja verdorie, heb ik weer :{
pi_191087881
Den Haag is dan ook een ambtenarenstad. Alhoewel er de laatste jaren door de expansiedrift van de Universiteit Leiden wel steeds meer studenten in Den Haag rondlopen.
Mocht het een troost voor je zijn Faxie: ik woon héél dicht bij Utrecht, maar dat heeft geen merkbaar effect op het aantal bezoekers van mijn datingprofiel gehad. Het concept 'We walk, we date' - dat morgen plaatsvindt - vind ik overigens wel een leuke (nieuwe?) formule.
pi_191087912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:39 schreef Groepfunder het volgende:
Den Haag is dan ook een ambtenarenstad. Alhoewel er de laatste jaren door de expansiedrift van de Universiteit Leiden wel steeds meer studenten in Den Haag rondlopen.
Mocht het een troost voor je zijn Faxie: ik woon héél dicht bij Utrecht, maar dat heeft geen merkbaar effect op het aantal bezoekers van mijn datingprofiel gehad. Het concept 'We walk, we date' - dat morgen plaatsvindt - vind ik overigens wel een leuke (nieuwe?) formule.
Wasda?
pi_191087938
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wasda?
We walk, we date
pi_191087950
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja verdorie, heb ik weer :{
Wil je 'echt' het studentenleven in, ga een keer de kroeg in, in Leiden of Utrecht. Daar zitten zowat alle vrouwelijke studenten in het weekend.

Wat mij is opgevallen, is dat die vrouwen ook op datingapps zitten, maar nauwelijks actief zijn daarop. Af en toe zitten ze er wel op maar hebben geen intentie om op die datingsites een partner te vinden. Af en toe komt daar een date uit, maar dat is het ook wel.

Die vrouwelijke studenten zijn merendeel in kroegen, cafés en clubs te vinden dan de datingapps. Bij zulke vrouwen maak je ook meer kans IRL dan op de app. Maar dan alsnog is het geen garantie dat je ze kan versieren of op date met ze kan. IRL zijn ze zelf nog lastiger omdat ze weten dat ze begeerd worden. Als ik een andere vrouwelijke studente mag geloven, gebruiken ze een verhouding 80/20. 80 IRL 20 app.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:39 schreef Groepfunder het volgende:
Den Haag is dan ook een ambtenarenstad. Alhoewel er de laatste jaren door de expansiedrift van de Universiteit Leiden wel steeds meer studenten in Den Haag rondlopen.
Mocht het een troost voor je zijn Faxie: ik woon héél dicht bij Utrecht, maar dat heeft geen merkbaar effect op het aantal bezoekers van mijn datingprofiel gehad. Het concept 'We walk, we date' - dat morgen plaatsvindt - vind ik overigens wel een leuke (nieuwe?) formule.
Dit klopt idd. Maar ik heb aan de UL gestudeerd en ben vaak op de locatie Den Haag geweest om te studeren. Dat zijn 95% buitenlandse studenten die daar rondlopen. Die zitten daar voor een bepaalde periode en gaan dan weer weg. Dat zijn niet de type vrouwelijke studenten die je in hartje Leiden of Utrecht vindt (die juist ontzettend leuk zijn).

En ik lees en hoor steeds meer datingconcepts. Ik heb het idee dat datingapps steeds meer terzijde wordt geschoven, aangezien al die datingconcepts het goed doen en daar vraag naar is van mannen en vrouwen.
pi_191087958
quote:
Klinkt wel leuk :)
pi_191088029
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:46 schreef black-soldier het volgende:
En ik lees en hoor steeds meer datingconcepts. Ik heb het idee dat datingapps steeds meer terzijde wordt geschoven, aangezien al die datingconcepts het goed doen en daar vraag naar is van mannen en vrouwen.
Daar kan ik inkomen. Het is ook gewoon leuk om ontspannen iets te doen en daarbij nieuwe mensen te ontmoeten. En IRL krijg je veel sneller en veel meer informatie over iemand dan via zo'n app of site, ongeacht hoe uitgebreid het profiel is ingevuld.

Jammer dat ik zelf niet geloof dat 39 nog midden dertig is. :) Anders had ik het concept 'We walk, we date' eigenlijk wel willen beleven.
pi_191088115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom vind je het niets?

(Ik vind het zelf meestal bloedmooie vrouwen, maar de inhoud valt vaak tegen.)
Dus heb je er uiteindelijk weinig aan.
pi_191088122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Daar kan ik inkomen. Het is ook gewoon leuk om ontspannen iets te doen en daarbij nieuwe mensen te ontmoeten. En IRL krijg je veel sneller en veel meer informatie over iemand dan via zo'n app of site, ongeacht hoe uitgebreid het profiel is ingevuld.

Jammer dat ik zelf niet geloof dat 39 nog midden dertig is. :) Anders had ik het concept 'We walk, we date' eigenlijk wel willen beleven.
Nu je het hebt aangeschoten hier, misschien dat ik het wel ga proberen :)

Thanks voor de link. Ik denk dat sommigen dat wel waarderen hier
pi_191088580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Lees maar eens goed: ‘de mannen die er zijn, die zijn niet leuk’. :)
kijk het filmpje maar, de gasten die er zitten zijn van het niveau neuken via tinder/tweakers lukt niet dan maar zo.
pi_191088644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom vind je het niets?

(Ik vind het zelf meestal bloedmooie vrouwen, maar de inhoud valt vaak tegen.)
Peuk en bier. Nederlandse vrouwen zijn vaak ook best lomp en onvrouwelijk. Zitten mooie tussen, maar die kippetjes op de foto konden niet meer stereotype studenten meisjes zijn.

Ik denk ook vaak dat al die meiden the complete package zoeken. Die is er gewoonweg niet of is al bezet. Wat overblijft is een beetje de b-garnituur/gemiddelde fokker
pi_191088673
Het lijkt overigens ook zo dat die jongeren niet eens meer normaal met elkaar een praatje kunnen houden door al die social media
  zaterdag 18 januari 2020 @ 16:55:38 #71
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191088856
A-social media heet dat, men ziet alleen maar de mooie dingen en vergeet dat dat beeld totaal niet representatief is. :s)

-----

Blijft verder altijd irritant als vanuit het nieuws gesprekken zomaar stoppen, waarom vraagt men om op date te gaan :')
pi_191089465
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus heb je er uiteindelijk weinig aan.
Nee ja dubbel gevoel. Qua uiterlijk word ik er heel blij van maar als je zo'n meisje dan wat langer spreekt dan draait dat gevoel al snel weer om.

Dus uiteindelijk past het niet echt denk ik, maar het zijn wel ontzettend lekkere meiden vaak. :@
pi_191089509
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Peuk en bier. Nederlandse vrouwen zijn vaak ook best lomp en onvrouwelijk. Zitten mooie tussen, maar die kippetjes op de foto konden niet meer stereotype studenten meisjes zijn.
Smaken verschillen, ik hou er wel van. :)

quote:
Ik denk ook vaak dat al die meiden the complete package zoeken. Die is er gewoonweg niet of is al bezet. Wat overblijft is een beetje de b-garnituur/gemiddelde fokker
Dat klopt zeker.
pi_191089554
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Smaken verschillen, ik hou er wel van. :)
[..]

Dat klopt zeker.
Daarom als vrouw ergens tussen de 20-25 zorgen dat je een man aan de haak slaat in plaats van wachten tot je oud begint te worden.
pi_191089562
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 15:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wil je 'echt' het studentenleven in, ga een keer de kroeg in, in Leiden of Utrecht. Daar zitten zowat alle vrouwelijke studenten in het weekend.

Wat mij is opgevallen, is dat die vrouwen ook op datingapps zitten, maar nauwelijks actief zijn daarop. Af en toe zitten ze er wel op maar hebben geen intentie om op die datingsites een partner te vinden. Af en toe komt daar een date uit, maar dat is het ook wel.

Die vrouwelijke studenten zijn merendeel in kroegen, cafés en clubs te vinden dan de datingapps. Bij zulke vrouwen maak je ook meer kans IRL dan op de app. Maar dan alsnog is het geen garantie dat je ze kan versieren of op date met ze kan. IRL zijn ze zelf nog lastiger omdat ze weten dat ze begeerd worden. Als ik een andere vrouwelijke studente mag geloven, gebruiken ze een verhouding 80/20. 80 IRL 20 app.
[..]

Dit klopt idd. Maar ik heb aan de UL gestudeerd en ben vaak op de locatie Den Haag geweest om te studeren. Dat zijn 95% buitenlandse studenten die daar rondlopen. Die zitten daar voor een bepaalde periode en gaan dan weer weg. Dat zijn niet de type vrouwelijke studenten die je in hartje Leiden of Utrecht vindt (die juist ontzettend leuk zijn).

En ik lees en hoor steeds meer datingconcepts. Ik heb het idee dat datingapps steeds meer terzijde wordt geschoven, aangezien al die datingconcepts het goed doen en daar vraag naar is van mannen en vrouwen.
Ik kan me in dit verhaal wel vinden. Ik heb vaak geen idee wat dit soort chicks op datingapps doen.

Ergens heb ik de hoop dat als dit soort meiden de 30 naderen ze vanzelf wat makkelijker worden, want als ze 20-25 zijn worden ze zo massaal begeerd dat ze zelf ook vrij kieskeurig worden.
pi_191089594
't Is pas vanaf 40-45 dat ze afgetakeld zijn.
pi_191089597
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom als vrouw ergens tussen de 20-25 zorgen dat je een man aan de haak slaat in plaats van wachten tot je oud begint te worden.
Ja of niet. Misschien is die b-garnituur op de lange termijn juist wel goed voor dit soort dames. ;) Minder arrogant etc.
pi_191089643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja of niet. Misschien is die b-garnituur op de lange termijn juist wel goed voor dit soort dames. ;) Minder arrogant etc.
Maar eigenlijk is het zonde van hun meest begeerde jaren dat ze die niet gebruiken om een leuke man te vinden en dan gewoon bij hem te blijven, in plaats van lang leve de lol en steeds een nieuwe.
pi_191090162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik kan me in dit verhaal wel vinden. Ik heb vaak geen idee wat dit soort chicks op datingapps doen.

Ergens heb ik de hoop dat als dit soort meiden de 30 naderen ze vanzelf wat makkelijker worden, want als ze 20-25 zijn worden ze zo massaal begeerd dat ze zelf ook vrij kieskeurig worden.
Vrouwen van 20-25, en zeker in studentensteden zoals dus Utrecht en Leiden, hebben (nog) geen zin in een vaste relatie. Die willen feesten, festivalletje pakken, ADE-feestje pakken, etc. Die zijn lastig om een relatie in te krijgen want die willen dat niet. Fwb of ons komt wel eens voor, maar ook niet op grote schaal. Zij willen niet als slet oid gebrandmerkt worden. Maar het gebeurt zeker.

Ze willen gewoon fun en lol. En geef ze eens ongelijk. Kerel zoenen hier, kerel zoenen daar, gewoon vrijheid blijheid.

Ik denk eerlijk gezegd dat als vrouwen de 30 naderen, de vrouwen NOG moeilijker worden met hun 'eisenlijstjes'. Je denkt misschien dat dat minder wordt, maar zeker dat soort vrouwen hebben een hoger eisenlijstje als ze de 30 naderen. Want dan moet de man 'perfect' zijn. En hij moet ontzettend leuk zijn en hij moet zijn leven geheel op orde hebben (baan, inkomen, leuke vrienden, leuke schoonouders etc. etc.) Wat je dan ook vaak ziet is dat vrouwen ook steeds meer 'single' blijven. Het aantal singles stijgt.

Dit wil overigens niet zeggen dat ALLE vrouwen dit meemaken. Veel vrouwen vinden eind 20 begin 30 wel een partner. Want ook vrouwen zijn mensen die zoeken naar intimiteit en liefde. Dus ik zou zeggen dat als je begin/midden 30 bent, je de meeste kans hebt om een vrouw te vinden. Mits je actief gaat daten. Want vrouwen gooien zichzelf niet voor je voeten.
pi_191090176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het zonde van hun meest begeerde jaren dat ze die niet gebruiken om een leuke man te vinden en dan gewoon bij hem te blijven, in plaats van lang leve de lol en steeds een nieuwe.
Hoezo?

Het is toch juist passend bij die leeftijd dat vrouwen gewoon lol en fun willen hebben. Fuck die traditionele rol dat een vrouw in hun meest begeerde jaren een man moeten vinden om bij te blijven.

Helemaal terecht dat die vrouwen van 20-29 lol maken en fun hebben want dat doen mannen gewoon ook. Studententijd is een van je leukste tijd van je leven. Maak er dan ook optimaal gebruik van. Zeker ook voor vrouwen.
pi_191095105
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:52 schreef Faxie het volgende:
't Is pas vanaf 40-45 dat ze afgetakeld zijn.
Geen idee. Ik vind vrouwen van in de 30 nog steeds goed uitzien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja of niet. Misschien is die b-garnituur op de lange termijn juist wel goed voor dit soort dames. ;) Minder arrogant etc.
Vrouwen van in de 30 kunnen anders evengoed arrogant zijn. Zelfde geldt ook voor mannen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 18:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo?

Het is toch juist passend bij die leeftijd dat vrouwen gewoon lol en fun willen hebben. Fuck die traditionele rol dat een vrouw in hun meest begeerde jaren een man moeten vinden om bij te blijven.

Helemaal terecht dat die vrouwen van 20-29 lol maken en fun hebben want dat doen mannen gewoon ook. Studententijd is een van je leukste tijd van je leven. Maak er dan ook optimaal gebruik van. Zeker ook voor vrouwen.
Denk dat hij bedoelt dat je als vrouw op een gegeven leeftijd geen man voor het leven meer gaat vinden omdat je gewend bent aan die afwisseling en snel verveeld raakt. Mannen willen zich tegenwoordig ook maar slecht binden.

Begin je jong en vind je jong iemand, schept dat toch een band die moeilijk te vervangen is en weet je zelf ook niet beter dan bij elkaar blijven.
pi_191095251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:46 schreef Gruj0 het volgende:
Denk dat hij bedoelt dat je als vrouw op een gegeven leeftijd geen man voor het leven meer gaat vinden omdat je gewend bent aan die afwisseling en snel verveeld raakt. Mannen willen zich tegenwoordig ook maar slecht binden.
Denk dat meer mensen willen binden maar dat we sociaal linksom of rechtsom als maatschappij in totaal zijn verslechterd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191095275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat meer mensen willen binden maar dat we sociaal linksom of rechtsom als maatschappij in totaal zijn verslechterd.
Door wat? Niet realistische eisen/wensenlijstjes?
pi_191095286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Door wat? Niet realistische eisen/wensenlijstjes?
Nee, mindere social skills, minder in staat om een diepe band te creëren. Vanwege het minder doen dan voorgaande generaties denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191095324
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, mindere social skills, minder in staat om een diepe band te creëren. Vanwege het minder doen dan voorgaande generaties denk ik.
Door digitalisatie wordt nu misschien wel meer geneukt (ONS/FWB) dan ooit. Hoezo dan vanwege het minder doen, want je moet juist meer doen om aan een ONS of FWB te komen en dat is iig voor contact openstaan en sociale skills.
pi_191095339
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:02 schreef Gruj0 het volgende:
Door digitalisatie wordt nu misschien wel meer geneukt (ONS/FWB) dan ooit.
Geloof ik geen drol van, leeftijd dat mensen hun maagdelijkheid verliezen wordt al jaren hoger en hoger.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:02 schreef Gruj0 het volgende:
Hoezo dan vanwege het minder doen want je moet juist meer doen om aan een ONS of FWB te komen en dat is iig voor contact openstaan en sociale skills.
Tjah denk niet dat dit zo veel is eerlijk gezegd. De wereld lijkt ook steeds preutser.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191095351
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geloof ik geen drol van, leeftijd dat mensen hun maagdelijkheid verliezen wordt al jaren hoger en hoger.
[..]

Tjah denk niet dat dit zo veel is eerlijk gezegd. De wereld lijkt ook steeds preutser.
Waarom steeds preutser en waaraan zie je dat? Er geloven steeds minder mensen, dat is al een drempel minder.
pi_191095368
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom steeds preutser en waaraan zie je dat? Er geloven steeds minder mensen, dat is al een drempel minder.
1 miljoen Moslims in NL, waarbij de mannen graag vrouwen lastigvallen. Geen topless vrouwen meer op het strand. Bijv.

En verder weet ik het ook niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191097359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het zonde van hun meest begeerde jaren dat ze die niet gebruiken om een leuke man te vinden en dan gewoon bij hem te blijven, in plaats van lang leve de lol en steeds een nieuwe.
Ja want een man hebben... is belangrijker dan een leuk leven hebben.
pi_191097473
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

1 miljoen Moslims in NL, waarbij de mannen graag vrouwen lastigvallen. Geen topless vrouwen meer op het strand. Bijv.

En verder weet ik het ook niet.
Daar zou ik niet naar refereren. Er zijn veel gelovigen die het ervan nemen, roken, neuken buiten het huwelijk, alles wat niet mag volgens het geloof.

Het is niet wat het lijkt dat het is. Hoeveel vrouwen laten zich wel niet pakken om vervolgens "bij de ware" hun vliesje te herstellen zodat het lijkt of ze al die tijd braaf zijn geweest? :')

Die mensen (zowel mannen als vrouwen) bedotten zichzelf en hun gemeenschap waarschijnlijk het meeste. Die zijn volgens mij het minst preuts.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 09:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja want een man hebben... is belangrijker dan een leuk leven hebben.
Je hebt toch een kind? Zonder man lukt dat niet.
Als je er te lang mee wacht ben je te oud om ouder van een kind te worden of is het niet meer mogelijk. :{

Er zit wel iets in wat hij zegt. We leven in een wegwerpmaatschappij. Als je je niet al heel vroeg "verzekert" wordt je op den duur gewoon weggegooid wanneer de vrouw of man op je uitgekeken is.

Kijk maar naar die posts over Utrechtse en Leidse studentes. Er wordt gezegd dat ze "bloedmooi" zijn van buiten maar van binnen schort er kennelijk wat aan. Alleen goed voor tijdelijke dingen, meer niet. Als je als vrouw niks tijdelijks wil zijn, kan je jezelf beter eerder verzekeren dat je geen tijdelijk speeltje bent. Tegenwoordig zijn er maar weinig mensen oprecht over hun bedoelingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gruj0 op 19-01-2020 09:44:08 ]
  zondag 19 januari 2020 @ 09:49:24 #91
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191097599
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

1 miljoen Moslims in NL, waarbij de mannen graag vrouwen lastigvallen. Geen topless vrouwen meer op het strand. Bijv.

En verder weet ik het ook niet.
Nee joh. Voornamelijk door de komst van de smartphone en dat we overal en altijd foto’s maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 januari 2020 @ 09:54:00 #92
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191097647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het zonde van hun meest begeerde jaren dat ze die niet gebruiken om een leuke man te vinden en dan gewoon bij hem te blijven, in plaats van lang leve de lol en steeds een nieuwe.
Ik denk dat je beter eerst uit kunt zoeken wat je precies leuk vind, en daarmee experimenteren, in plaats van je al jong te binden.. En na jaren uit elkaar te groeien. Dat zie je ook vaak genoeg.
Mensen blijven zelden hun hele leven bij elkaar. Als je jong bent en de vrijheid hebt lekker genieten, in plaat van je te binden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191097779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 18:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo?

Het is toch juist passend bij die leeftijd dat vrouwen gewoon lol en fun willen hebben. Fuck die traditionele rol dat een vrouw in hun meest begeerde jaren een man moeten vinden om bij te blijven.

Helemaal terecht dat die vrouwen van 20-29 lol maken en fun hebben want dat doen mannen gewoon ook. Studententijd is een van je leukste tijd van je leven. Maak er dan ook optimaal gebruik van. Zeker ook voor vrouwen.
Ze komen er wel massaal achter dat dat 'lol maken en fun hebben' (a.k.a. riding the cock caroussel) hen ook niet gelukkig maakt. Dus in hoeverre je gelijk hebt weet ik niet. Ze mogen natuurlijk ervaren waar ze niet gelukkig van worden, maar zouden dat eerder kritisch moeten analyseren. Er er zijn genoeg meiden die dit 'lol maken en fun hebben' niet nodig hebben, die zijn vaak bezet.
pi_191097867
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik denk dat je beter eerst uit kunt zoeken wat je precies leuk vind, en daarmee experimenteren, in plaats van je al jong te binden.. En na jaren uit elkaar te groeien. Dat zie je ook vaak genoeg.
Mensen blijven zelden hun hele leven bij elkaar. Als je jong bent en de vrijheid hebt lekker genieten, in plaat van je te binden
Dit inderdaad. Veel relaties lopen nu gewoon eerder stuk en mensen blijven gewoonweg niet meer tot het bejaardenhuis bij elkaar. Het zijn andere tijden wat dat betreft.

Ben overigens wel blij om man te zijn in de datingwereld. Vrouwen hebben het daarin veel lastiger.
pi_191097894
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:13 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Veel relaties lopen nu gewoon eerder stuk en mensen blijven gewoonweg niet meer tot het bejaardenhuis bij elkaar. Het zijn andere tijden wat dat betreft.

Ben overigens wel blij om man te zijn in de datingwereld. Vrouwen hebben het daarin veel lastiger.
Keuzestress is ook kut ja
  zondag 19 januari 2020 @ 10:16:41 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191097896
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:13 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Veel relaties lopen nu gewoon eerder stuk en mensen blijven gewoonweg niet meer tot het bejaardenhuis bij elkaar. Het zijn andere tijden wat dat betreft.

Ben overigens wel blij om man te zijn in de datingwereld. Vrouwen hebben het daarin veel lastiger.
Denk je dat? Veel mannen beweren dat juist vrouwen het makkelijk hebben. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 januari 2020 @ 10:18:40 #97
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191097917
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:13 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Veel relaties lopen nu gewoon eerder stuk en mensen blijven gewoonweg niet meer tot het bejaardenhuis bij elkaar. Het zijn andere tijden wat dat betreft.

Ben overigens wel blij om man te zijn in de datingwereld. Vrouwen hebben het daarin veel lastiger.
Heb toch het idee dat vrouwen echt wel meer te kiezen hebben
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_191097938
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Denk je dat? Veel mannen beweren dat juist vrouwen het makkelijk hebben. :)
Op basis waarvan? :') Omdat je als vrouw als je er een beetje goed uit ziet elke nacht een ander in je bed kan hebben? Daar vind je mr Right niet mee.

Vrouwen willen vaak eerder settlen en mannen liever niet. Daarnaast zijn er gewoon weinig leuke kerels. In mijn omgeving merk ik echt dat ze allemaal geen idee hebben hoe met een vrouw om te gaan of issues hebben waarmee ze niks doen.
pi_191097963
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Heb toch het idee dat vrouwen echt wel meer te kiezen hebben
100%

Je kan als man nog zoveel pickup cursussen en whatever doen, uiteindelijk beslist de vrouw. Of je moet qua man buitencategorie knap zijn.
pi_191097965
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Heb toch het idee dat vrouwen echt wel meer te kiezen hebben
De conclusie is hier al heel vaak geweest dat vrouwen inderdaad zoveel dick kunnen krijgen als ze maar willen maar het weleens lastiger zouden kunnen krijgen als ze echt op een relatie uit zijn.

Dan vindt de knappe hunk die jou gisteren nog geneukt heeft je ineens niet interessant meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2020 10:22:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')