ONGELOOFLIJK, ben echt nog flabbergasted na het zien van deze docu. Als je van true crime houdt raad ik deze serie echt aan.
Wilde gisteren avond een aflevering kijken, maar heb ze alle 3 ineens achter elkaar bekeken.
Dit lijkt toch echt op een hele grote gerechtelijke dwaling.
9 mensen onschuldig vast in NL. HOE DAN, is nog steeds mijn grote vraag, zonder enig bewijs veroordeeld, hoe eng is dat. Er was alleen 1 bekentenis, van iemand die nu zegt onder dwang bekent te hebben.
Als je het beeldmateriaal van de verhoren van destijds bekijkt weet je echt niet wat je ziet en hoort.
Helemaal nu met de achterliggende gedachte, dat dezelfde teamleider van de politie Gelderland Midden, diegene is die toen ook aan de Puttense moordzaak werkte. Mede door hem hebben de mannen van Putten onschuldig vastgezeten. Hoeveel mensen zitten er nu nog onschuldig vast door hem vraag ik me af.
Wat een grote fouten zijn er gemaakt en een onwil lijkt het wel om de waarheid boven tafel te krijgen.
Men is nooit op zoek gegaan naar wat er precies is gebeurd in die villa, maar is alleen met een grote tunnelvisie bezig geweest met wie het heeft gedaan.
En daarnaast hebben ze ook nog eens bewust informatie achtergehouden voor de rechter commissaris. Dit verzin je toch niet?!
Mag toch echt heel hard hopen dat deze zaak wordt heropend, zodat de echte dader ('s) worden gearresteerd en de onschuldigen eerherstel krijgen.
Laat de Nederlandse staat maar weer eens heel diep in de buidel tasten en dat er dan eindelijk ook koppen gaan rollen. Anders blijven we dit soort dwalingen houden.
Dit kan echt niet, wat voor land leven we, er is hierdoor zelfs een dode te betreuren....